Seks op canvas

Hier is plaats voor discussie over onderwerpen over de media.
De camera is de eenoog die koning is in het land van de media (Brigitte Raskin - 1947)

kotje
Lid geworden op: 20 dec 2005, 19:09
Locatie: 9880 AALTER

20 apr 2018, 09:31

In het debat van gisteren was er een welbespraakte zeer mooi gedecolteerde niet blanke vrouw aanwezig.Ik geef toe mijn ogen waren er niet af toen ze in beeld kwam. Ik zag ook dat de andere debatleden(waaronder Torfs) gecharmeerd waren door haar aanwezigheid.Dank je hiervoor Canvas. :oops: 
Volgens ons verstand kan er niets bestaan, toch bestaat dit alles. Paradox?
ASUS 3gigabyte Win7
Waar komen we vandaan? Wie zijn we? Waar gaan we naartoe?

flupke2
Lid geworden op: 09 jan 2005, 16:51
Locatie: naast mijn buur

20 apr 2018, 12:00

kotje schreef:In het debat van gisteren was er een welbespraakte zeer mooi gedecolteerde niet blanke vrouw aanwezig.Ik geef toe mijn ogen waren er niet af toen ze in beeld kwam. Ik zag ook dat de andere debatleden(waaronder Torfs) gecharmeerd waren door haar aanwezigheid.Dank je hiervoor Canvas. :oops: 

Is een mooi decolleté nu ook als "seks" ??? 
Dan had ik vandaag al seks met mijn kapster. Zij droeg ook een mooi decolleté, is ook "goed voorzien" en telkens ze zich wat bukte kreeg ik nog meer te zien ( wat ik niet eerlijk gezegd onaangenaam vond) :)

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

20 apr 2018, 12:16

flupke2 schreef:
kotje schreef:In het debat van gisteren was er een welbespraakte zeer mooi gedecolteerde niet blanke vrouw aanwezig.Ik geef toe mijn ogen waren er niet af toen ze in beeld kwam. Ik zag ook dat de andere debatleden(waaronder Torfs) gecharmeerd waren door haar aanwezigheid.Dank je hiervoor Canvas. :oops: 

Is een mooi decolleté nu ook als "seks" ??? 
Dan had ik vandaag al seks met mijn kapster. Zij droeg ook een mooi decolleté, is ook "goed voorzien" en telkens ze zich wat bukte kreeg ik nog meer te zien ( wat ik niet eerlijk gezegd onaangenaam vond) :)
Dat is éne die altijd gedacht heeft dat ge van een kusje in verwachting kunt raken.  Jongens toch hoe ouder sommigen, hoe dommer.

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

20 apr 2018, 13:51

een vrouw is nu eenmaal een mooie creatie,dat
kan men niet ontkennen...maar blijkbaar heeft de persoon
nog niet veel gezien in zijn leven??    en nu met dit zomers weer
mogen ze lichter gekleed lopen, t'is ook warm voor hen 8)

en als ik een gouden tip mag geven????
maak zo geen lange zinnen aub,men moet bijna een 2de
monitor hebben. ik bedoel de tekst is TE BREED :)
medion akoya P32010 (MD34140) AMD RYZEN
DDR4 - 8GB ram 1TB harde schijf +256 SSD
telenet fiber . bitdefender plus ( EDGE )
MaLoReg

20 apr 2018, 17:22

Idd Prima Vera en mooi was ze alles behalve-trouwens die décoltee daar was nu echt niks speciaals aan, hangt mss af van mijne TV maar inkijken kon ik toch niet hahahaha.

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

20 apr 2018, 17:27

MaLoReg schreef:Idd Prima Vera en mooi was ze alles behalve-trouwens die décoltee daar was nu echt niks speciaals aan, hangt mss af van mijne TV maar inkijken kon ik toch niet hahahaha.
Ik heb het niet gezien MaLoReg dus ik kan niet oordelen. Maar naar een boezem kunnen zien en dan spreken over seks op tv dat vind ik dan toch een brug te ver.
Laatst gewijzigd door Prima Vera op 20 apr 2018, 17:57, 1 keer totaal gewijzigd.
MaLoReg

20 apr 2018, 17:47

Zo dacht ik er ook over: Pfffff Seks op Canvas pfffffff echt niet meer van deze tijd.

lea***
Lid geworden op: 09 nov 2017, 20:54

20 apr 2018, 20:46

:lol: :lol:

En ik maar naar "klem" kijken en mijn ventje ook!

