rudi vranckx

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

vercingetorix
Lid geworden op: 28 okt 2008, 10:42
Locatie: harelbeke

18 mar 2018, 22:56

De Alomtegenwoordige rudi 'allah' vranckx heeft weer voor een meesterwerk gezorgd.
Hij gaat praten met twee IS-wijven. Te zien op vrt nieuws.be
De kindertjes komen mooi in beeld en patati patata. Het komt er uiteindelijk op neer dat die twee mèt hun kindjes, het geeft helemaal niet meer wààr en bij wie ze zullen terechtkomen terwijl zij in belgie in de gevangenis, al was het voor 20 jaar, zouden zitten, door de racistische belgen terug aan de boezem moeten worden gedrukt. Typisch linkse reportage waarin niet wordt gerept over wat ze hebben aangericht.
Alleen het gebleit als 'allah' rudi hen hun moeder toont die al kleertjes heeft gekocht en alles-is-klaar-voor-als-
ze terugkomen. Ge moet echt franken heten om je stenen hart in deze situatie te bewaren.
Bah ! wat een smerige kots.
wat baet den uyl een bril
als de caers niet branden wil

denlowie
Lid geworden op: 10 mei 2004, 18:05
Locatie: gent

18 mar 2018, 23:00

En wie gaat ze onderhouden met hun kinderen ???

het OCMW ????
Ervaring is als een tandenstoker, niemand wil de jouwe gebruiken. (R.Dorgeles)

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

19 mar 2018, 07:52

Zo kennen we de VRT.
extreemlinks gedachtengoed, gefinancierd met het belastinggeld van alle Vlamingen.

Ge moet anderzijds maar eens zien wat de reacties zijn van het volk op het nieuwsbericht in HLN.
Die liegen er niet om.

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/be ... ~ad6619fb/

Ik vind dat die lelijke terroristenwijven ergens in hunne zandbak moeten berecht worden.
Waarschijnlijk worden ze dan gestenigd.
Maar dat is dan de cultuur waarvoor ze partij gekozen hebben.
Ondank is 's werelds loon

wardje
Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Locatie: oostrozebeke

19 mar 2018, 08:00

Ik weet al hoe dat gaat aflopen. Met de juiste advocaat die wij betalen krijgen de dames een werkstraf en worden dan verder met kroost onderhouden door de belastingbetaler. Ik zou ze laten zitten waar ze nu zijn.
Een Belgische gevangenis is natuurlijk super de luxe in vergelijking  met Syrie.
Amnesty en menselijkheid tonen. Meestal zeg ik ja. Maar in dit geval nee, als je u aansluit bij iets wat de definitie is van gruwel, barbaarsheid en onmenselijkheid is er geen amnesty mogelijk. Massamoorden, sexslavinnetje, kinderen verkrachten en verkopen als sexslaven, onthoofdingen en aanslagen in Parijs,Nice, Brussel. Ze wisten waar ze zich bij aansloten. En kinderen hebben is voor mij dan geen excuus om te mogen terugkeren.
Het was wél een sterk staaltje emotionele TV van de VRT! Tot zelfs de brooddoosjes staan klaar voor de kindjes om naar school te gaan...
Nu ben bijna zeker dat die vrouwen terug komen. Omdat onze machthebbers nét dat doen wat wij niet wensenen dat zowel Belgie als Europa..

Vrijzinnige
Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45

19 mar 2018, 09:07

wardje schreef:Ik weet al hoe dat gaat aflopen. Met de juiste advocaat die wij betalen krijgen de dames een werkstraf en worden dan verder met kroost onderhouden door de belastingbetaler. Ik zou ze laten zitten waar ze nu zijn.
Een Belgische gevangenis is natuurlijk super de luxe in vergelijking  met Syrie.
Amnesty en menselijkheid tonen. Meestal zeg ik ja. Maar in dit geval nee, als je u aansluit bij iets wat de definitie is van gruwel, barbaarsheid en onmenselijkheid is er geen amnesty mogelijk. Massamoorden, sexslavinnetje, kinderen verkrachten en verkopen als sexslaven, onthoofdingen en aanslagen in Parijs,Nice, Brussel. Ze wisten waar ze zich bij aansloten. En kinderen hebben is voor mij dan geen excuus om te mogen terugkeren.
Het was wél een sterk staaltje emotionele TV van de VRT! Tot zelfs de brooddoosjes staan klaar voor de kindjes om naar school te gaan...
Nu ben bijna zeker dat die vrouwen terug komen. Omdat onze machthebbers nét dat doen wat wij niet wensenen dat zowel Belgie als Europa..
Is dat ook van toepassing voor de Iraanse prof Ahmadreza Djalali Wardje ?
Want zowel Reynders als Bourgeois hebben al hemel en aarde verzet om deze terdood veroordeelde prof terug naar Belgie te halen.
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen
Gast

19 mar 2018, 09:24

Is dat ook van toepassing voor de Iraanse prof Ahmadreza Djalali Wardje ? 
Want zowel Reynders als Bourgeois hebben al hemel en aarde verzet om deze terdood veroordeelde prof terug naar Belgie te halen
Wie zijn gat verbrand............

