LINKS Denemarken is RECHTS geworden

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

vercingetorix
Lid geworden op: 28 okt 2008, 10:42
Locatie: harelbeke

27 mar 2018, 20:43

Eindelijk een europees land dat zijn zelfrespect heeft teruggevonden.
Ze hebben daar hun pamperbeleid omgezet in keiharde wetten ivm de migranten.
Geen enkele komt het land nog binnen.
De kleutertjes mogen maar naar school als ze perfect DEENS praten, ze MOETEN eten wat de Denen eten, dus OOK Varkensvlees. In ghetto's wordt de islam tot 30% van de bewoners teruggebracht.
En dàt voor een (linkse) demokratische partij !!!
En wat méér is, véél meer : ze zeggen zelf dat ze het volkomen mis hebben gehad door de kritische stemmen als racisme te klasseren.
Vlaanderen, koester hoop ! en mijn diep respect voor de Deense demokratische partij, weze die dan links. Bron : TERZAKE van deze avond.
wat baet den uyl een bril
als de caers niet branden wil

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

27 mar 2018, 22:37

Terzake brengt zoiets om het linkse heir alhier te lande wat op te poken. Het is een zaak waarover de 'progressieven' het vinnig oneens zullen zijn met de conservatieve krachten. De schande van de Gutmenschen zal uitgesproken worden over de 'opsplitsers van onze samenleving' , over de 'wij-zij activisten', over de 'haatzaaiers'.

Herinner je nog de Deense Cartoons? Welke van de mainstream media had hier het lef om die cartoons ook hier in de kranten te laten verschijnen? Geen enkele. Maar wel veel tamtam daarover in de 'terzakes' van het Westen.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.