Westerse democratie en de islamideologie: fricties

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

01 okt 2018, 12:06

In Arnhem zijn 7 mensen opgepakt omdat ze een grote aanslag aan beramen waren. De spil van de groep was al eerder opgepakt wegens opruiende activiteiten maar “de laatste tijd ging het de goede kant op” want hij ging in therapie, kreeg wekelijkse gesprekken met een islamgeleerde omdat hij zich wilde oriënteren op een mildere tak van  de islam. De ambtenaren die zichzelf bezighouden met anti-radicalisering, zitten nu met de  handen in het haar. 

Even over naar eigen land: de advocaat van Belkacem zegt dat zijn cliënt "gelouterd" is en nu niets anders wil dan een simpel leven leiden met zijn gezinnetje. Awel, sé: ik twijfel daaraan :roll:
 
 
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

01 okt 2018, 16:04

Ik ook, want die zijn zo gehersenspoeld van kinds afaan dat men er dat nog moeilijk kan uitkrijgen,dat verschil van cultuur kunnen of willen ze niet snappen,inerlijk blijven ze denken als een moslim,en niet de goede kant, als die er al is,maar de donkere kant.
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

sibarita
Lid geworden op: 29 nov 2004, 22:44

01 okt 2018, 17:07

http://www.standaard.be/cnt/dmf20180928_03792055


Lees vandaag de telegraaf  het artikel van Rob Hoogland  , zijn conclusie  : Deutschland UNTER alles.


 Merkel  staat erbij en  kijkt ernaar  ! en Erdogan glundert !

https://twitter.com/MKarnitschnig/statu ... 2014042114



 Merkel  , gescheiden  in 1982  , bleef de naam van haar eerste  man dragen  , ook na  haar  tweede  huwelijk , de naam van deze  man is Sauer , zou  echt  toepasselijk zijn  geweest voor  haar  !
Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850

Charlie Maru
Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33

01 okt 2018, 17:30

Wil. schreef:... Awel, sé: ik twijfel daaraan :roll:
 
Ne rotte appel blijft ne rotte appel, wat je er ook probeert mee te doen, je krijgt die nooit meer groen.
Ice

02 okt 2018, 16:23

sibarita schreef:http://www.standaard.be/cnt/dmf20180928_03792055


Lees vandaag de telegraaf  het artikel van Rob Hoogland  , zijn conclusie  : Deutschland UNTER alles.


 Merkel  staat erbij en  kijkt ernaar  ! en Erdogan glundert !

https://twitter.com/MKarnitschnig/statu ... 2014042114



 Merkel  , gescheiden  in 1982  , bleef de naam van haar eerste  man dragen  , ook na  haar  tweede  huwelijk , de naam van deze  man is Sauer , zou  echt  toepasselijk zijn  geweest voor  haar  !
Juli 2018 en wat we NIET lezen in de leugenmedia!!

https://fenixx.org/2018/07/07/migrant-o ... [b]Migrant onthoofdt 1-jarig meisje in Duitsland: Merkel verbiedt media rapportering.
Posted op juli 7, 2018 [/b]door Rommel.

De grootste Duitse krant, Bild, bericht over de dood van de moeder van vier kinderen, zonder melding te maken van de details van de barbaarse moord op haar kind.

De pro-immigratie regering van Angela Merkel heeft de Duitse media verboden verslag uit te brengen van een barbaarse misdaad van een moslimmigrant die naar verluidt zijn eenjarige dochtertje zou hebben onthoofd op een perron van een treinstation in Hamburg.

Volgens ooggetuigen onthoofdde de 33-jarige verdachte Mourtala Madou op donderdag 12 april zijn eenjarige dochter voor de ogen van een verschrikte menigte forenzen op het station van Jungfernstieg en stak vervolgens zijn Duitse vriendin, de moeder van het kind, neer.

De verdachte zou het kind van achteren hebben neergestoken terwijl ze in haar wandelwagen zat, en vervolgens haar hoofd hebben afgesneden.
Hij stak toen naar verluidt zijn vriendin in de borst alvorens de plek te ontvluchten, en gooide het moordwapen in een afvalbak van het treinstation. 
Hij werd later gearresteerd

De vrouw, moeder van vier andere kinderen, overleed later in het ziekenhuis aan haar verwondingen.

