De leugens van De Wever

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Vrijzinnige
Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45

20 mar 2018, 08:38

Dicksy schreef:
Uiteraard heeft hij dat bedoeld !  Of de boel echt op stelten gezet wordt doet er zelfs niet toe , hij wil een bevolkingsgroep viseren , en als het niet meer de Walen kunnen zijn omdat hij federaal meebestuurt , dan zoekt hij maar een andere slachtoffergroep. 
Vandaag 20 maart 2018:

https://doorbraak.be/met-de-joden-niets-van-last/

Beter kan men het niet verwoorden. 
Denk jij nu echt dat doorbraak, de vroegere voorzitter van de Vlaamse beweging stokken in de wielen gaat steken ?  :lol: :lol: :lol:
Overigens, "Het laatste nieuws" als nieuwe partijkrant zal dat ook nooit doen !
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen
Gast

20 mar 2018, 08:48

Denk jij nu echt dat doorbraak, de vroegere voorzitter van de Vlaamse beweging stokken in de wielen gaat steken ? 
Spijtig voor u maar zelfs een linkse rat als Crombez mag op doorbraak zijn mening komen verkondigen. Straf hé.
Maar natuurlijk zoals steeds zul je dat wel al weten.  8O

Wacht, hoe schreef je weer:  :roll:
" Ik begrijp je wel hoor Dicksy, dat je daar niet onmiddellijk een passende verklaring voor kan geven "   

Ik zeg:
" Ik begrijp je wel hoor vrijzinnige dat je daar niet onmiddellijk de gepaste reactie op hebt op wat hij schrijft. " 

Vrijzinnige
Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45

20 mar 2018, 09:09

Dicksy schreef:
Denk jij nu echt dat doorbraak, de vroegere voorzitter van de Vlaamse beweging stokken in de wielen gaat steken ? 
Spijtig voor u maar zelfs een linkse rat als Crombez mag op doorbraak zijn mening komen verkondigen. Straf hé.
Maar natuurlijk zoals steeds zul je dat wel al weten.  8O

Wacht, hoe schreef je weer:  :roll:
" Ik begrijp je wel hoor Dicksy, dat je daar niet onmiddellijk een passende verklaring voor kan geven "   

Ik zeg:
" Ik begrijp je wel hoor vrijzinnige dat je daar niet onmiddellijk de gepaste reactie op hebt op wat hij schrijft. " 
ZIJN (Crombez) mening Dicksy, maar de redactie van doorbraak is en blijft Vlaams nationalistisch  :lol: :lol: :lol:
Of hebben de Vlaamse nationalisten nog nooit hun mening mogen geven in een links media kanaal ?
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen
Gast

20 mar 2018, 09:20

ZIJN (Crombez) mening Dicksy, maar de redactie van doorbraak is en blijft Vlaams nationalistisch
Als men de inhoudt van een artikel niet kan weerleggen omdat het de waarheid is maar men wil die niet geweten hebben schiet men op de boodschapper.  :lol: :lol: :lol: Goe bezig vrijzinnige, maar uwe uitleg klinkt niet echt zinnig.

Vrijzinnige
Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45

20 mar 2018, 09:33

Dicksy schreef:
ZIJN (Crombez) mening Dicksy, maar de redactie van doorbraak is en blijft Vlaams nationalistisch
Als men de inhoudt van een artikel niet kan weerleggen omdat het de waarheid is maar men wil die niet geweten hebben schiet men op de boodschapper.  :lol: :lol: :lol: Goe bezig vrijzinnige, maar uwe uitleg klinkt niet echt zinnig.
Wat is waarheid Dicksy ? En wat zijn leugens Dicksy ?

Als voorbeeld neem ik dit:
Waarom kan Oostenrijk wat wij niet kunnen? Die vraag hebben we vorige week aan Bart De Wever gesteld. Die vindt namelijk, samen met de liberale Pensioenminister Daniel Bacquelaine, dat de pensioenen 'nu eenmaal onbetaalbaar' zijn !

