site in frontpage

Vragen/antwoorden betreffende het maken van je eigen website.

tommeke
Lid geworden op: 28 okt 2004, 17:33
Locatie: limburg

25 mar 2018, 19:12

heb een site gemaakt van onze vereniging en heb daar een achtergrond geluid ingezet
maar word niet afgspeelt
hieronder de HTML code


Afbeelding
Windows 10

Een dag niet glimlachen, is een dag niet geleefd

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

25 mar 2018, 21:44

Beste tommeke,

bgsound tag is verouderd en wordt niet meer ondersteund door recente browsers

Gebruik volgende gecombineerde tags

Code: Selecteer alles

<div style="display:none;">
<audio controls="true" autoplay="true" hidden="true" >
   <source src="muziek/merel.wav" type="audio/wav">
   Your browser does not support the audio 
 </audio>
 <embed src="muziek/merel.wav" autoplay="true" loop="true" hidden="true"></embed>
 </div>
Deze gecombineerde code werkt in recente versies van IE11 - Edge - Firefox - Chrome - Safari - Opera

Succes,
mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

tommeke
Lid geworden op: 28 okt 2004, 17:33
Locatie: limburg

26 mar 2018, 09:45

Ik heb mijn site met frontpage gemaakt die in windows 10 zit , welke frontpage free installeer ik dan omdat het geluid wel zou werken ?
Mvrg
Tom
Windows 10

Een dag niet glimlachen, is een dag niet geleefd

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

26 mar 2018, 14:00

Beste Tommeke,

Er zit toch oorspronkelijk geen Frontpage in MS Windows10. Microsoft heeft Frontpage reeds jaren geleden afgevoerd en ik neem aan dat dit programma zelfs niet meer onder Windows 10 draait.

Dus ik begrijp je niet wanneer je zegt "welke frontpage free installeer ik dan omdat het geluid wel zou werken ".
Met bovenstaande gecombineerde code werkt de muziek in alle meest gebruikte browsers. Frontpage is toch geen browser ... Ik denk dat je iets anders bedoelt, maar wat?

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

Sony
Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Locatie: Boom

26 mar 2018, 14:23

coderunner,

Frontpage niet wel Microsoft Web Publishing

Sony
I Afbeelding SeniorenNet

tommeke
Lid geworden op: 28 okt 2004, 17:33
Locatie: limburg

26 mar 2018, 17:46

Bij mij zit Frontpage nog wel in Windows 10.
Ik heb die code van codenunner gebruikt maar dat werkte ook niet
Grtj tommeke
Windows 10

Een dag niet glimlachen, is een dag niet geleefd

Sony
Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Locatie: Boom

26 mar 2018, 18:03

tommeke,

Onderdeel van Office 2003 ?
Is de muziek zelf ook op de site geplaatst ?
Deze map moet dan op de site staan muziek/merel.wav

Sony
I Afbeelding SeniorenNet

tommeke
Lid geworden op: 28 okt 2004, 17:33
Locatie: limburg

26 mar 2018, 18:37

Ja de muziek/merel.wav staat op het web
Mvgrt Tommeke
Windows 10

Een dag niet glimlachen, is een dag niet geleefd

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

26 mar 2018, 19:21

Beste Tommeke,

Opgelet!
In je eerste post staat -> muziek/merel!.wav <- met een uitroepteken achter merel

ofwel 1- haal je het uitroepteken weg in het bestand zelf --> merel!.wav --> merel.wav

ofwel 2- plaats je een uitroepteken in de broncode zelf achter merel

mvg,
Coderunnner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

tommeke
Lid geworden op: 28 okt 2004, 17:33
Locatie: limburg

26 mar 2018, 19:56

Ik beide uitgetest maar geen resultaat.
Mvgt
Tommeke 
Windows 10

Een dag niet glimlachen, is een dag niet geleefd

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

26 mar 2018, 20:51

Beste Tommeke,

Wat is de link naar deze pagina?
Wil je je website url niet openbaar maken  hier op het forum, stuur me deze dan via een privé bericht.

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

tommeke
Lid geworden op: 28 okt 2004, 17:33
Locatie: limburg

27 mar 2018, 10:09

Ik had hierboven gemeld dat frontpagina bij mij in windows 10 zat dat is  natuurlijk niet zo , dat zit in offiche.
Nu heb ik dat eens uitgetest op mijn oude PC en daar staat Windows 8.1 op en daar werkt het wel daar speelt het geluid wel . dus denk ik dat windows 10 dat niet aanneemt ?
Mvgrt
Tommeke
Windows 10

Een dag niet glimlachen, is een dag niet geleefd

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

27 mar 2018, 12:38

Beste Tommeke,

Dat is al goed nieuws dat het op je win 8.1 pc werkt,  de code is dus juist ingevoegd.

Ik heb het ook uitgeprobeerd met Windows 10 dus het zou op je pc met win 10 ook moeten werken.

1- Met welke browser(s) bekijk je de online web pagina?

2- De volume knop staat toch open en/of het geluid werkt toch nog op je win10 pc?

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

tommeke
Lid geworden op: 28 okt 2004, 17:33
Locatie: limburg

27 mar 2018, 15:54

Ik gebruik Google Chrome 
En het geluid staat op
mvgrt
tommeke 
Windows 10

Een dag niet glimlachen, is een dag niet geleefd

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

27 mar 2018, 16:07

Beste Tommeke,

Heb je al eens de web pagina op  de pc  met Windows 10 met een andere browser dan Chrome proberen te laden bv. met Edge? Hoor je daar geluid? Dit om browser Chrome uit  te sluiten.

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.