Vanavond debat met de voorzitters

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)
dejules

27 mar 2018, 15:46

Werkgeversorganisatie Voka organiseert een debat met de voorzitters van de Vlaamse politieke partijen. U kan dit debat vanavond live volgen op onze site van 19u40.

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/03/27 ... ebat-bij-/

De Wever komt zijn bazen verdedigen!
Gast

27 mar 2018, 15:51

dejules schreef:Werkgeversorganisatie Voka organiseert een debat met de voorzitters van de Vlaamse politieke partijen. U kan dit debat vanavond live volgen op onze site van 19u40.

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/03/27 ... ebat-bij-/

De Wever komt zijn bazen verdedigen!
'k Ga niet kijken om mezelf wat nachtrust te geven en een hartinfarct te voorkomen.   Rutten en Dewever gaan de rest onder tafel BRULLEN , ik ga dat niet kunnen bolwerken ....

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

27 mar 2018, 16:16

Softie!!  :lol:
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Vrijzinnige
Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45

27 mar 2018, 16:22

The Spirit of Flanders schreef:
dejules schreef:Werkgeversorganisatie Voka organiseert een debat met de voorzitters van de Vlaamse politieke partijen. U kan dit debat vanavond live volgen op onze site van 19u40.

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/03/27 ... ebat-bij-/

De Wever komt zijn bazen verdedigen!
'k Ga niet kijken om mezelf wat nachtrust te geven en een hartinfarct te voorkomen.   Rutten en Dewever gaan de rest onder tafel BRULLEN , ik ga dat niet kunnen bolwerken ....
Waarom niet Sof ? Iedereen heeft recht op zijn of haar eigen mening !
Maar die mening moet binnen de grenzen van het fatsoen blijven, en....deze mag ook GEEN leugens bevatten zoals het de voorbije dagen het geval was.  :lol: :lol: :lol:
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

27 mar 2018, 16:26

deze mag ook GEEN leugens bevatten zoals het de voorbije dagen het geval was 
Verwijs je nu naar de situatie rond Steve Stevaert, waarover ik hier de voorbije dagen 't een en 't ander gelezen heb?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Vrijzinnige
Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45

27 mar 2018, 16:47

Wil. schreef:
deze mag ook GEEN leugens bevatten zoals het de voorbije dagen het geval was 
Verwijs je nu naar de situatie rond Steve Stevaert, waarover ik hier de voorbije dagen 't een en 't ander gelezen heb?
Oh neen Wil helemaal niet !
Ik verwijs naar de leugens dat het bloederige OT voor sommige christenen in de vuilbak moet worden gesmeten, en dat het NT de enige echte waarheid is !  :lol: :lol: :lol:

In het Christendom wordt de Bijbeltekst van het Oude Testament, alsmede het Nieuwe Testament als het Woord van God beschouwd. 
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

27 mar 2018, 16:52

Je hebt het dan over Jezus die over water kon wandelen en Steve Stevaert niet? 
Even iets lenen van jou, Vz:
Vrijzinnige schreef: :lol:  :lol:  :lol:
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Vrijzinnige
Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45

27 mar 2018, 17:01

Wil. schreef:Je hebt het dan over Jezus die over water kon wandelen en Steve Stevaert niet? 
Even iets lenen van jou, Vz:
Vrijzinnige schreef: :lol:  :lol:  :lol:
Tja Wil...zulke dingen geloven zegt meer over jezelf, dan over Stevaert ! 
Maar wij hadden het over leugens ! En dit is weer een prachtig voorbeeld van een leugen !
Hopelijk gaat de Antwerpse wonderman zulke leugens niet herhalen tijdens het debat !  :lol: :lol: :lol:
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

27 mar 2018, 17:03

Hoezo, was het dan Steve Stevaert die over het water kon lopen?  8O

En is er al geen topic over 'De leugens van BDW'? Waarom begin je er dan hier over?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Vrijzinnige
Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45

27 mar 2018, 17:09

Wil. schreef:Hoezo, was het dan Steve Stevaert die over het water kon lopen?  8O

En is er al geen topic over 'De leugens van BDW'? Waarom begin je er dan hier over?
Heb ik dat dan geschreven Wil ! Want bij mijn weten schreef ik dit:

Ik verwijs naar de leugens dat het bloederige OT voor sommige christenen in de vuilbak moet worden gesmeten, en dat het NT de enige echte waarheid is !  Afbeelding Afbeelding Afbeelding 

In het Christendom wordt de Bijbeltekst van het Oude Testament, alsmede het Nieuwe Testament als het Woord van God beschouwd. 

