Pentagon graaft put voor Vandeput.

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)
Gast

16 jun 2018, 17:39

verhaegen schreef:Stealth werkt voor een vliegtuig dat nog niet in het gezichtsveld te zien is


waar haal je dat nu vandaan
die dingen gaan loeihard en super hoog , die zie je niet
dat ze die neergehaald hebben is heel simpel , als die laag genoeg vliegt
als ze een vuurgordijn leggen op de juiste hoogte , en die vliegt daar door , zo simpel is dat
ik denk dat je toch nog wat moet studeren
Superhoog vliegers worden zelfs vlugger ontdekt omdat ze verder dan de horizon al ontdekt kunnen worden. Laagvliegers die "onder de radar" vliegen , dan weer niet , maar die worden dan vanop kilometer afstand gesignaleerd , en men kan secondenlang reeds luchtdoel raketten activeren. Spervuur , dat is voltooid verleden tijd. Als zo'n vliegtuig een bom wil afgooien , dan gebeurt dat niet op zeer grote hoogte , en ook niet op zeer lage hoogte. Doorgaans vuurt men vanuit het vliegtuig kruisraketten af i.p.v. iets "te gooien" , maar die zijn op hun beurt ook al te onderscheppen.

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

16 jun 2018, 17:48

ik zou zeggen
studeer nog maar een beetje bij
Gast

16 jun 2018, 21:50

verhaegen schreef:ik zou zeggen
studeer nog maar een beetje bij
Wat is fout in wat ik schreef ? Ooorlogsvoering is al een pak verder geevolueerd dan wat ze destijds in Vietnam uithaalden. Een beetje bommen gooien zoals in Irak en Syrie met onze F16's zal ook niet lukken tegen een Rus of een Chinees ...

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

17 jun 2018, 16:24

Waarom en waar willen jullie dat wij een atoombom gaan droppen  :?:

flupke2
Lid geworden op: 09 jan 2005, 16:51
Locatie: naast mijn buur

17 jun 2018, 17:03

verhaegen schreef : "misschien dat je eens kunt vragen op een luchtmeting om eens mee te mogen vliegen met een F16 
 de belgian demo "

 "even vragen" zal niet pakken . Een "gewone " burger zal nooit zomaar de toelating krijgen om met een militair vliegtuig mee te vliegen , en al zeker niet met een F16. 
Mocht de aanvraag om mee te vliegen toch om één of andere reden goedgekeurd worden , dan zal het nooit zijn tijdens een demonstratievlucht. Voor een gewoon mens die er niet op getraind is zijn de G-krachten die dan gehaald worden dodelijk : tot 9G positief en tot 5G  negatief .Positief =   bij  9G krijg je 9 x de druk vanje eigen gewicht te verduren , negatief = bij 5G wordt je gewicht 5x in de gordels getrokken .
En dat zulke G-krachten echt wel zwaar zijn heb ik mogen ondervinden tijdens mijn opleiding op de Marchetti ( het toestel waar iedere militaire piloot zijn eerste vluchten mee doet) : ooit eens 4G "getrokken", ik was er lange tijd niet goed van  :) 
 
Gast

17 jun 2018, 17:37

Sommigen kunnen er misschien aan denken als een fantastische euthanasie ervaring. :)