Elektrische fiets

Vragen/antwoorden betreffende wonen en zorg.

bennie
Lid geworden op: 26 dec 2004, 18:56
Locatie: Geel

16 apr 2018, 18:49

Hallo,graag had ik enkele reacties gehad over ervaringen met de elektrische fiets. 
Welk merk er boven uit steekt enz....

dafke
Lid geworden op: 23 feb 2005, 12:43
Locatie: maaskant

17 apr 2018, 06:56

De eerste vraag is Wat mag het kosten Ik rij al 12 jaar met Koga dus ik ben daar zeer tevreden van Mijn buren hebben Flyers en die zijn ook tevreden  Over andere fietsen weet ik niet zo veel maar er zullen wel meer fietsen zijn van goede kwaliteit Als je een merk op het oog hebt dan moet je daar informatie over vragen want de keus is enorm (en de prijsverschillen zijn ook groot)

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

18 apr 2018, 12:15

In de hoop dat ik geen reclame maak: op de website van gazelle staat een heel hoofdstuk over elektrische fietsen met heel wat algemeen geldende weetjes over de e-bike 

bojangles
Lid geworden op: 20 aug 2015, 15:50
Locatie: West-Vlaanderen

05 feb 2019, 22:28

Ik rij al 5 jaar met een Trek e-bike en ben daar zeer tevreden over. Na 5 jaar en 18000 km is de batterij (400 Watt) bijna versleten. Ze is niet meer zo krachtig en ze valt af en toe uit. Ik zal een nieuwe van 500 Watt kopen (kost me ongeveer 600 euro). Het is een Trek met Bosch middenmotor. Ik kan zo'n fiets aan iedereen aanbevelen. Ideaal voor woon-werkverkeer of gewoon om een rustig fietstochtje te maken ...

mvg,
Bojangles

pol55
Lid geworden op: 20 mei 2006, 16:03
Locatie: Mijnstreek BE Limburg

09 feb 2019, 14:28

Helena van Troje schreef:In de hoop dat ik geen reclame maak: op de website van gazelle staat een heel hoofdstuk over elektrische fietsen met heel wat algemeen geldende weetjes over de e-bike