Werken aan 7 Euro of huis verkopen

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

30 mar 2018, 12:20

Maar je bent zélf statutair werklozensteun trekker. Wanneer kom je nu uit die hangmat?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
dejules

30 mar 2018, 12:23

Wil. schreef:Maar je bent zélf statutair werklozensteun trekker. Wanneer kom je nu uit die hangmat?
Ik ga U en die andere leeglopers niet meer onderhouden. Zoek werk kerel en sta zelf in voor uw onderhoud ipv heel uw leven uw handje op te houden!
Gast

30 mar 2018, 14:51

dejules schreef:
Wil. schreef:Zie je wel? Die indexsprongen van Dehaene zijn dus "vervallen"  verklaard? Na hoeveel tijd is de indexsprong van deze regering dan vervallen? Jij blijft die nog altijd meetellen, maar blijkbaar houdt het ooit op. Wat is de redenering in dit verband?

Btw, ik heb ook geen last ondervonden van die indexsprong...
U heeft niet te klagen over Dehaene zaliger. Hij heeft de pensioenen vd mensen die voor welvaart zorgen geplafonneerd op 50.000 BFR maar aan uw statutair leegloperspensioen mocht hij niet raken vh ACOD. 
Ah bon , den Wil. spreekt voor een ander en niet voor zichzelf !   Prachtige attitude , ware het niet dat hij alleen maar de verarming door de 2% indexsprong van de huidige ( geplaffoneerde ) gepensioneerden uit de privé wil goedpraten.  Wat een hyprocriet zeg , een rasechte NV(A) er.  :twisted:

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

30 mar 2018, 15:03

dejules schreef:
Wil. schreef:Maar je bent zélf statutair werklozensteun trekker. Wanneer kom je nu uit die hangmat?
Ik ga U en die andere leeglopers niet meer onderhouden. Zoek werk kerel en sta zelf in voor uw onderhoud ipv heel uw leven uw handje op te houden!
De bijdrage die ik als actieve ambtenaar :wink: aan de maatschappij heb geleverd, wordt nu de overheid in gelijkaardige mate rijkelijk gevaloriseerd.

Ik heb nog niet gekeken, maar ik vermoed dat de sluizen van de uitgestelde wedde alweer zijn geopend voor mij. Jij zult wel hetzelfde meemaken, zeker, collega-statutair?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

30 mar 2018, 15:05

Wat een hyprocriet zeg , een rasechte NV(A) er
The Spirit of Flanders schreef: Ik herinner me geen "Dehaense lappen" en heb er geen last van ondervonden. (...) 
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Gast

30 mar 2018, 15:41

Wil. schreef:
Wat een hyprocriet zeg , een rasechte NV(A) er
The Spirit of Flanders schreef: Ik herinner me geen "Dehaense lappen" en heb er geen last van ondervonden. (...) 
Net omdat ik er geen last van heb ondervonden , kan ik er mij  ook niets van herinneren - voor mij zijn die "lappen" onbestaand.  Het zou me anders wel bijgebleven zijn. :)

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

30 mar 2018, 15:45

En ik ondervind er nu geen last van. Dat maakt mij in jouw ogen nochtans tot een hypocriet. 8O
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Gast

30 mar 2018, 15:49

Wil. schreef:
dejules schreef:
Wil. schreef:Maar je bent zélf statutair werklozensteun trekker. Wanneer kom je nu uit die hangmat?
Ik ga U en die andere leeglopers niet meer onderhouden. Zoek werk kerel en sta zelf in voor uw onderhoud ipv heel uw leven uw handje op te houden!
De bijdrage die ik als actieve ambtenaar :wink: aan de maatschappij heb geleverd, wordt nu de overheid in gelijkaardige mate rijkelijk gevaloriseerd.
:lol: :lol: Gelijkaardig ! :lol:  En daardoor ligt het verkeer stil , zijn de wegen onberijdbaar door slecht onderhoud , is de lucht bezoedeld , zitten we met een gat in de begrotingen en in de staatskas ,  doen wij het slechter qua economische groei dan de buurlanden ,  worden en steeds maar meer " vzw's met zitjes" geboren ,  ontbost , gesjoemeld met bouwvergunningen , ..... het rijtje kent geen einde , en niets wijst er op dat het gaat beteren ... 

Bedankt Wil.  voor uw rijkelijk gevaloriseerde bijdragen.  :lol:
Ik heb nog niet gekeken, maar ik vermoed dat de sluizen van de uitgestelde wedde alweer zijn geopend voor mij. Jij zult wel hetzelfde meemaken, zeker, collega-statutair?
Kan ik geloven , die sluizen lekken als een zeef ....

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

24 jul 2018, 22:29

petrol schreef:Ik ontduik geen belastingen.Wat ik wel doe is belastingen ontwijken,en daar is niks mis mee.
!
En je speelt op... verschillen beurzen.
Dan weten we voldoende.
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

petrol
Lid geworden op: 29 jan 2018, 08:06

24 jul 2018, 23:08

pcekspeer schreef:
petrol schreef:Ik ontduik geen belastingen.Wat ik wel doe is belastingen ontwijken,en daar is niks mis mee.
!
En je speelt op... verschillen beurzen.
Dan weten we voldoende.
Gij weet juist niks.