Wie was die ebbenhouten schoonheid?

"Hoe ouder, hoe dommer", dat is zeker waar Vera!

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

20 apr 2018, 21:03

lea*** schreef::lol: :lol:

En ik maar naar "klem" kijken en mijn ventje ook!

Wie was die ebbenhouten schoonheid?

"Hoe ouder, hoe dommer", dat is zeker waar Vera!
Ja zeg Klem was ook goed hé Lea, spijtig dat het gedaan is.  :wink:

Phoebe
Lid geworden op: 16 mar 2003, 01:30
Locatie: In ons mooie Vlaanderen

21 apr 2018, 09:47

 Ik heb die uitzending van De Afspraak ook gezien .
Ik werd zeker niet afgeleid door enig bruin decolleté maar wat die dame te zeggen had was des te interessanter .
Torfs zat er maar stilletjes bij en ik denk dat het eerder te maken had met de hevigheid  en vuur van overtuiging waarmee deze dame haar overigens ' nagels met koppen-discours' naar voor bracht  .

Ik zal maar besluiten met   ' mannen blijven (altijd maar) mannen' zeker ?  Of hoe een  zeer waardevolle  verbale bijdrage van een vrouw  tot  een zeker debat compleet verloren kan gaan voor het mannelijke kunnen , gewoon omdat hun hersencellen afzakken naar een bepaalde zone onderaan het mannelijke bevattingsvermogen. :roll:
In de Stille Oceaan kan men elkander goed verstaan ....

wardje
Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Locatie: oostrozebeke

21 apr 2018, 10:03

Phoebe;

Het zit in onze genen :P

Paul Siemons
Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22

21 apr 2018, 10:12

MaLoReg schreef:Idd Prima Vera en mooi was ze alles behalve-trouwens die décoltee daar was nu echt niks speciaals aan, hangt mss af van mijne TV maar inkijken kon ik toch niet hahahaha.

MaLoReg, dat is normaal dat "ge op uwen TV gene inkijk" kon hebben, ik heb me laten wijsmaken dat ge daar een toestel moet voor aanschaffen dat uitgerust is met 3-Dimensionaal beeld ; nen 3D-TV dus  :wink: :wink: :wink: :wink:
MaLoReg

21 apr 2018, 10:52

Hahahahahaha Goed om weten! Fijn we-end!
Fazal

21 apr 2018, 11:21

Paul Siemons schreef:
MaLoReg schreef:Idd Prima Vera en mooi was ze alles behalve-trouwens die décoltee daar was nu echt niks speciaals aan, hangt mss af van mijne TV maar inkijken kon ik toch niet hahahaha.

MaLoReg, dat is normaal dat "ge op uwen TV gene inkijk" kon hebben, ik heb me laten wijsmaken dat ge daar een toestel moet voor aanschaffen dat uitgerust is met 3-Dimensionaal beeld ; nen 3D-TV dus  :wink: :wink: :wink: :wink:
Of een soort doorkijk-TV.  8)

lea***
Lid geworden op: 09 nov 2017, 20:54

21 apr 2018, 11:29

Prima Vera schreef:
lea*** schreef::lol: :lol:

En ik maar naar "klem" kijken en mijn ventje ook!

Wie was die ebbenhouten schoonheid?

"Hoe ouder, hoe dommer", dat is zeker waar Vera!
Ja zeg Klem was ook goed hé Lea, spijtig dat het gedaan is.  :wink:
Vera, dit najaar wordt het tweede seizoen van "Klem" al uitgezonden.
Dit einde is wel heel tragisch voor Hugo, ben benieuwd naar het vervolg.
Fijn week-end gewenst.