Visa kaart

Vragen/antwoorden betreffende geld en werk.

dafke
Lid geworden op: 23 feb 2005, 12:43
Locatie: maaskant

31 mar 2018, 09:12

Ik heb een Visa kaart van KBC waar ik geen intrest op betaal en mijn uitgaven elke maand aangezuiverd worden In februari heb ik een uitgave gedaan van 69 euro Daar hebben ze mij einde februari  maar 39 euro van afgehouden en dat heb ik niet gemerkt  :oops: Eind deze maand houden ze 25 euro af en dan ben ik gaan zoeken wat dat was In februari had ik onvoldoende provisie volgens KBC Ik heb NOOIT onvoldoende provisie (eind februari 2000 euro) Ze switchen mij gewoon van geen intrest naar wel intrest op mijn uitgaven Ik heb al een mail gestuurd dat ze die kaart kunnen steken waar de zon nooit schijnt Kan dat zomaar? 
55 Monique

31 mar 2018, 10:20

Als je bewijzen hebt of afdruk van u uittreksels via online , naar de bank mee gaan ...
En hun daar op wijzen , moet u niet in zak laten zetten missen is menselijk , kan bij iedereen
overkomen , maar ze moeten wel hun fout erkennen , als je bewijzen hebt dat niet klopt ...

Verwerking worden altijd bijgewerkt , maar als er op moment geen voldoende opstaat en ze bieden 
visa aan om van u rekening te houden en erna komt een storting kan dat wel gebeuren dat er op dat 
moment geen genoeg gelden waren ,zeg niet dat zo is , maar geef maar gewoon voorbeeld .

Gewoon eens naar de bank gaan en neemt de nodige documenten mee ze gaan u wel te woord staan .

Flashback
Lid geworden op: 08 mei 2014, 17:47
Locatie: Boemerskonte

31 mar 2018, 11:03

Dafke,
ik kan uw bericht niet goed volgen ! Je schreef dat je 69 € betaalde, dat KBC eind februari 39 € van afrekende, en voor maart gaan ze 25 € afhouden.
69 - 39 - 25 = 4
Ze houden dus geen intrest af maar betalen je 4 € ???
Goeie bank ! :lol:

dafke
Lid geworden op: 23 feb 2005, 12:43
Locatie: maaskant

31 mar 2018, 11:14

Die 4 euro was voor volgende maand met eventuele uitgaven die ik nog zou doen Ik heb ondertussen een mail terug gehad van KBC Het was een technische storing( 2 maanden dan) en bla bla bla  Maandag is alles terug in orde  Ik heb er overheen gekeken 39 euro in plaats van 69 Anders had ik al veel eerder gemaild naar KBC