Letter op toetenbord laptop  [OPGELOST]

Vragen/antwoorden betreffende computer hardware.
MaLoReg

19 apr 2018, 15:17

Goeie middag Helena en Flupke 2.
'k Dacht dat ik de grootst leek was hier op 't forum en wonder boven wonder, deze Macbook is zo eenvoudig dat het eigenlijk kinderspel is. Was een zeer goede aankoop en 'k heb er geen spijt van.
Ik kan simpelweg aan alles aan uit-heb zelfs al update gedaan-mails verstuurd-kranten gelezen......
echt een plezier om te hebben.
De mensen hier hebben mij altijd heel goed geholpen, 'k denk dat ze soms hun haren uittrokken hahaha.-'k bleef een leek en begreep er niks van. Nu: fluitje van ne cent!
Nog een fijne warme donderdag namiddag gewenst.

Sony
Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Locatie: Boom

19 apr 2018, 15:55

MaloReg,

gelukgewenst met je aankoop en als er vragen zijn stel ze dan
als het mogelijk is wordt je geholpen of doorverwezen.


@ Helena van Troje,
Dat is op het forum hier wel een gewoonte om te veronderstellen dat iedereen hier twee rechterhanden heeft als het op
klussen aankomt
en dat iedereen alles kant van programmeren en co...


Voor de rest al dikwijls geholpen geweest dat wel.
Hallo, pijnigen en zalven, je mag altijd helpen als je wilt hoor.

Sony
I Afbeelding SeniorenNet

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

19 apr 2018, 19:27

Sony, als je een beetje volgt dan al je al wel gemerkt hebben dat ik help als ik kan.
En voor de rest hoe ouder ik word hoe meer recht uit recht aan.
Gast

20 apr 2018, 00:18

flupke2 schreef:
MaLoReg schreef:Flauwe reactie SOF
Inderdaad een zéér flauwe reactie. Iedereen doet toch met zijn/haar geld wat hij/zij wil. Daar moeten wij geen commentaar , en zeker geen flauwe commentaar op geven.
En waarom zou de aankoop van een Macbook buitengegooid geld zijn  ? ( zo versta ik toch de opmerking van SOF)
Uiteraard geen buitengegooid geld ! Integendeel , de software ervan werkt veel stabieler en zonder fouten dan de Windows 10 rommel.

Ik bedoelde dat niet slecht , gewoon als een grap met een vleugje steek onder water. Mag dat nu al ook al niet meer ? Een Apple Mac is nu eenmaal duurder dan een Intel laptop ( enfin , vroeger toch ) .