Ipad login

Vragen/antwoorden betreffende
gsm, gps, Ipod, Ipad,smartphones, tablets...

arizona
Lid geworden op: 12 jan 2007, 14:46

23 apr 2018, 08:11

Allo,bezit een Ipad (Ios11)waar ik telkens moet inloggen om te aktiveren.Kan ik dat vermijden ?liever dus gewoon de Ipad 
aanzetten en kunnen gebruiken zonder login .. Dank U bij voorbaat voor een eventuele hulp.Mvgr.

Shewa
Lid geworden op: 08 jan 2005, 13:28
Locatie: Overijse

23 apr 2018, 08:31

arizona,

Ga naar instellingen , toegangscode , voer je code in , zetcode uit .Nogmaals de code intikken en de code staat uit .
Denk er aan dat , zonder toegangscode ,iedereen de IPad kan gebruiken .
weer een stap vooruit

arizona
Lid geworden op: 12 jan 2007, 14:46

23 apr 2018, 10:49

Van harte bedankt Shewa ! t'is gelukt..ja,ik neem een risico maar ik heb er niks vertrouwelijk op staan en het probleem was dat ik ieder moest inloggen als hij uit slaapstand kwam...

Shewa
Lid geworden op: 08 jan 2005, 13:28
Locatie: Overijse

23 apr 2018, 19:34

Graag gedaan .
Moest je later nog vragen hebben over de IPad , best dezeplaatsen bij MULTIMEDIA .
weer een stap vooruit

arizona
Lid geworden op: 12 jan 2007, 14:46

24 apr 2018, 14:57

Zal ik beslist doen ! nogmaals dank.Mvgr

Polmar
Lid geworden op: 23 feb 2004, 16:51

27 aug 2018, 14:51

+
Indien iPad scherm is en geen teken van leven meer geeft!!! Op beide knoppen drukken gedurende 15 sec en alles is terug normaal!(bij toch!!)

polmar
Apple Imac Mojave

Shewa
Lid geworden op: 08 jan 2005, 13:28
Locatie: Overijse

27 aug 2018, 18:34

polmar,
Bedoel je met op beide knoppen drukken de home en de aan/uitknop ?
weer een stap vooruit

Polmar
Lid geworden op: 23 feb 2004, 16:51

31 aug 2018, 12:35

Jawel!
Apple Imac Mojave

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

01 sep 2018, 21:23

Ten einde raad probeer ik het hier nog maar eens.


Ik heb vruchteloos geprobeerd om dit probleempje via mail aanhangig te maken bij de moderatie, het enige resultaat was  dat "mijn mail niet kon worden bezorgd"Hoe kan het; dat ik na meer dan tien jaar met dezelfde login, met mijn windows PC probleemloos op het forum kon en dat ik af en toe niet kan inloggen via mijn Apple tablet Ook al gebruik ik exact dezelfde nickname en paswooord. Ik werkte al met Chrome, Firefox Internet Explorer en Safari als browser. Ik begrijp niet waarom ik met dezelfde gegevens via mijn tablet, dan eens kan inloggen en dan weer niet ? Iemand een idee waar de angel zit ?
"Nothing matters very much and few things matter at all".Lord Balfour

Sony
Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Locatie: Boom

02 sep 2018, 09:12

socrates,

typ je inlog gegevens eerst eens in een kladblok of een
ander app waarop je zichtbaar kunt typen, mogelijk
typ je verkeerde gegevens in met de scherm toetsen
(hoofdletters/kleine letters, cijfers/geen cijfers)
Als je de juiste gegevens ziet staan kopieer die dan en
plak die in de inlog kaders.

Sony
I Afbeelding SeniorenNet

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

02 sep 2018, 09:18

Sony schreef:socrates,

typ je inlog gegevens eerst eens in een kladblok of een
ander app waarop je zichtbaar kunt typen, mogelijk
typ je verkeerde gegevens in met de scherm toetsen
(hoofdletters/kleine letters, cijfers/geen cijfers)
Als je de juiste gegevens ziet staan kopieer die dan en
plak die in de inlog kaders.

Sony
bedankt Sony, dit had ik al geprobeerd, ook geen gunstig gevolg.
"Nothing matters very much and few things matter at all".Lord Balfour

Sita
Lid geworden op: 21 jul 2013, 07:26

02 sep 2018, 10:04

socrates, staat bij de Safari instellingen "blokkeer alle cookies"  ingeschakeld ?
"Au milieu de l’hiver, j’apprenais enfin qu’il y avait en moi un été invincible." - Albert Camus

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

02 sep 2018, 10:21

Sita schreef:socrates, staat bij de Safari instellingen "blokkeer alle cookies"  ingeschakeld ?
Nee dat staat niet ingeschakeld en als het wel zo was zou ik niet af en toe zonder meer kunnen inloggen, het onbegrijpelijke voor mij is, dat het "probleem" zich niet elke keer voordoet, het gebeurt ook dat ik meteen na het mislukken, een tweede poging doe en dat ik dan wel kan inloggen.
Als ik een verkeerde login of paswoord zou ingeven krijgen ik een andere boodschap dan deze waarbij meteen een menu verschijnt waarin ik mijn mailadres moet opgeven. 
Ik weet ook dat Sennet cookies verstuurt en dat je die niet mag weigeren maar dat geldt even goed voor mijn PC op Win10 als voor mijn up to date I.OS
"Nothing matters very much and few things matter at all".Lord Balfour

Reini
Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
Locatie: Brasschaat

02 sep 2018, 10:42

Stel dat de Ipad zo veilig is ingesteld dat hij niet reageert op "log in om je persoonlijke berichten te bekijken" maar wel op "inloggen". Is maar een idee. Ik volg dit topic uit interesse, heb zelf geen appel😊

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

02 sep 2018, 10:50

Reini schreef:Stel dat de Ipad zo veilig is ingesteld dat hij niet reageert op "log in om je persoonlijke berichten te bekijken" maar wel op "inloggen". Is maar een idee. Ik volg dit topic uit interesse, heb zelf geen appel😊
Het meest ergerlijke, - trouwens vaak het geval bij computerproblemen - is dat het euvel zich alternerend voordoet. Soms kan ik wel gewoon inloggen andere keren zelfs na twee pogingen niet. De procedure om dan toch te mogen inloggen is omslachtig en voor mij met mijn slechte ogen gewoon moeilijk, ik kan moeilijk via beeldjes aantonen dat ik geen "robot" ben, ga soms zelfs twijfelen of ik misschien toch geen Alien zou zijn ! :D :D
"Nothing matters very much and few things matter at all".Lord Balfour