rudi vranckx

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Vrijzinnige
Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45

20 mar 2018, 15:29

Wil. schreef:Ik wist niet dat Jan T. een journalist van de objectiviteit nastrevende vrt was. Ja, dat was er dan ver over. Daarin heb je gelijk.
Misschien eens je geel gemarkeerde contactpersonen op de hoogte brengen in de raad van bestuur !  :lol: :lol: :lol:
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

20 mar 2018, 15:33

""k wist niet dat Jan T. een journalist van de objectiviteit nastrevende vrt was. "

Waar slaat dat nu weer op? Die antisemiet Jan T.kwam dat vertellen in de programmareeks:" Kinderen van de collaboratie" op Canvas. Ik ging uit van de voorkennis dat men hier bekwaam was om "Tollenaere - Canvas - Kinderen van de collaboratie"aan elkaar te knopen. Niet dus.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

20 mar 2018, 15:39

Het gaat hier de hele tijd al over Annelies Becq die volgens iemand bevooroordeeld zou zijn. In haar functie van werknemer bij de officiële zender zou dat hoogst ongepast en onprofessioneel zijn.

Wanneer een programma wordt gemaakt waarin iemand die géén werknemersband heeft met de vrt zijn ongezouten mening komt zeggen, dan is het aan de kijker om met die persoon zijn mening al dan niet akkoord te gaan. En zeker wanneer we weten uit welke hoek de wind waait. Het sarcasme in mijn posting was je niet duidelijk? Tss, tsss...

Je oversprong van de linkse journalisten van de vrt (dixit een forumlid) naar een geïnterviewde man met rechts ideeën, is een vorm van onzuiver denken. Het is een drogredenering.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Vrijzinnige
Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45

20 mar 2018, 15:41

frits1955 schreef:""k wist niet dat Jan T. een journalist van de objectiviteit nastrevende vrt was. "

Waar slaat dat nu weer op? Die antisemiet Jan T.kwam dat vertellen in de programmareeks:" Kinderen van de collaboratie" op Canvas. Ik ging uit van de voorkennis dat men hier bekwaam was om "Tollenaere - Canvas - Kinderen van de collaboratie"aan elkaar te knopen. Niet dus.
Net om dat breder zicht te beletten Frits, deed of doet men paarden oogkleppen aan !  :lol: :lol: :lol:
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

20 mar 2018, 16:37

""Je oversprong van de linkse journalisten van de vrt (dixit een forumlid) naar een geïnterviewde man met rechts ideeën,
is een vorm van onzuiver denken. Het is een drogredenering."

Uw zelfgebakken drogredeneringen zullen mij en  de kijkers worst wezen he Wil. De ene avond Rudi Vranckx en de andere avond de zoon van een Vlaamse nazi die  het bijhorende gedachtengoed komt verdedigen - hieruit blijkt duidelijk dat de VRT allerlei klokjes laat luiden. En daar gaat het over.

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

20 mar 2018, 16:53

frits1955 schreef:""Je oversprong van de linkse journalisten van de vrt (dixit een forumlid) naar een geïnterviewde man met rechts ideeën,
is een vorm van onzuiver denken. Het is een drogredenering."

Uw zelfgebakken drogredeneringen zullen mij en  de kijkers worst wezen he Wil. De ene avond Rudi Vranckx en de andere avond de zoon van een Vlaamse nazi die  het bijhorende gedachtengoed komt verdedigen - hieruit blijkt duidelijk dat de VRT allerlei klokjes laat luiden. En daar gaat het over.
" "Het sarcasme in mijn posting was je niet duidelijk? Tss, tsss..."


Sarcasme en rechtse denkpatronen- mijn ervaring is dat die zich verhouden als water en vuur.