Vrijzinnige
Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45

19 mar 2018, 09:35

Dicksy schreef:
Is dat ook van toepassing voor de Iraanse prof Ahmadreza Djalali Wardje ? 
Want zowel Reynders als Bourgeois hebben al hemel en aarde verzet om deze terdood veroordeelde prof terug naar Belgie te halen
Wie zijn gat verbrand............
Maar NIET volgens de Belgische en de Vlaamse regering ! Twee maten en twee gewichten ?
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen
Gast

19 mar 2018, 09:42

Maar NIET volgens de Belgische en de Vlaamse regering ! Twee maten en twee gewichten ?
Bij de reacties in het HLN stond een commentaar omtrent deze 2 terroristenvlovers die ik wel kan pruimen: 
- Volgens onze linkse medemensen en media verdient iedereen een tweede kans. Hun eerste kans hebben ze hier in Belgie gekregen die ze niet ten volle benut hebben.
Hun tweede kans dachten ze in Syrië te vinden wat blijkbaar niet het geval was. Dus kansen zijn op want ze hebben hun twee kansen verprutst en zijn ze hier niet meer gewenst. Moeilijk? Helemaal niet moeilijk.  

Vrijzinnige
Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45

19 mar 2018, 09:58

Dicksy schreef:
Maar NIET volgens de Belgische en de Vlaamse regering ! Twee maten en twee gewichten ?
Bij de reacties in het HLN stond een commentaar omtrent deze 2 terroristenvlovers die ik wel kan pruimen: 
- Volgens onze linkse medemensen en media verdient iedereen een tweede kans. Hun eerste kans hebben ze hier in Belgie gekregen die ze niet ten volle benut hebben.
Hun tweede kans dachten ze in Syrië te vinden wat blijkbaar niet het geval was. Dus kansen zijn op want ze hebben hun twee kansen verprutst en zijn ze hier niet meer gewenst. Moeilijk? Helemaal niet moeilijk.  
Is dat ook van toepassing voor Darya Safai Dicksy ?

http://www.standaard.be/cnt/dmf20180202_03336151
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen
Gast

19 mar 2018, 10:09

Is dat ook van toepassing voor Darya Safai Dicksy ? 
Is zij opgepakt voor spionage of heeft zij zich aangesloten ter plaatse bij een groep koppensnellers. Zij heeft haar straf toch uitgezeten ginder ( 3 maanden ) en mocht dan terugkeren.
Als die 2 terroristenlovers in Syrië of waar ze ook mogen zitten hun straf daar ondergaan hebben mogen ze van mij gerust terugkeren net als dien professor dan terug kan keren naar Zweden gezien hij ondertussen de Zweedse nationaliteit heeft gekregen. 

Kom eens met fatsoenlijke argumenten a.u.b.  

Vrijzinnige
Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45

19 mar 2018, 10:59

Dicksy schreef:
Is dat ook van toepassing voor Darya Safai Dicksy ? 
Is zij opgepakt voor spionage of heeft zij zich aangesloten ter plaatse bij een groep koppensnellers. Zij heeft haar straf toch uitgezeten ginder ( 3 maanden ) en mocht dan terugkeren.
Als die 2 terroristenlovers in Syrië of waar ze ook mogen zitten hun straf daar ondergaan hebben mogen ze van mij gerust terugkeren net als dien professor dan terug kan keren naar Zweden gezien hij ondertussen de Zweedse nationaliteit heeft gekregen. 

Kom eens met fatsoenlijke argumenten a.u.b.  
Dat kan wel allemaal zijn Dicksy, maar....komt zij dan niet in opspraak tegen de "eigen" regeltjes van Theo Francken ?

