Facebookweigering via e-mail-link

Vragen/antwoorden betreffende computer software.
silli

16 apr 2018, 14:38

Sinds een week kan ik de links naar FB die mijn zoon per mail toezend, niet meer openen. En ook niet van zijn vriendin,
schoondochter in spe :))FB opent zich dan maar er verschijnt dan steeds volgende tekst:

Deze inhoud is momenteel niet beschikbaar 
De door jou gevolgde link kan zijn verlopen of de pagina is wellicht alleen zichtbaar voor een doelgroep
waarin jij niet bent opgenomen.


Ook op hun FB-pagina (papa-zoon-vriendin (van zoon weliswaar, een extra vriendin van mij wordt hier (nog niet) aanvaard) = toprelatie maar bewust samen niet bevriend op FB om zekere redenen ... :o) ...zie ik dat hun laatste datum van berichten  op hun FB einde 2017 is wat niet kan vermits zij intussen al meerdere berichten hebben geplaatst. en daarom ook niet de link van een filmpje van mijn kleinzoon dat ze beiden pas enkele dagen
geleden op hun FB plaatste. Vroeger geen enkel probleem maar nu dus plots wel. Hopelijk wordt het opgelost want op Google zoeken leidde ook niet tot goed resultaat.
Als extra info:
ik heb ook niets speciaals gedaan in verband met mijn instellingen op FB en ook niet ge- of defriend, trouwens zoveel zijn dat er nu ook weer niet :wink:. Maar voor zover ik vernomen heb zou FB uit zichzelf ook al eens iets aan je instellingen kunnen wijzigen, bewust of onbewust ...?
Afbeelding