Aflevering pakjes door DPD

Vragen/antwoorden betreffende overige vragen, die niet passen in bovenstaande forums.

Janna
Lid geworden op: 19 jun 2010, 16:19

03 apr 2018, 14:25

Heb een bestelling gedaan op 28/03 die zou geleverd worden via DPD.
Dit pakje is al 6 dagen onderweg, werd nog niet aangeboden en ik ontvang alle dagen per e-mail berichten van niet aanwezig en bericht achter gelaten, hetgeen absoluut niet klopt.
Er wordt niet gebeld of geen bericht nagelaten en nu vermelding van afgeleverd ergens in een depot, kms verder,  waar ik zelfs niet geraak, bovendien betaal ik voor levering aan huis.
Als men probeert om een klacht te verzenden functioneert dit niet, dus verplicht tel. contact op te nemen aan 0,50ct p/min. zoals bij velen : druk, op 1 op 2 op 5 enz. tot ge een half uur bezig zijt en geen stap verder.

Is er nog iemand die dezelfde problemen met die firma ondervonden heeft ?

wardje
Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Locatie: oostrozebeke

03 apr 2018, 16:20

Janna; volg eens de punten op deze site ,misschien wordt je dan iets wijzer van je bestelling en dat zonder te telefoneren.


https://www.dpd.com/be_particulieren

Succes!

Janna
Lid geworden op: 19 jun 2010, 16:19

04 apr 2018, 10:37

Op de site 'ontevreden klanten' zijn er 87 klachten over DPD, dat zegt genoeg
Gast

04 apr 2018, 12:53

Janna schreef:Heb een bestelling gedaan op 28/03 die zou geleverd worden via DPD.
Dit pakje is al 6 dagen onderweg, werd nog niet aangeboden en ik ontvang alle dagen per e-mail berichten van niet aanwezig en bericht achter gelaten, hetgeen absoluut niet klopt.
Er wordt niet gebeld of geen bericht nagelaten en nu vermelding van afgeleverd ergens in een depot, kms verder,  waar ik zelfs niet geraak, bovendien betaal ik voor levering aan huis.
Als men probeert om een klacht te verzenden functioneert dit niet, dus verplicht tel. contact op te nemen aan 0,50ct p/min. zoals bij velen : druk, op 1 op 2 op 5 enz. tot ge een half uur bezig zijt en geen stap verder.

Is er nog iemand die dezelfde problemen met die firma ondervonden heeft ?
Kloppen de adresgegevens wel voor 100 % ? Diegenen die het leveren werken op GPS en kennen de omgeving niet zoals een postbode die wel kent.  Best is toch dat je iemand zoekt om het pakket op de depot af te halen , zoniet wachten je nog meer problemen met de verkoper ....

Janna
Lid geworden op: 19 jun 2010, 16:19

04 apr 2018, 15:53

The Spirit of Flanders schreef:
Kloppen de adresgegevens wel voor 100 % ? Diegenen die het leveren werken op GPS en kennen de omgeving niet zoals een postbode die wel kent.  Best is toch dat je iemand zoekt om het pakket op de depot af te halen , zoniet wachten je nog meer problemen met de verkoper ....[/quote schreef:
Heb ondertussen melding gedaan op de lange lijst van ontevreden klanten van DPD.  Bestel maandelijks online, juist adres en correcte levering,  nu opeens overal problemen, het regent klachten, men hoort overal hetzelfde. Waarschijnlijk personeel dat onderbetaald is of wenst afgedankt te worden.

Danny.
Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Locatie: Vlaams Brabant

04 apr 2018, 16:28

Janna schreef:Op de site 'ontevreden klanten' zijn er 87 klachten over DPD, dat zegt genoeg
Janna, ik begrijp heel goed dat jij nu meer dan misnoegd bent, maar intussen zijn er duizenden die wel hun pakje bezorgd krijgen, ik zou voor geen geld pakjesbezorger willen zijn, en toch bestel ik ook wel eens online :wink:

Intussen zitten miljoenen klanten van Argenta sinds vorige zaterdag zonder mogelijkheid betalingen uit te voeren per home banking of mobiel, en worden sommigen reeds door bandieten benaderd met de vraag hun gegevens door te geven zodat ze onmiddellijk opnieuw zouden kunnen bankieren, maar in realiteit zijn ze die wel hun rekeningen aan het plunderen.