En jij maakt daar bij gebrek aan antwoord, Steve Stevaert van.  :lol: :lol: :lol:
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

27 mar 2018, 17:22

Vrijzinnige schreef:
Wil. schreef:Hoezo, was het dan Steve Stevaert die over het water kon lopen?  8O
Heb ik dat dan geschreven Wil ! Want bij mijn weten schreef ik
Maar neen, ik stel de vraag of het dát is wat je bedoelt. Natuurlijk heb jij dat niet geschreven. Je schrijft zelden wat je bedoelt.
Maar je bent wel gelukkig, zie ik.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Gast

27 mar 2018, 18:04

Vrijzinnige schreef:
The Spirit of Flanders schreef:
dejules schreef:Werkgeversorganisatie Voka organiseert een debat met de voorzitters van de Vlaamse politieke partijen. U kan dit debat vanavond live volgen op onze site van 19u40.

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/03/27 ... ebat-bij-/

De Wever komt zijn bazen verdedigen!
'k Ga niet kijken om mezelf wat nachtrust te geven en een hartinfarct te voorkomen.   Rutten en Dewever gaan de rest onder tafel BRULLEN , ik ga dat niet kunnen bolwerken ....
Waarom niet Sof ? Iedereen heeft recht op zijn of haar eigen mening !
Maar die mening moet binnen de grenzen van het fatsoen blijven, en....deze mag ook GEEN leugens bevatten zoals het de voorbije dagen het geval was.  :lol: :lol: :lol:
En toch , ik leef daar mee mee alsof het een voetbalmatch is , en aan mijn leeftijd is dat al een beetje gevaarlijk. :)

Vrijzinnige
Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45

27 mar 2018, 19:11

Wil. schreef:
Vrijzinnige schreef:
Wil. schreef:Hoezo, was het dan Steve Stevaert die over het water kon lopen?  8O
Heb ik dat dan geschreven Wil ! Want bij mijn weten schreef ik
Maar neen, ik stel de vraag of het dát is wat je bedoelt. Natuurlijk heb jij dat niet geschreven. Je schrijft zelden wat je bedoelt.
Maar je bent wel gelukkig, zie ik.
Jij neemt dus je dromen voor werkelijkheid Wil !

De Bijbel rust ons volledig toe door ons alles te openbaren wat we moeten weten over God, over zijn eigenschappen, over zijn morele normen en over de rol die wij spelen in zijn voornemen met de aarde. Daarom brengt God geen boodschappen meer over via dromen. Als we meer willen weten over de toekomst en wat God van ons verwacht, moeten we niet buiten de dingen gaan die in de Bijbel geschreven staan. Bijna de hele wereldbevolking heeft toegang tot dit boek en kan zo meer te weten komen over Gods openbaringen, die ook dromen omvatten.

:lol: :lol: :lol:
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

27 mar 2018, 19:41

Vrijzinnige schreef:Jij neemt dus je dromen voor werkelijkheid Wil !

De Bijbel rust ons volledig toe door ons alles te openbaren wat we moeten weten over God, over zijn eigenschappen, over zijn morele normen en over de rol die wij spelen in zijn voornemen met de aarde. Daarom brengt God geen boodschappen meer over via dromen. Als we meer willen weten over de toekomst en wat God van ons verwacht, moeten we niet buiten de dingen gaan die in de Bijbel geschreven staan. Bijna de hele wereldbevolking heeft toegang tot dit boek en kan zo meer te weten komen over Gods openbaringen, die ook dromen omvatten.

:lol: :lol: :lol:
Nu verras je me, Vz! Je hebt dat geknipt uit je lijfblad, de Wachttoren. Lees het hier. De Wachttoren zelfs onder je hoofdkussen, merk ik.
En dan zo stilletjes - zonder bronvermelding - doen alsof een dergelijke tekst uit jouw koker kan afkomstig zijn. Je droomt zelfs met je ogen open!
Niet met mij, Vz 8)
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Vrijzinnige
Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45

27 mar 2018, 19:51

Wil. schreef:
Vrijzinnige schreef:Jij neemt dus je dromen voor werkelijkheid Wil !

De Bijbel rust ons volledig toe door ons alles te openbaren wat we moeten weten over God, over zijn eigenschappen, over zijn morele normen en over de rol die wij spelen in zijn voornemen met de aarde. Daarom brengt God geen boodschappen meer over via dromen. Als we meer willen weten over de toekomst en wat God van ons verwacht, moeten we niet buiten de dingen gaan die in de Bijbel geschreven staan. Bijna de hele wereldbevolking heeft toegang tot dit boek en kan zo meer te weten komen over Gods openbaringen, die ook dromen omvatten.

:lol: :lol: :lol:
Nu verras je me, Vz! Je hebt dat geknipt uit je lijfblad, de Wachttoren. Lees het hier. De Wachttoren zelfs onder je hoofdkussen, merk ik.
En dan zo stilletjes - zonder bronvermelding - doen alsof een dergelijke tekst uit jouw koker kan afkomstig zijn. Je droomt zelfs met je ogen open!
Niet met mij, Vz 8)
Jij bent dus werkelijk een godsdienstfanaat Wil !  :lol: :lol: :lol:
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen