rudi vranckx

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

21 mar 2018, 20:27

Marcel3371 schreef:
frits1955 schreef:" als Bracke in de beheerraad van telenet zeteld en er geen euro voor ontvangen heeft dat het kot te klein is.
Collega van SB deed het voor niets minder dan:
...Bracke wou niet zeggen hoeveel hij van Telenet ontvangt voor advies.  Dat gaat niet over publiek geld, zei hij. Kamerlid Peter Vanvelthoven (SP.A) had daar geen probleem mee. ‘Een vaste vergoeding van 12.000 euro per jaar plus een aantal keren per jaar 2.000 euro per vergadering’, zei Vanvelthoven die er intussen is uitgestapt. 

Uitgestapt, maar vergat de bedragen die hij de voorbije jaren had geïncasseerd in een aparte pot te  storten, zodat anderen zijn "goede voorbeeld" gretig zouden kunnen volgen...
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

MichelN
Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
Locatie: Groot-Leuven

21 mar 2018, 20:37

paullamb schreef:De Politieke Partijen beslissen over de postjes in het bestuur
De NVa heeft op dit moment de meerderheid in het beleid.
Benoem dus aub de VRT niet als links.
A Becks en Linda de Win kan men nog beschouwen als oude Sos.
Delen zij de lakens uit?
Neen, dat misschien niet, maar zij (en nog enkele anderen - Cools, De Aguirre, om het maar bij dat koppel te houden) bepalen wel wie er uitgenodigd wordt en welke onderwerpen aan bod mogen komen. Al vergeten dat  op bevel van Vande Lanotte een heel interview moest worden overgedaan omdat freule Freya er zo belabberd uitkwam in Ter Zake? Of de regelrechte censuur - en het desavoueren van de eigen journalisten - naar aanleiding van De Keizer van Oostende?
Maar niettemin, ik ben gewoon fan van VRT   Links of rechts, Zijnhebben goede programma s Of heeft er iemand kritiek op Taboe of All the Road ?? Te links waarschijnlijk!:
Ik krijg zo langzamerhand wel een indigestie van al die human intrest programma's.
Gast

21 mar 2018, 23:48

MichelN schreef:....

Ik krijg zo langzamerhand wel een indigestie van al die human intrest programma's.
Kijkt gij maar gerust verder naar de VTM reclame  :) , daar moet ge niet bij nadenken. 

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

22 mar 2018, 00:13

"Vandaag begonnen op Canvas: "The Vietnam War" - een redelijke fantastische Amerikaanse 10-delige documentaire reeks- maker is Ken Burns en dat is een referentie. Sommigen hier moeten het geluidsniveau van hun tv maar dichtzetten want de Nederlandse commentaar wordt ingelezen door ene Bjorn Soenens  :lol:
Een aanrader!
Gast

22 mar 2018, 08:44

inderdaad : à suivre :)

... en verrijkend , ik wist bvb. niet dat er een verschil was tussen Vietminh en Vietcong 

Vrijzinnige
Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45

22 mar 2018, 09:23

The Spirit of Flanders schreef:
MichelN schreef:....

Ik krijg zo langzamerhand wel een indigestie van al die human intrest programma's.
Kijkt gij maar gerust verder naar de VTM reclame  :) , daar moet ge niet bij nadenken. 

:lol: :lol: :lol:
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen

MichelN
Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
Locatie: Groot-Leuven

22 mar 2018, 10:44

The Spirit of Flanders schreef:inderdaad : à suivre :)

... en verrijkend , ik wist bvb. niet dat er een verschil was tussen Vietminh en Vietcong 
Wat weet gij eigenlijk wel, behalve over de reclame van VTM?
Kent gij het verschil tussen een kleine en een grote Vietnamese boeddhist?

Vrijzinnige
Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45

22 mar 2018, 11:13

MichelN schreef:
The Spirit of Flanders schreef:inderdaad : à suivre :)

... en verrijkend , ik wist bvb. niet dat er een verschil was tussen Vietminh en Vietcong 
Wat weet gij eigenlijk wel, behalve over de reclame van VTM?
Kent gij het verschil tussen een kleine en een grote Vietnamese boeddhist?
In cm of mm ?  :lol: :lol: :lol:
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen

MichelN
Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
Locatie: Groot-Leuven

22 mar 2018, 12:14

frits1955 schreef:"Vandaag begonnen op Canvas: "The Vietnam War" - een redelijke fantastische Amerikaanse 10-delige documentaire reeks- maker is Ken Burns en dat is een referentie.
Fantastisch? Nou moe, hopelijk is de volgende aflevering stukken beter want ik stond nu al op het punt om af te haken. Een ratatouille van door elkaar geflanste beelden waar de chronologie totaal zoek is.
Wie een beklijvende, bekroonde documentaire over de Vietnamese oorlog wil zien kan maar beter op zoek gaan naar Peter Davis' Hearts and Minds uit halverwege de jaren zeventig als ik mij niet vergis. Met een beetje geluk allicht nog terug te vinden op YouTube o.i.d.