Videobeelden die zijn geüpload naar het internet tonen de nasleep van de brute en zinloze dubbele moord die door politiewoordvoerder Timo Zill werd omschreven als “zeer gericht” en een “eerwraak” door de omstanders.
De lichamen van de slachtoffers zijn te zien in de video, maar niet hun gezichten.

Ooggetuigen kunnen worden gehoord, zeggend dat de verdachte het hoofd van de baby heeft afgesneden.

De Ghanese christelijke evangeliezanger die de beelden vastlegde op zijn mobieltje, zegt: “Oh mijn God. Het is ongelooflijk. Oh mijn God. Dit is ongelooflijk. O Jezus, o Jezus. o Jezus. Ze hebben het hoofdje van de baby afgesneden. Ze sneden het hoofdje van de baby af. Oh mijn God. Oh Jezus.“

De regering van Merkel is de afgelopen maanden zwaar onder druk komen te staan met betrekking tot het opengrenzenbeleid, dat verantwoordelijk is voor de vestiging van miljoenen moslimmigranten in Duitsland in de afgelopen drie jaar. 
Veel Duitsers geloven dat de regering een algemeen verbod heeft uitgevaardigd om het onthoofding-verhaal te melden, omdat ze geloven dat het de publieke stemming tegen de regering zal omdraaien en de laatste nagel in Merkels politieke doodskist zal vormen.

De Duitse autoriteiten hebben ook het bevel gekregen om onafhankelijke bloggers die de vernietigende beelden delen, aan te pakken.

Toen de Hamburgse blogger Heinrich Kordewiner de video op Facebook en zijn eigen YouTube-kanaal plaatste, werd een politieonderzoek gestart.
Het appartement van Kordewiner werd door de politie doorzocht en zijn persoonlijke bezittingen werden in beslag genomen. Kordewiner zegt dat hij en zijn kamergenoot om 06:45 door een ploeg van officieren van justitie en politiemannen wakker werden die toegang tot hun appartement hadden geforceerd. Toen ze werden geweigerd, kregen ze met geweld toegang door het deurslot te vernietigen.

Ook bij de christelijke evangeliezanger die de video op zijn mobieltje opnam, is een inval verricht
(Rommel: evenals dat van zijn huisgenoot, waarop het huiszoekingsbevel niet van toepassing was) en zijn persoonlijke bezittingen in beslag genomen. De politie beweert dat zij optreedt op grond van bevelen tot inbeslagneming van materiaal om de rechten van de slachtoffers te beschermen.

Maar wie beschermen ze nu echt? 
Veel Duitsers geloven dat ze de migrant en vermeende moordenaar, Mourtala Madou, beschermen, evenals de Duitse regering die zich schuldig heeft gemaakt aan het toelaten van miljoenen migranten om zich in het land te vestigen, tegen de wens van het Duitse volk.

Een handvol mainstream media artikelen, bezorgd over de publicatie van de video, zijn gepubliceerd sinds de politie invallen, maar geen van hen vermelden de onthoofding van het eenjarige meisje.
De Duitse regering heeft de zaak volledig in de doofpot gestopt.

Ze kunnen de zaak echter niet voor altijd stil houden.
Het feit dat het één jaar oude kind haar hoofd was afgesneden, wordt vermeld in de gepubliceerde bestanden van de rechtbank van Hamburg. Stefan Frank rapporteert op achgut.com hierover.

Zelfs de Duitse rechterlijke macht doet er alles aan om ervoor te zorgen dat de barbaarse misdaden van moslimmigranten voor het Duitse publiek verborgen blijven.
(Rommel: Er zijn gevallen bekend waarin rechtshandhavingsambtenaren verklaarden nogal verbaasd te zijn over de snelheid waarmee het bevel tot die huiszoeking werd uitgevaardigd, gezien de problemen die zij gewoonlijk ondervinden bij de bestrijding van ernstige misdrijven.)
Bron:https://www.achgut.com/artikel/die_enth ... ny-merkel/[/quote]Zo erg is het reeds gesteld in Duitsland....deze gruwelen worden door merkel en co in de doofpot gestoken en wie waagt erover te spreken wordt geïntimideerd en het zwijgen opgelegd...

