betaling

Vragen/antwoorden betreffende overige vragen, die niet passen in bovenstaande forums.

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

28 mar 2018, 18:26

Dat is nu éénmaal Europa of we het graag hebben of niet.

pastoor
Lid geworden op: 19 mar 2005, 21:55
Locatie: Hoeselt, White House

28 mar 2018, 19:22

primavera. 

Maar een webshop die een sepa opent? Pastoor is aan het dromen. Ik koop geregeld via on line, nog nooit geweten dat men een sepa opent want om een sepa te openen hebben ze een handtekening nodig!

Een webshop stuurt een sepa naar uw bank op uw bankrekening.
Op die string van sepa bytes moet men een verandering doen via een procedure geleverd door de bank.
Want alle banken hebben niet dezelfde layout ( opvolging van velden op de database ).
Er zijn banken met een relationele data base en anderen hebben een andere database.
De sepa software kan toch niet raden op welke plaats in het record op de database de naam, het bedrag ( de centen ) en andere velden  staan. Niet voor niets heeft Marcelvm een aantal gegevens moeten leveren.
Sudoku, wijntjes proeven, genieten.

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

28 mar 2018, 19:25

pastoor schreef:primavera. 

Maar een webshop die een sepa opent? Pastoor is aan het dromen. Ik koop geregeld via on line, nog nooit geweten dat men een sepa opent want om een sepa te openen hebben ze een handtekening nodig!

Een webshop stuurt een sepa naar uw bank op uw bankrekening.
Op die string van sepa bytes moet men een verandering doen via een procedure geleverd door de bank.
Want alle banken hebben niet dezelfde layout ( opvolging van velden op de database ).
Er zijn banken met een relationele data base en anderen hebben een andere database.
De sepa software kan toch niet raden op welke plaats in het record op de database de naam, het bedrag ( de centen ) en andere velden  staan.
Dat gebeurt enkel zoals in het geval zoals DenLowie het schrijft, hij heeft er per ongeluk toestemming voor gegeven. In geen enkel ander geval gebeurt dat.  En al die software waar je nu mee aan't  schermen bent, heeft er nul de botten mee te maken, dat vragen we niet.   

marcelvm
Lid geworden op: 29 jan 2007, 20:10

29 mar 2018, 11:24

Omdat ik wat kransjes had gemaakt,was ik van mening dat ik het toestel niet zomaar kon terug sturen?omdat zij moeilijk zouden doen over nieuw toestel staat ook de voorwaarde
Ben dan gaan slijpen schuren in het daschbord,en ben nu zover dat het bijna op zijn plaats zit of ik het zover krijg vraagteke
Maar iemand die niet zo een auto heeft merkt het volgens mij niet
Had daarover bericht gestuurd,direct email terug dat ik mocht komen en men mij zou helpen
Maar ik had problemen bij gps en stuurwiel overname,ook email gestuurd en goede service daar over,met melding heeft u een probleem melt het ons Direct
Ik had al gelezen over service dienst die zeergoed was
Ps factuur zat bij het toestel
Bedankt voor de antwoord

,

pastoor
Lid geworden op: 19 mar 2005, 21:55
Locatie: Hoeselt, White House

29 mar 2018, 11:58

Prima Vera,

Best eens "Sepa domiciliëring" lezen op de laatste pagina ( pagina 5 ) bij "Geld en Werk" dan weet men wat het is en hoe het werkt.

Hier doe ik niet meer mee. 
Sudoku, wijntjes proeven, genieten.