Ipad login

Vragen/antwoorden betreffende
gsm, gps, Ipod, Ipad,smartphones, tablets...

Reini
Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
Locatie: Brasschaat

02 sep 2018, 11:07

Door het mindere zicht klik je dan misschien op de verkeerde inlog 😉
Socrates een aliën? Zou kunnen, hij was allicht voor op zijn tijd, en omdat ze hem niet begrepen mocht hij zijn beker leeg drinken. 

Sita
Lid geworden op: 21 jul 2013, 07:26

02 sep 2018, 11:49

socrates schreef:Ten einde raad probeer ik het hier nog maar eens.


Ik heb vruchteloos geprobeerd om dit probleempje via mail aanhangig te maken bij de moderatie, het enige resultaat was  dat "mijn mail niet kon worden bezorgd"Hoe kan het; dat ik na meer dan tien jaar met dezelfde login, met mijn windows PC probleemloos op het forum kon en dat ik af en toe niet kan inloggen via mijn Apple tablet Ook al gebruik ik exact dezelfde nickname en paswooord. Ik werkte al met Chrome, Firefox Internet Explorer en Safari als browser. Ik begrijp niet waarom ik met dezelfde gegevens via mijn tablet, dan eens kan inloggen en dan weer niet ? Iemand een idee waar de angel zit ?

Ik heb ook iets raar aan de hand. Bij mij lukt het niet om via de Edge browser een afbeelding te uploaden, wel een tekst schrijven en posten maar geen bijlage toevoegen.
Die vraag stelde ik ook in het topic over de vernieuwing van Seniorennet. Enkel *Joy* heeft daarop gereageerd door te zeggen dat zij het getest heeft en er bij haar geen probleem is.
Ik los het dan maar op door Internet Explorer of Firefox te gebruiken wanneer ik een bijlage moet toevoegen.

Een ander "probleem" dan het jouwe daarom je vraag nog maar eens op deze pagina geplaatst.
Misschien weet iemand anders raad. Ik hoop het...
"Au milieu de l’hiver, j’apprenais enfin qu’il y avait en moi un été invincible." - Albert Camus

Sony
Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Locatie: Boom

02 sep 2018, 15:46

Sita,

1. Breek aub niet in, in een topic over een ipad, met een
onderwerp over een Windows 10 toestel met Edge
Maak zelf een Nieuw Onderwerp en als het over
een laptop of pc gaat dan liefst in de rubriek Software

Sony
I Afbeelding SeniorenNet

Sita
Lid geworden op: 21 jul 2013, 07:26

02 sep 2018, 16:22

Sorry daarvoor, Sony.
Op de vorige pagina heb ik wel gereageerd op de vraag van socrates.
Omdat ikzelf een iPad heb trachtte ik mee te zoeken naar een eventuele oplossing.

Ik vernoemde hier enkel nog maar eens mijn probleem waarop ik  geen reactie kreeg in het topic "SeniorenNet krijgt een make-over."
Enkel van 1 persoon waarbij het wel lukte een afbeelding via Edge te posten.
Zoals ik schreef, ik behelp me nu wel via IE en FF.
Ik maak daarover geen Nieuw Onderwerp meer aan.

Net omdat mijn opmerking niets te maken had met het inlogprobleem van socrates plaatste ik zijn vraag opnieuw in een quote.

Maar ik zal eraan denken in het vervolg.
Mijn laatste 2 postings mogen verwijderd worden.

Sita
"Au milieu de l’hiver, j’apprenais enfin qu’il y avait en moi un été invincible." - Albert Camus