Einde N-VA steeds dichter

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)
dejules

09 mei 2018, 10:11

N-VA Pelt en bij uitbreiding N-VA Limburg gaan door zwaar weer. Provinciaal voorzitter Bart Schepens en zijn echtgenote, provinciaal lijsttrekker Bianca Maas, verlaten N-VA. Dat maakten ze gisterenavond laat bekend. “Alle Overpeltse N-VA- mandatarissen zullen hun partijkaart inleveren omdat we lokaal en nationaal niet op dezelfde golflengte zitten”, stelt Schepens.

https://www.hbvl.be/cnt/dmf20180509_035 ... 6215072463

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

09 mei 2018, 10:46

Bo-ring!
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Gast

09 mei 2018, 10:52

Wil. schreef:Bo-ring!
De NV(A) verveelt me al veel langer dan vandaag :lol:

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

09 mei 2018, 11:18

Ik dacht dat het irritatie, frustratie, ergernis, aanstootgevendheid en misnoegen was, maar toch niet 'boring', hé?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Horus1
Lid geworden op: 23 dec 2016, 07:29
Locatie: Vlaanderen

09 mei 2018, 11:53

Zien we wel in oktober, nu al voorspellingen gaan doen is voorbarig? Dejules na onheilsprofeet nu ook madame soleil?
Gast

09 mei 2018, 12:10

Wil. schreef:Ik dacht dat het irritatie, frustratie, ergernis, aanstootgevendheid en misnoegen was, maar toch niet 'boring', hé?
Die stadia ben ik al gepasseerd , daarna volgt onverschilligheid en verveling. Voor mij is de NV(A) een waardeloos verschijnsel geworden --- sans valeur. :)

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

09 mei 2018, 12:32

Maar vanwaar dan al die anti-N-VA-ijver dan als je toch al in het stadium van de onverschilligheid bent beland? Je postings bulken van de N-VA-ergernis.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Phoebe
Lid geworden op: 16 mar 2003, 01:30
Locatie: In ons mooie Vlaanderen

09 mei 2018, 12:33

Ik zou er gewoon geen letter meer aan vuil maken Sof .. Zonde van je tijd , toch ? ..of is het de eigen verveling in je leven die je steeds opnieuw doet reageren , ondanks dat je zelf zegt onverschillig geworden te zijn ... ?

Laat ons toch doen . Jij bent al lang  voorbij aan de ergernis, frustratie, irritatie , zelfs aan onverschilligheid en verveling.
Schuif die 'sans valeur' toch voorbij aan je PC  ... :wink: Elke keer dat je reageert over NV.A spreek je jezelf tegen . Niet echt slim hé  als je  voor vol aanzien wil worden ?
In de Stille Oceaan kan men elkander goed verstaan ....
dejules

09 mei 2018, 12:46

11 jaar oud artikel 

'Dat ik werkloos ben sinds mijn verhuizing naar Wallonië, mag mijn broer geen last berokkenen.' Karina De Wever (39) vindt het vooral vervelend voor haar broer Bart (36) dat plots bekend raakte dat ze elke maand 900euro stempelgeld krijgt in haar nieuwe woonplaats Poncelle, diep in de Luxemburgse bossen.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/gb01hrcoh

32 jaar werkloos. 
De familie De Wever komt niet uit een nest woeste werkers, eerder een nest leeglopers, toch?

Horus1
Lid geworden op: 23 dec 2016, 07:29
Locatie: Vlaanderen

09 mei 2018, 12:49

Ach daar is 'm weer met de zus van Dewever...... Eigenlijk te zot voor woorden. We kennen je liedje reeds van buiten !
Gast

09 mei 2018, 12:50

Phoebe schreef:Ik zou er gewoon geen letter meer aan vuil maken Sof .. Zonde van je tijd , toch ? ..of is het de eigen verveling in je leven die je steeds opnieuw doet reageren , ondanks dat je zelf zegt onverschillig geworden te zijn ... ?

Laat ons toch doen . Jij bent al lang  voorbij aan de ergernis, frustratie, irritatie , zelfs aan onverschilligheid en verveling.
Schuif die 'sans valeur' toch voorbij aan je PC  ... :wink: Elke keer dat je reageert over NV.A spreek je jezelf tegen . Niet echt slim hé  als je  voor vol aanzien wil worden ?
Dat is allemaal zeer juist , maar een mens mag toch ook eens een vervelende hobby hebben , of niet soms ? :lol:

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

09 mei 2018, 13:00

Horus1 schreef:Ach daar is 'm weer met de zus van Dewever...... Eigenlijk te zot voor woorden. We kennen je liedje reeds van buiten !
Marc Dutroux is een pedofiel.
Marc D. heeft een broer, Pol.
Besluit: Pol Dutroux is een pedofiel.

:roll:
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Phoebe
Lid geworden op: 16 mar 2003, 01:30
Locatie: In ons mooie Vlaanderen

09 mei 2018, 13:10

 Ja ja , Sof , binnen de   'ondraaglijke lichtheid van het bestaan '  kan en  mag jij zeker je dag vullen met  een vervelende hobby .
Eigenlijk is het te begrijpen .  Over de PVDA zelf valt eigenlijk niet zoveel te vertellen nietwaar ,  vermits ze dezelfde vervelende hobby als jij  hebben,  denk ik .. ?
In de Stille Oceaan kan men elkander goed verstaan ....
dejules

09 mei 2018, 13:44

Phoebe schreef: Ja ja , Sof , binnen de   'ondraaglijke lichtheid van het bestaan '  kan en  mag jij zeker je dag vullen met  een vervelende hobby .
Eigenlijk is het te begrijpen .  Over de PVDA zelf valt eigenlijk niet zoveel te vertellen nietwaar ,  vermits ze dezelfde vervelende hobby als jij  hebben,  denk ik .. ?
Is Karina De Wever nu "geactiveerd"?

Phoebe
Lid geworden op: 16 mar 2003, 01:30
Locatie: In ons mooie Vlaanderen

09 mei 2018, 14:16

Ik zou zeggen , Jules,  vraag het eens aan de SOF , dat valt binnen zijn vervelende hobby .
Al durf ik vermoeden dat jij het ook wel weet hoe het zit met Karina De Wever  , gebeten om te weten over de NV.A zoals je  doorgaans bent  of gewoon om de discussie en de hoop die leeft in jouw titel van deze topic levendig te houden  ? :wink:
In de Stille Oceaan kan men elkander goed verstaan ....