Pastoor zit in de gevangenis.

Hier is de plaats voor discussie en vragen over psychische aandoeningen

pastoor
Lid geworden op: 19 mar 2005, 21:55
Locatie: Hoeselt, White House

02 apr 2018, 11:20

Pastoor zit in de gevangenis   
Ik weet  hoe en waarom het  gebeurd is 

Alles is begonnen  op de donderdag  voor Pasen.
Ik nam al een 10-tal dagen  4 antibiotica producten   .
( de laatste was er teveel aan, ik was ziek).

De volgende  morgen was ik ziek en ben even buiten op straat geweest.
En van dan af ben ik waarschijnlijk  in mekaar gestort, ik zag nog enkele mensen en wat politie agenten, en dan niets meer.
De rest ,volgt 

Alles wat volgt is vaag.
Ik zit in een wagen van de politie.
En kom aan in iets van een deel van een ziekenhuis, maar er zijn amper 5 mensen 
Ik  lig op een bed en er gebeurt niets. Ik ben opgestaan en wat rondgelopen, het zit hier politiemannen.keek r
Ik krijg geen antwoord op mijn vragen . Ze willen me een kamer injagen, waarom?
En dan zie
 ikdat dit een deel van de kliniek van Tongeren is gereserveerd voor de politie.

En dan gaat het snel, handboeien, in de politiewagen,  naar het politiebureau en met een andere  wagen naar de gevangenis. Diezelfde nacht ben ik al  ondervraagd door een psychiater en een dokter. 
Geslapen in een heel mooie cel. Op dit moment   moet 24 wachten alvorens de (  waarschijnlijk de echte  waarheid t re kennen)
Vervolgt.  

Wat er juist gebeurd is weet ik niet helemaal.Volgens de politiediensten ben ik in bezwijming  gevallen op straat en toen ik terug bijkwam sprak ik wartaal.  .IK HAD VERGETEN  HET BOVENGEBIT AAN TE DOEN.  

Op zaterdag heeft een van mijn dochters het gebit gevonden in het huis.  IK KAN TERUG NORMAAL SPREKEN.

Ik was amper 2 dagen in de gevangenis en iemand komt discreet zeggen dat ik als eerste vrijgelaten wordt
Dat zou dan volgende week woensdag zijn ( omdat er een paasmaandag was deze week.).  
Vandaag komt dokter die me zou onderzoeken dat alles in orde is 
Daarna een psychiater die zelf gaat bewijzen dat ik niet gestoord  ben. 
Dan is er nog een rapport van de politie die hoe dan ook gelijk moet krijgen , anders zijn hun macht kwijt.
En volgende week woensdag zou ik normaal  thuis zijn.

dE REST MORGEN

Gisteren ondervraagd door een psychiater en twee dokters (elk apart).
De psychiater was eenvoudig, een van mijn dochters had contact met haar zonder dat ik het wist. Ze heeft er voor gezorgd dat ik 5 dagen van de week een gratis warme maaltijd aan huis krijg, elke dag een bezoek van het wi-t gele kruis  en een poetsmadam 1 maal om de twee weken.. En de psychiater voegt er aan toe, volgende week woensdag komt de rechter en die zal je vrijlaten,  (  ik wacht af , men weet nooit )..

Dan komt een eerste dokter,. Ik vertelde het verhaal van de laatste 13 dagen.  Alles is genoteerd..

Enkele uren later een tweede dokter . Die begint te zeggen dat ik een andere wonde heb aan de elleboog  dan ik gezegd had. Ik heb gezegd dat zoiets niet kan. Die test mij. . Opeens vraagt hij de datum van de dag. Antwoord: vermits het zondag 1 april was, is het vandaag 4 april. en zo voort.   ... Hij wil me terugzien. .

Ik weet dat er hier overal  plaatsen die afgeluisterd worden. IK had een zaakje gezegd aan mijn zoo, , en ze hebben er van gehoord.. Een van de nachtwakers komt elke nacht rend 12 uur 20 minuten praten, en die zei; ik heb iets gehoord van "tsjoek tsjoek,.  Ze wisten het. 

Zaterdag  6 qpril.