Groetjes

Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

04 apr 2018, 16:54

Ik citeer Janna:"Waarschijnlijk personeel dat onderbetaald is of wenst afgedankt te worden."a
Dat is wel straf! Als die pakjesbezorgers hun job tegen hun goesting doen, dan moeten de klanten daar toch niet voor boeten. Maar feit is dat gelijk wie van die bezorgdiensten er met hun klak naar gooien en zomaar zonder aanbellen een papiertje in de bus steken. Zelf gezien....en ondervonden.
Is later uitgeklaard, maar een mens die online bestelt heeft soms zijn redenen om dat online te doen.

Persoonlijk doe ik dat zo weinig mogelijk juist omdat de bezorgers een rotjob hebben en schandalige arbeidsvoorwaarden.

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

04 apr 2018, 17:11

die moeten bij mij NIKS meer leveren,zeer slechte service.
ook kiala is zo'n  brokkendienst :twisted:
ik laat alles afkomen met BPOST   alles word vlugger geleverd.
ik vrees dat jij uw pakje kwijt bent :?
ik neem van alles een printscreen,bij bestelling :idea:
ook de mail word opgeslagen en ook uitgeprint.
de consumentenbond zou u kunnen inlichten ,misschien helpt dit?
medion akoya P32010 (MD34140) AMD RYZEN
DDR4 - 8GB ram 1TB harde schijf +256 SSD
telenet fiber . bitdefender plus ( EDGE )

Wiana
Lid geworden op: 24 okt 2004, 19:04
Locatie: Brugge

04 apr 2018, 17:23

Misschien kan het volgende u van dienst zijn ? :


Indien uw rechten als consument of onderneming niet werden gerespecteerd, of indien u het slachtoffer bent van misleiding, bedrog, fraude of oplichting, kunt u terecht bij onze Meldpunt

https://economie.fgov.be/nl/ons-contacteren
Gast

04 apr 2018, 18:20

Wiana schreef:Misschien kan het volgende u van dienst zijn ? :


Indien uw rechten als consument of onderneming niet werden gerespecteerd, of indien u het slachtoffer bent van misleiding, bedrog, fraude of oplichting, kunt u terecht bij onze Meldpunt

https://economie.fgov.be/nl/ons-contacteren
Of bemiddeling aanvragen bij Belmed :
https://economie.fgov.be/nl/themas/onli ... gsaanvraag

fregat
Lid geworden op: 05 jan 2011, 18:04
Locatie: Waasland

11 mei 2018, 15:35

Janna schreef:Heb een bestelling gedaan op 28/03 die zou geleverd worden via DPD.
Dit pakje is al 6 dagen onderweg, werd nog niet aangeboden en ik ontvang alle dagen per e-mail berichten van niet aanwezig en bericht achter gelaten, hetgeen absoluut niet klopt.
Er wordt niet gebeld of geen bericht nagelaten en nu vermelding van afgeleverd ergens in een depot, kms verder,  waar ik zelfs niet geraak, bovendien betaal ik voor levering aan huis.
Als men probeert om een klacht te verzenden functioneert dit niet, dus verplicht tel. contact op te nemen aan 0,50ct p/min. zoals bij velen : druk, op 1 op 2 op 5 enz. tot ge een half uur bezig zijt en geen stap verder.

Is er nog iemand die dezelfde problemen met die firma ondervonden heeft ?
Hallo Janna is uw bestelling terecht ? :!:
Doe wel en zie niet om !

Janna
Lid geworden op: 19 jun 2010, 16:19

11 mei 2018, 17:27

fregat schreef:
Janna schreef:Heb een bestelling gedaan op 28/03 die zou geleverd worden via DPD.
Dit pakje is al 6 dagen onderweg, werd nog niet aangeboden en ik ontvang alle dagen per e-mail berichten van niet aanwezig en bericht achter gelaten, hetgeen absoluut niet klopt.
Er wordt niet gebeld of geen bericht nagelaten en nu vermelding van afgeleverd ergens in een depot, kms verder,  waar ik zelfs niet geraak, bovendien betaal ik voor levering aan huis.
Als men probeert om een klacht te verzenden functioneert dit niet, dus verplicht tel. contact op te nemen aan 0,50ct p/min. zoals bij velen : druk, op 1 op 2 op 5 enz. tot ge een half uur bezig zijt en geen stap verder.

Is er nog iemand die dezelfde problemen met die firma ondervonden heeft ?
Hallo Janna is uw bestelling terecht ? :!:
Ja hoor, dankzij de tussenkomst van de leverancier.
Bedankt voor het vragen.