Als je natuurlijk EERST de werkgeversbijdrage aan de RSZ gaat verminderen van 32,4% naar 25%, dan heb je natuurlijk ALTIJD gelijk ! Maar zulke dingen willen de 32% van de Vlamingen NIET zien, want er zijn belangrijker dingen aan de orde, nl: verdeel België door haat te zaaien onder de werkende en niet werkende bevolking. 
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen
Gast

20 mar 2018, 09:37

Wat is waarheid Dicksy ? En wat zijn leugens Dicksy ? 

Als voorbeeld neem ik dit: 
Waarom kan Oostenrijk wat wij niet kunnen? Die vraag hebben we vorige week aan Bart De Wever gesteld. Die vindt namelijk, samen met de liberale Pensioenminister Daniel Bacquelaine, dat de pensioenen 'nu eenmaal onbetaalbaar' zijn ! 

Als je natuurlijk EERST de werkgeversbijdrage aan de RSZ gaat verminderen van 32,4% naar 25%, dan heb je natuurlijk ALTIJD gelijk ! Maar zulke dingen willen de 32% van de Vlamingen NIET zien, want er zijn belangrijker dingen aan de orde, nl: verdeel België door haat te zaaien onder de werkende en niet werkende bevolking. 
Dat werd al uit de doeken gedaan op een ander topic door een ander forumlid.  :wink: 

Vrijzinnige
Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45

20 mar 2018, 09:39

Dicksy schreef:
Wat is waarheid Dicksy ? En wat zijn leugens Dicksy ? 

Als voorbeeld neem ik dit: 
Waarom kan Oostenrijk wat wij niet kunnen? Die vraag hebben we vorige week aan Bart De Wever gesteld. Die vindt namelijk, samen met de liberale Pensioenminister Daniel Bacquelaine, dat de pensioenen 'nu eenmaal onbetaalbaar' zijn ! 

Als je natuurlijk EERST de werkgeversbijdrage aan de RSZ gaat verminderen van 32,4% naar 25%, dan heb je natuurlijk ALTIJD gelijk ! Maar zulke dingen willen de 32% van de Vlamingen NIET zien, want er zijn belangrijker dingen aan de orde, nl: verdeel België door haat te zaaien onder de werkende en niet werkende bevolking. 
Dat werd al uit de doeken gedaan op een ander topic door een ander forumlid.  :wink: 
Bedoel jij dat dit al tersprake is gekomen Dicksy ?
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen
Gast

20 mar 2018, 09:50

Bedoel jij dat dit al tersprake is gekomen Dicksy ?
http://www.knack.be/nieuws/belgie/de-pe ... 05509.html

Een artikel over de pensioenen van september 2017.  :lol: Ik geef U op een briefje dat dit niet onopgemerkt hier voorbij gaat.  :lol:

Vrijzinnige
Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45

20 mar 2018, 09:59

Dicksy schreef:
Bedoel jij dat dit al tersprake is gekomen Dicksy ?
http://www.knack.be/nieuws/belgie/de-pe ... 05509.html

Een artikel over de pensioenen van september 2017.  :lol: Ik geef U op een briefje dat dit niet onopgemerkt hier voorbij gaat.  :lol:
Nee nee Dicksy, niet rond de pot draaien, het gaat over dit !

Als je natuurlijk EERST de werkgeversbijdrage aan de RSZ gaat verminderen van 32,4% naar 25%, dan heb je natuurlijk ALTIJD gelijk ! Maar zulke dingen willen de 32% van de Vlamingen NIET zien, want er zijn belangrijker dingen aan de orde, nl: verdeel België door haat te zaaien onder de werkende en niet werkende bevolking. 

De regering komt dan met een zeer ernstig gezicht vertellen dat de extra arbeidsplaatsen die vermindering zal opvangen. Maar......!
WELKE werkgever gaat er één werknemer extra aannemen als de consumptie gelijk blijft of zelfs gaat dalen, want ook de bevolking heeft stevig de buikriem moeten aanhalen door de stijgende energiekosten en de indexsprong van deze regering ! Want NIEUWE gevechtsvliegtuigen zijn immers belangrijker dan het "eigen volk" ! 
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

20 mar 2018, 10:45

Vz, wat heb je nu eigenlijk inhoudelijk weerlegd van wat er in dat Doorbraak-artikel staat? Niets. Je hebt als afleidingsmanoeuvre geprobeerd om wat over de redactie van Doorbraak te stamelen, maar dat was natuurlijk compleet naast de zaak.