Het is in elk geval tegen alle regels rond asiel. En dit voorjaar besliste staatssecretaris voor Asiel en Migratie Theo Francken (N-VA) voortaan streng op te treden. Erkende asielzoekers die betrapt worden op reizen naar hun thuisland, kunnen hun status als vluchteling verliezen. 

http://newsmonkey.be/article/80122
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen

wardje
Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Locatie: oostrozebeke

19 mar 2018, 11:19

Vrijzinnige;
de Iraanse prof Ahmadreza Djalali Wardje en de IS lovers zijn twee verschillende situaties dat zie je toch ook wel in.
Dat ze ginder die prof beschuldigen van spionage daar kan jij en ik geen oordeel over geven we weten niet het fijne ervan.
Van die IS lovers weten we dat ze naar ginder zijn ge gaan en hun gat verbrandt hebben en nu met hangende oortjes en veel troelala er omheen en emotie opwekkend willen terugkeren , elk zijn gedacht maar voor mij liever niet.
En als de situatie anders was geweest dat IS het pleit had gewonnen ,gingen ze ook vragen om terug te keren ?denk het niet .
Ze gingen daar nogal rap wat strijdertjes bij gemaakt hebben :evil:
Gast

19 mar 2018, 11:23

Het is in elk geval tegen alle regels rond asiel. En dit voorjaar besliste staatssecretaris voor Asiel en Migratie Theo Francken (N-VA) voortaan streng op te treden. Erkende asielzoekers die betrapt worden op reizen naar hun thuisland, kunnen hun status als vluchteling verliezen.  
In 2013 was het nog toegestaan door de linkse rakkertjes die toen de hoofdmoot van de regering vormden, zij hebben daar nooit geen graten in gezien. Nu gij weer.  
Misschien vind je ergens iets dat ze mispeuterd heeft tijdens deze legislatuur, komaan zoek eens goed beste man.  
Misschien Zuhal Demir er even bij sleuren want daar staat wel genoeg over geschreven in het internet. Misschien Bracke, of Land Invest erbij halen.  :lol: :lol: :lol: :lol:  

Nog een tip Vrijzinnige. Lees eerst uw links eens voor ge commentaar geeft. Er staat duidelijk in: Dat verwijt gaat niet op voor Safai, want ze is nooit erkend vluchtelinge geweest."  En dit schrijft de standaard zelf.
http://www.standaard.be/cnt/dmf20180202_03336151
Laatst gewijzigd door Gast op 19 mar 2018, 11:35, 1 keer totaal gewijzigd.

Vrijzinnige
Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45

19 mar 2018, 11:34

wardje schreef:Vrijzinnige;
de Iraanse prof Ahmadreza Djalali Wardje en de IS lovers zijn twee verschillende situaties dat zie je toch ook wel in.
Dat ze ginder die prof beschuldigen van spionage daar kan jij en ik geen oordeel over geven we weten niet het fijne ervan.
Van die IS lovers weten we dat ze naar ginder zijn ge gaan en hun gat verbrandt hebben en nu met hangende oortjes en veel troelala er omheen en emotie opwekkend willen terugkeren , elk zijn gedacht maar voor mij liever niet.
En als de situatie anders was geweest dat IS het pleit had gewonnen ,gingen ze ook vragen om terug te keren ?denk het niet .
Ze gingen daar nogal rap wat strijdertjes bij gemaakt hebben :evil:
M.a.w Wardje, je mag gaan strijden OVERAL terwereld, maar je moet de juiste ideologie volgen, dan is moorden rechtvaardig !
Dat is mijn punt Wardje, niets meer of minder.
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen

Vrijzinnige
Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45

19 mar 2018, 11:37

Dicksy schreef:
Het is in elk geval tegen alle regels rond asiel. En dit voorjaar besliste staatssecretaris voor Asiel en Migratie Theo Francken (N-VA) voortaan streng op te treden. Erkende asielzoekers die betrapt worden op reizen naar hun thuisland, kunnen hun status als vluchteling verliezen.  
In 2013 was het nog toegestaan door de linkse rakkertjes die toen de hoofdmoot van de regering vormden, zij hebben daar nooit geen graten in gezien. Nu gij weer.  
Misschien vind je ergens iets dat ze mispeuterd heeft tijdens deze legislatuur, komaan zoek eens goed beste man.  
Misschien Zuhal Demir er even bij sleuren want daar staat wel genoeg over geschreven in het internet. Misschien Bracke, of Land Invest erbij halen.  :lol: :lol: :lol: :lol:  

Nog een tip Vrijzinnige. Lees eerst uw links eens voor ge commentaar geeft. Er staat duidelijk in: Dat verwijt gaat niet op voor Safai, want ze is nooit erkend vluchtelinge geweest."  En dit schrijft de standaard zelf.
http://www.standaard.be/cnt/dmf20180202_03336151
Oh maar dat weet ik ook wel hoor Dicksy, maar het gaat over het Francken principe ! En een principe laat zich niet vastzetten door uitzonderingen  :lol: :lol: :lol:
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen