NINJA Auto IQ

Vragen/antwoorden betreffende overige vragen, die niet passen in bovenstaande forums.
MaLoReg

08 apr 2018, 18:38

Hartelijk dank Willy maar echt, ik ga daar geen 95 euro aan besteden.
Gast

08 apr 2018, 20:14

stevens-willy schreef:Bij Conrad bestellen.

https://www.conrad.be/p/facom-u48pb-aut ... el-1299651

Willy
Dat zou ik toch niet aanraden.  Het gaat krassen maken , en vooral , het kan gaan slippen op een glazen of ander glad voorwerp.

Shewa
Lid geworden op: 08 jan 2005, 13:28
Locatie: Overijse

08 apr 2018, 20:14

Is er geen auto5 in de buurt , nog geen 10 € .
weer een stap vooruit
Gast

08 apr 2018, 20:17

MaLoReg schreef:Tuurlijk lees ik wat je schrijft-'t zou er nog moeten bijkomen-'k kan het altijd proberen maar dan dien ik
het wel online te bestellen en als 't niet werkt kom ik kloppen aan je deur. Mss weet jij een site waar
het kan besteld worden??? Dank je op voorhand en ook dank aan alle anderen hier.
Ik heb de site hierboven al getoond , en nu nogmaals :


https://delftechniek.nl/index.php?chann ... efilter%20& 

Maar ik zou toch voor zeker spelen en er toch maar voor zorgen dat je ergens de demo kunt meemaken hoe dat te gebruiken.   Ik schreef voordien : vraag aan een buur , kennis of familielid om eens mee naar zijn garage te mogen rijden met een foto ( print uit ) van wat ik voorstel. 
Laatst gewijzigd door Gast op 08 apr 2018, 20:19, 1 keer totaal gewijzigd.
MaLoReg

08 apr 2018, 20:17

Neen Shewa in de verste verte niet. Zal wel zien hoe ik het oplos, tis een heel goed ding en geeft zeker veel vitaminen maar ja, k moet die laatste draai kunnen maken hé.
Enfin, voor allen een fijn eind van de zondag!
MaLoReg

08 apr 2018, 20:21

SOF dat jij het goed bedoelt daar bestaat geen twijfel over maar iemand inschakelen is onmogelijk
en zoals je mss weet woont mijn zoon in Qatar en als hij al eens komt is dat niet met de auto (zou wel
wat ver zijn). Dus neen, 'k moet het zelf oplossen of het zo laten-niks aan te doen want zoals je zelf
zegt zou ik dan zeker de demo moeten zien om geen ongevallen te veroorzaken.
't Zal a no go worden voor mij!

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

08 apr 2018, 21:32

Maak een keukenhandoek vochtig ...  rol hem op en rond je pot ... draai hem op en dan zou het moeten lukken
MaLoReg

08 apr 2018, 21:38

Dank E.T Kan ik zeker proberen, baat het niet dan schaadt het niet.
Gast

09 apr 2018, 07:14

MaLoReg schreef:SOF dat jij het goed bedoelt daar bestaat geen twijfel over maar iemand inschakelen is onmogelijk
......
Gij woont precies op Mars met als enig contact het internet ?  Kom naar Gent wonen ,  daar woont nog iemand :lol:

wardje
Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Locatie: oostrozebeke

09 apr 2018, 07:41

Plaats een goeie zuignap op uw beker  (type dat je gebruikt op gladde muurtegels) , daaraan bevestig je met een stuk van 20 a 25 cm rolluiklint waar je vooraf een gaatje in maakt dat je over het haakje van de zuignap schuift en trek dan aan het lint in de richting van het vastzetten en omgekeerd natuurlijk bij het lossen.
Ik veronderstel dat je de beker niet kan ronddraaien doordat je al macht verliest om je hand rond de pot te krijgen
Hoop dat je mijn uitleg begrijpt
Er is in de handel een systeem op bijna dezelfde wijze ,maar nogal prijzig omdat er veel bijhorende atributen inzitten.
MaLoReg

09 apr 2018, 08:12

Goeie morgen allen!
Heb idee van Wardje geprint-dat zal iets voor de klusdienst zijn.
Topic mag gesloten worden aub.