Ten tweede, ik heb hier al uit de doeken gedaan hoe het komt dat Oostenrijk meer kan betalen aan pensioenen dan wij in dit land kunnen. In een notendop komt het hierop neer: Oostenrijk betaalt meer pensioen, maar bespaart op gezondheidszorg en werkloosheidsuitkeringen.
In Oostenrijk hebben ze ook een Vz die daar loopt te toeteren dat belgië meer uitgeeft aan gezondheidszorg dan Oostenrijk. :roll: Zucht. 
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Vrijzinnige
Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45

20 mar 2018, 11:10

Wil. schreef:Vz, wat heb je nu eigenlijk inhoudelijk weerlegd van wat er in dat Doorbraak-artikel staat? Niets. Je hebt als afleidingsmanoeuvre geprobeerd om wat over de redactie van Doorbraak te stamelen, maar dat was natuurlijk compleet naast de zaak.

Ten tweede, ik heb hier al uit de doeken gedaan hoe het komt dat Oostenrijk meer kan betalen aan pensioenen dan wij in dit land kunnen. In een notendop komt het hierop neer: Oostenrijk betaalt meer pensioen, maar bespaart op gezondheidszorg en werkloosheidsuitkeringen.
In Oostenrijk hebben ze ook een Vz die daar loopt te toeteren dat belgië meer uitgeeft aan gezondheidszorg dan Oostenrijk. :roll: Zucht. 
Wil, lezen is schijnbaar ook niet je sterkste kant ! Want de aanleiding van het artikel over Oostenrijk is en was de uitspraken van  Bart De Wever en de liberale Pensioenminister Daniel Bacquelaine die vinden nu eenmaal dat de pensioenen onbetaalbaar zijn ! 
Ga nu eens zoeken in de bijbel of in de koran of je dat niet aan de hand van een dogma kan weerleggen ! 

Als je natuurlijk EERST de werkgeversbijdrage aan de RSZ gaat verminderen van 32,4% naar 25%, dan heb je natuurlijk ALTIJD gelijk ! Maar zulke dingen willen de 32% van de Vlamingen NIET zien, want er zijn belangrijker dingen aan de orde, nl: verdeel België door haat te zaaien onder de werkende en niet werkende bevolking.  

De regering komt dan met een zeer ernstig gezicht vertellen dat de extra arbeidsplaatsen die vermindering zal opvangen. Maar......! 
WELKE werkgever gaat er één werknemer extra aannemen als de consumptie gelijk blijft of zelfs gaat dalen, want ook de bevolking heeft stevig de buikriem moeten aanhalen door de stijgende energiekosten en de indexsprong van deze regering ! Want NIEUWE gevechtsvliegtuigen zijn immers belangrijker dan het "eigen volk" ! 
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

20 mar 2018, 11:16

De consumptie blijft niet gelijk als de mensen een hoger inkomen hebben of als meer mensen een inkomen hebben. Een week geleden in de Tijd:
Afbeelding


Kijk er de economische geschiedenis op na: ons bbp is doorheen de tijd grosso modo in stijgende lijn gegaan en mensen hebben hun meerinkomsten ook uitgegeven aan meer consumptie.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
dejules

20 mar 2018, 11:24

Wil. schreef:ons bbp is doorheen de tijd grosso modo in stijgende lijn gegaan.
Het BBP zegt niets over de rijkdom van een land. België heeft 2.7 miljoen actieven die hun inkomen rechtstreeks uit de schatkist krijgen verstopt in het BBP.
Elke huisvrouw zal je vertellen dat ge uw uitgaven nooit bij uw inkomsten moogt tellen!
Daarbij, tegenwoordig zijn ook de hoeren en drugdealers opgenomen in het BBP om het BBP kunstmatig hoger te krijgen en de schuldgraad te doen dalen want anders kunt ge geen leningen meer krijgen, toch?

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

20 mar 2018, 11:26

Een huisvrouw die niet gaat werken, is voor dat gezin dus een last, een hangmatter? Want ze brengt geen geld in 't laatje. Dat doet immers de partner. Die brengt écht geld binnen, zoals julio.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
dejules

20 mar 2018, 11:28

Wil. schreef:Een huisvrouw die niet gaat werken, 
Zitten die dan in het BBP?