Silver Wolf
Lid geworden op: 08 apr 2008, 16:51
Locatie: Thuis

20 mar 2018, 17:09

Ik vraag me af of die kindertjes lokaal werden verwekt en ook daar zijn geboren...
En.... hoe hun identiteit dan in een bevolkingsregister van België is beland?
Mogelijk mee gebracht door ISS-ers,   :twisted:  
die hier aanslagen kwamen plannen en /of uitvoeren???

sw

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

20 mar 2018, 17:10

frits1955 schreef:
frits1955 schreef:""Je oversprong van de linkse journalisten van de vrt (dixit een forumlid) naar een geïnterviewde man met rechts ideeën,
is een vorm van onzuiver denken. Het is een drogredenering."

Uw zelfgebakken drogredeneringen zullen mij en  de kijkers worst wezen he Wil. De ene avond Rudi Vranckx en de andere avond de zoon van een Vlaamse nazi die  het bijhorende gedachtengoed komt verdedigen - hieruit blijkt duidelijk dat de VRT allerlei klokjes laat luiden. En daar gaat het over.
" "Het sarcasme in mijn posting was je niet duidelijk? Tss, tsss..."


Sarcasme en rechtse denkpatronen- mijn ervaring is dat die zich verhouden als water en vuur.
Altijd een open geest behouden en niet in vakjes denken. BDW is een meester  in het gebruik van sarcasme, of  heb  je dat nog niet gemerkt?
Laatst gewijzigd door Wil. op 20 mar 2018, 17:15, 1 keer totaal gewijzigd.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

20 mar 2018, 17:14

frits1955 schreef:""Je oversprong van de linkse journalisten van de vrt (dixit een forumlid) naar een geïnterviewde man met rechts ideeën,
is een vorm van onzuiver denken. Het is een drogredenering."

Uw zelfgebakken drogredeneringen zullen mij en  de kijkers worst wezen he Wil. De ene avond Rudi Vranckx en de andere avond de zoon van een Vlaamse nazi die  het bijhorende gedachtengoed komt verdedigen - hieruit blijkt duidelijk dat de VRT allerlei klokjes laat luiden. En daar gaat het over.
Het verleggen van het onderwerp is op zichzelf óók een drogredenering. :wink: 
Je kunt als  zogezegd 'objectiviteit nastrevende instelling' perfect mensen van allerlei strekking aan het woord laten, maar de interviewer kan nog altijd bevooroordeeld zijn. De twee klokken bewijzen nog niets. En hiermee heb ik ook niet gezegd dat A. Becq bevooroordeeld wás. Er zijn hier mensen aanwezig die dat  wel degelijk vinden en die precies daarover een boom hadden opgezet.

Ordelijk blijven denken, frits.
Laatst gewijzigd door Wil. op 20 mar 2018, 18:07, 1 keer totaal gewijzigd.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Silver Wolf
Lid geworden op: 08 apr 2008, 16:51
Locatie: Thuis

20 mar 2018, 17:23

Jonge kinderen van Belgische IS-strijders mogen automatisch terugkeren (Bron HLN)

22-12-2017

Kinderen van Belgische IS-strijders die jonger zijn dan tien jaar mogen automatisch naar ons land terugkeren. Dat heeft de ministerraad vrijdag beslist. Dat automatisch terugkeerrecht zal niet gelden voor de ouders.
De betrokken diensten hebben duidelijk gemaakt dat de meeste kinderen die jonger zijn dan 18 jaar van Belgische IS-strijders, in Syrië of Irak zijn geboren. Het zou gaan om 70 tot 80 procent van die groep.
De regering wil de categorie van jonger dan tien jaar automatisch het recht geven naar ons land terug te keren. Dat zou gelden van zodra via dna-onderzoek zekerheid bestaat over hun afstamming uit Belgische ouders. De Belgische nationaliteit kunnen ze wel pas via juridische weg in ons land verkrijgen. Zowat 87 kinderen zouden in aanmerking komen voor zo’n laissez-passer.
In de groep tussen 10 en 18 jaar zal geval per geval worden gekeken. Zo moet worden nagegaan of de jongeren een terreuropleiding hebben gekregen of zelfs deelgenomen hebben aan gevechten. Binnen die categorie is sprake van mogelijk een twintigtal jongeren.
 