Ik wordt woensdag vrijgelaten  

Het regime in de gevangenis
8 uur    ontbijt vers brood en 11 soorten toespijzen en yoghurt.
9 uur .  dokter en  medicatie.i
10 tot 12 niets te doen
12 uur   middag;aal soep  voorgerecht hoofdgerecht dessert.  
14 uur pedicure om de 4 zeken
16 uur koffie me koek
18 uur avondmaal gelijk aan het ontbijt 


PC TV   SPORT wat ;men wilt

Ik ben bezig ;et het lezen van een boek over wiskunde.
Ik lig in een zetel  buiten in de zon.
Wat een leven.  

De verpleegdienst hier is niet gelijk het hoort.  ze is zelfs gevaarlijk.. De 1ste dag kwamen ze af met iso=betadine in plaats van fudicine. Dat bestond volgens hen niet.  Ik heb  de verzorging geweigerd tot de dokter kwa;; die ;mij gelijk gaf. 

Einde van w-zaterdag 6 augustus

 Wat er gebeurt is is een gevolg van 4 zaken.

1. 09/02/2018. mijn vrouw overlijdt. Sedert die dag slaap  ik uren per nacht tot 30/03/2018.

2. Sedert die dag weigert een van haar twee dochters te ondertekenen dat ze erfgenaam is.  Het is vandaag de 56 ste dag dat ze weigert. Mijn bankrekeningen zijn geblokkeerd. ( Men krijgt  € 5000 om de periode te overbruggen tot dat allen ondertekend hebben ). 

3. Per 18/3 was mijn elleboog gekwetst,  end poes is er aan gekomen en contaminatie. Die gasten van de gevangenis  ( 30/03/2018 ) geloofden met niet omtrent de soorten medicaties.  Per 03/03 hebben ze moeten toegeven. 
 
4  Per 30/03 was ik uitgeput, ten einde raad, ik kon het niet meer aan en ben op straat geweest om 9 uur 's morgens. en ben op een of andere manier in bewusteloos gevallen.

De rest zijn dingen die ik van anderen gehoord heb, ik heb geen rapport gezien. Ik weet niet wat ik fout gedaan heb. Hier zeggen ze toe te geven dat ik een kok geslagen heb.  Ik ga daar niet over zagen,  de  politie moet gelijk hebben. 

Ed dat geeft als gevolg dat ik de overheid  heel dat boeltje mag betalen met  mijn geld gebkokkeerd dooe d overheid. 

* * * * * * * * 

Mijn broers en zussen kinderen en kleinkinderen zijn geweest. Dat zijn er  21. Er zijn er die tweemaal geweest zijn.  Ze komen allemaal terug woensdag omstreeks 15 uur wanneer ik vrijgelaten wordt.

Zondag 8 april. 

Twee van mijn kinderen zijn gisteren hier geweest. Een van hen had van de politiediensten vernomen dat de politie mij op de straat gevonden heeft en dat ik wartaal gebruikte en dat ze me naar het hospitaal Vesaius in Tongeren gebracht hebben waar ze niets gevonden hebben. En dan naar de gevangenis.  

Mooi is dat en ik heb nog geen enkel rapport gezien. 
De dokter is nog eens geweest gisteren om me te ondervragen,  alle antwoorden  waren juist. Ik vraag hem of ik een vraag  mag stellen, natuurlijk zegt hij. "Hoeveel is de vierkantswortel uit 187 ?". Dat is moeilijk zei hij. Ik zei dat is niet waar , dat is 13,67.

De kinderen zijn nu allemaal op verlof. Ze hebben mijn huis ook gereinigd. 
Woensdag kan ik beroep doen op de schoonouders van een van de kinderen die hier in Tongeren wonen om me naar huis te brengen. Nog 70 uren.  
Tot morgen.


Pastoor

Dinsdag 10.04.2018

Ze laten weer een dokter komen  om een wonde te verzorgen; wat een verspilling. 
Morgen tussen 9 en 10 uur wordt ik vrijgesproken zeggen ze.
Om 15 uur weet ik het officieel weggen we..
Om 19 uur naar huis.  

Woensdag 11 april
Zie beneden deze thread
  
Laatst gewijzigd door pastoor op 11 apr 2018, 22:20, 10 keer totaal gewijzigd.
Sudoku, wijntjes proeven, genieten.

wanton
Lid geworden op: 22 feb 2006, 18:51
Locatie: HEIST , bij-den-Berg

02 apr 2018, 11:56

Komaan, pastoor. We laten ons niet doen, hé. 
Spoedig herstel en volle moed er tegenaan!
Ik heb gisteren gezien , ik ken morgen!
Toet-anch-Amon

MillaMona
Lid geworden op: 04 dec 2016, 13:23

02 apr 2018, 12:20

Pastoor,

Ik hoop dat dit een aprilgrap is! En indien niet, hoop ik dat alles in orde komt met u.

Groetjes
Ik blijf graag op de hoogte!

procman4
Lid geworden op: 29 jun 2009, 11:47
Contacteer:

02 apr 2018, 15:49

@ pastoor, 

Trek u op aan het feit dat : veel lezers achter je staan, omwille van de hulp die ze, via dit kanaal, van jou kregen.

We kijken hoopvol uit naar (citaat) "de rest   ,volgt"

Omdat u ons 4 dagen na het begin van de feiten toch een bericht kan laten geworden via dit kanaal, zijn we hoopvol gestemd.

Tot ...  [s]hoors[/s], neen ... --->  tot verder lezen van u.

redpoppy
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 23 sep 2004, 09:15
Locatie: tussen Rupel en Schelde

04 apr 2018, 12:14

ongepaste berichten verwijderd, nu er meer duidelijkheid is van Pastoor
Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)

I :heart: Seniorennet

lotte
Lid geworden op: 26 apr 2005, 13:47
Locatie: Tielt

04 apr 2018, 13:20

Hou je haaks pastoor,
je vrienden hier op sennet steunen je virtueel  :wink:

*Joy*
Lid geworden op: 24 feb 2014, 13:38
Locatie: Aan zee

04 apr 2018, 13:28

Ik doe mee !!

Seppe123
Lid geworden op: 05 jan 2015, 10:53

04 apr 2018, 13:29

Een nachtmerrie! Hopelijk komt alles goed!

vagelis
Lid geworden op: 29 okt 2007, 18:46

04 apr 2018, 14:44

ik hoop dat alles vlug opgehelderd wordt en er klaarheid komt pastoor !
ik ben als rode wijn die wordt ook "zwaarder" met de jaren !

limey
Lid geworden op: 01 apr 2018, 16:44
Locatie: home

04 apr 2018, 17:21

redpoppy schreef:ongepaste berichten verwijderd, nu er meer duidelijkheid is van Pastoor
Terechte ingreep.
Maar... dat blijkt pas duidelijk, nadat het aanvankelijke bericht van pastoor zelf
tweemaal werd aangepast.
Ik durf ervan uitgaan, dat de originele tekst mee aanleiding was
tot misverstanden en reacties, die men nadien als ongepast kan bestempelen.

Verder ....
Afbeelding aan "pastoor".

limey
Laatst gewijzigd door limey op 05 apr 2018, 10:41, 1 keer totaal gewijzigd.

kwezelein
Lid geworden op: 13 aug 2011, 22:37

04 apr 2018, 21:28

Dàt deel dat in het ziekenhuis voorbehouden is aan de politie is de psychiatrische afdeling.
Je kwam over alsof je aan de drugs zat!

Gewoonlijk houden ze die mensen een paar dagen of een paar weekjes en daarna mogen ze weer naar huis als ze terug helder kunnen denken.
niks is eeuwig!

vagelis
Lid geworden op: 29 okt 2007, 18:46

07 apr 2018, 17:51

vind het lang duren eer we nog wat horen van pastoor... :?
ik ben als rode wijn die wordt ook "zwaarder" met de jaren !

lotte
Lid geworden op: 26 apr 2005, 13:47
Locatie: Tielt

07 apr 2018, 18:05

vagelis schreef:vind het lang duren eer we nog wat horen van pastoor... :?
Eerste bericht hierboven van Pastoor wordt regelmatig aangevuld vagelis,
een verlies dat heftige sporen nalaat  :wink:

*Joy*
Lid geworden op: 24 feb 2014, 13:38
Locatie: Aan zee

07 apr 2018, 21:19

Volhouden pastoor,


Afbeelding

En van de wijntjes proeven ...is voor later !!

vagelis
Lid geworden op: 29 okt 2007, 18:46

07 apr 2018, 21:23

lotte schreef:
vagelis schreef:vind het lang duren eer we nog wat horen van pastoor... :?
Eerste bericht hierboven van Pastoor wordt regelmatig aangevuld vagelis,
een verlies dat heftige sporen nalaat  :wink:
bedankt lotte ! wat een vreemd verhaal toch... ik krijg er kop noch staart aan...
ik ben als rode wijn die wordt ook "zwaarder" met de jaren !