Mail verzendenmet hotmail

Vragen/antwoorden betreffende e-mail.

Ebell
Lid geworden op: 01 okt 2008, 11:58
Locatie: Koksijde

03 mei 2018, 10:43

Beste,
Hopelijk kan je me helpen. Als ik met hotmail een  bericht doorstuur naar een ander adres dan krijgt die persoon de melding als afzender " <windows Live" Het gebeurt dan regelmatig dat die persoon het bericht naar de prullebak verwijst omdat hij de afzender niet kent. Hoe kan ik er voor zorgen dat mijn naam , als afzender ververschijnt in het verzonden bericht ?
Bij voorbaat dank

Sony
Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Locatie: Boom

03 mei 2018, 11:29

Ebell,

Je gebruikt Windows Live Mail met een Hotmail account om
je e-mails te verzenden ?
Kan je je naam niet invullen als afzender ?

Sony
I Afbeelding SeniorenNet

Ebell
Lid geworden op: 01 okt 2008, 11:58
Locatie: Koksijde

03 mei 2018, 14:50

Bedankt voor het antwoord maar neen, ik gebruik hotmail om mijn mails te verzenden en kan nergens mijn naam als afzender invullen. Als ik hetzelfde doe met Gmail, heb ik geen probleem en verschijnt in de te ontvangen mail wel mijn naam als afzender. Ik kan natuurlijk alleen met Gmail werken maar ik geef de voorkeur aan mijn hotmail.
Toch bedankt.

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

03 mei 2018, 15:51

hotmail is outlook com /In 2013 werd Hotmail vervangen door Outlook.com
dus over die server van microsoft
oude adressen blijven , nieuwe kunnen zo niet meer aangemaakt worden

het is een uitdovingsbeleid

Sony
Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Locatie: Boom

03 mei 2018, 18:51

Ebell,

hoe start jij hotmail ?

Sony
I Afbeelding SeniorenNet

Ebell
Lid geworden op: 01 okt 2008, 11:58
Locatie: Koksijde

03 mei 2018, 21:27

Sony,
Bedankt dat jij met dit prachtige weer nog de moeite doet u over mijn probleem te buigen.
Hoe ik hotmail start,ik doe het op dezelfde wijze als op Gmail. Ik roep hotmail op, tik mijn wachtwoord in en klaar is kees.Geen enkel probleem, alleen vermoed ik dat er ergens iets is misgelopen met de koppeling van de mailprogrammas, mails versturen of doorsturen geeft geen enkel probleem alleen dat de ontvanger een mail krijgt met als afzender " live mail"
Bedankt voor al de moeite, maar laat het rustig liggen , want er zijn mooie dagen in 't verschiet.
Ebell    Alias Eddy