Ice

20 mar 2018, 17:57

Silver Wolf schreef:Jonge kinderen van Belgische IS-strijders mogen automatisch terugkeren (Bron HLN)

22-12-2017

Kinderen van Belgische IS-strijders die jonger zijn dan tien jaar mogen automatisch naar ons land terugkeren. Dat heeft de ministerraad vrijdag beslist. Dat automatisch terugkeerrecht zal niet gelden voor de ouders.
De betrokken diensten hebben duidelijk gemaakt dat de meeste kinderen die jonger zijn dan 18 jaar van Belgische IS-strijders, in Syrië of Irak zijn geboren. Het zou gaan om 70 tot 80 procent van die groep.
De regering wil de categorie van jonger dan tien jaar automatisch het recht geven naar ons land terug te keren. Dat zou gelden van zodra via dna-onderzoek zekerheid bestaat over hun afstamming uit Belgische ouders. De Belgische nationaliteit kunnen ze wel pas via juridische weg in ons land verkrijgen. Zowat 87 kinderen zouden in aanmerking komen voor zo’n laissez-passer.
In de groep tussen 10 en 18 jaar zal geval per geval worden gekeken. Zo moet worden nagegaan of de jongeren een terreuropleiding hebben gekregen of zelfs deelgenomen hebben aan gevechten. Binnen die categorie is sprake van mogelijk een twintigtal jongeren.
 
Toch zooooo vooruitziend en 'humaan' van onze legale dievenbende, hé...

Uiteraard moeten die minderjarigen, wegens het gevaar en voor hun veiligheid, vergezeld worden van 'een volwassene', maw: hun ouders dus!
De meeste kinderen, jonger dan 18 jaar, zijn geboren in syrië of irak?
Dat zijn dan irakezen of syriërs, géén Belgen dus horen ze te blijven waar ze zijn: syrië of irak.
En neem het maar met een kilo zout dat dit de meerderheid zou zijn: hoeveel van die vodden kwamen hier bevallen om dan terug te gaan naar hun geliefde kaliefaat?
Ook dat is PERFECT te controleren in de ziekenhuizen waar ze kwamen bevallen: dus: begin maar te controleren, daarvoor dient de registratie van opnames in ziekenhuizen!

Op die manier omzeilt de hypocriete politiek weer dat het 'automatisch terugkeerrécht' niet zou gelden voor de ouders, zo worden oorlogsmisdadigsters en potentiële terroristen op die manier TOCH teruggehaald en strooien ze weer zand in de ogen van de bevolking, die zal moeten opdraaien voor de reiskosten, de dna-kosten enz.... :evil:

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

20 mar 2018, 18:21

" "Er zijn hier mensen aanwezig die dat  wel degelijk vinden en die precies daarover een boom hadden opgezet. "

Precies - en daar heb ik op gereageerd. Het probleem ligt 'm hier in het feit dat als een journalist een vraag stelt die niet past of strookt met de rechtse ideologie van sommigen hier haalt men het etiket "bevooroordeeld" boven. Misschien moeten die "sommigen" zich eerder vragen stellen over hun eigen ideologie ipv steeds te schieten op anderen.

Marcel3371
Lid geworden op: 16 mar 2018, 13:10
Locatie: Oost Vlaanderen

20 mar 2018, 21:26

denlowie schreef:En wie gaat ze onderhouden met hun kinderen ???

het OCMW ????
Rudy gaat ze mee nemen naar zijn kasteel in Italie,kunnen ze in zijn wijngaard werken terwijl hij aan zijn zwembad ligt.

paullamb
Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Locatie: Lommel

20 mar 2018, 22:01

Dat is wel laag onder de gordel hoor Marcel.
Dat zou  u eens moeten verklaren. Waar in   Italie?

Zijn huisadres heeft geen zwembad hoor.

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

21 mar 2018, 10:48

""Dat is wel laag onder de gordel hoor Marcel."

Of iets waar is of niet speelt bij sommigen hier volstrekt geen rol meer - men kwaakt wat in het wilde weg en dat is het dan.