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

02 okt 2018, 22:59

Ice schreef:Zo erg is het reeds gesteld in Duitsland....deze gruwelen worden door merkel en co in de doofpot gestoken en wie waagt erover te spreken wordt geïntimideerd en het zwijgen opgelegd...
De ingrediënten voor een burgeroorlog worden stilaan verzameld.
Merkel heeft bloed aan haar handen.
Ondank is 's werelds loon

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

03 okt 2018, 00:02

Moet bijna een ex IS-strijder zijn geweest vermomd als familieman. Of vol blinde haat, de vernedering/blikken die je voelt. Of toch maar een echte egoist alleen aan zich zelf denkend,ikke,ikke.
Achtergrond weet ik niet uitgewezen of zo.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg
Ice

03 okt 2018, 11:10

maior domus schreef:
Ice schreef:Zo erg is het reeds gesteld in Duitsland....deze gruwelen worden door merkel en co in de doofpot gestoken en wie waagt erover te spreken wordt geïntimideerd en het zwijgen opgelegd...
De ingrediënten voor een burgeroorlog worden stilaan verzameld.
Merkel heeft bloed aan haar handen.
Voor merkel telt alleen macht vasthouden, dictator spelen en oorlog stoken door de Duitsers uit te dagen en te onderdrukken.

Waarom zou ze verontwaardigd zijn dat barbaren hun bloedeigen babies het hoofd afsnijden zoals beesten die hun eigen jongen opvreten?
Tenslotte kan dat harteloze, onvruchtbare wijf zich niet voorstellen wat het betekent om kinderen te hebben want dat heeft ze niet, net als macron.

Voor elke beschaafde en normale mens is het onbegrijpelijk als je je eigen vrouw/kinderen slacht gelijk een beest uit wraak, jaloezie, 'eerwraak' of godweetwat.
Dan kun je toch écht niet meer spreken van een mens?!
Het wordt dan wel duidelijk waarom dat soort als terrorist geen probleem heeft om onschuldige mensen op de meest gruwelijke manieren af te maken, zelf hun eigen kinderen zijn niet veilig!
Knettergek is dat zootje 'vrome moslims'.
Het toppunt is dan nog dat linkse idioten beweren dat zulke sadisten ook nog mensenrechten zouden hebben.

@boeffer: dat hoeft geen jihadist te zijn daarvoor, voor eerwraak slachten alle moslims hun eigen kinderen, dan vliegen ze daarop met de hele familie...zelfs als ze hier leven en 'geïntegreerd' zijn....onvoorstelbaar. 8O

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

05 okt 2018, 17:28

Zou het kunnen dat enkele moslims de koran verkeerd interpreteren?
 Afbeelding
Bron
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

06 okt 2018, 00:20

Hier zijn toch teveel camera's, stuur er naar zo'n kamp. Infrarood enz of is dat weer privacy?
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

06 okt 2018, 00:59

Ice schreef: Dan kun je toch écht niet meer spreken van een mens?!
Inderdaad niet, het is puur des duivels.
Maar dat is dan weer voer voor het religieuze forumonderdeel.

Ice schreef: Knettergek is dat zootje 'vrome moslims'.
Het toppunt is dan nog dat linkse idioten beweren dat zulke sadisten ook nog mensenrechten zouden hebben.
Zwijg stil Ice, het gaat toch over de religie van de vrede?
:evil:
Ondank is 's werelds loon

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

20 okt 2018, 14:48

 Afbeelding
Bron: Alg. Dagblad

Bij nader inzien vraag ik me af of dit bericht hier wel op de juiste plaats staat. Wie kan ons vertellen of hun afwezigheid op het werk iets met de islamideologie heeft te maken? Misschien is het simpelweg een "cultuurverschil"   dat belet dat het tot het harmonisch samenwerken komt? Dat zou op zich natuurlijk al erg genoeg zijn. We hebben hier nl. behoorlijk wat mensen rondlopen die dat "cultuurverschil" met zich meedragen, niet?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

27 okt 2018, 12:24

Afbeelding
In het zó katholieke Ierland gaat toch een ruime meerderheid akkoord om anderen toe te laten hun God te lasteren.

Dat staat in schril contrast met de islamideologie. Zou er ook maar één moslim  te vinden zijn die het OK vindt, dat binnen een land waar de islamieten de grote meerderheid vormen, Allah (of Mohammed) belasterd wordt?  Ik ken ze niet.
Sterker nog: wanneer dat gebeurt in een land waar zij amper aanwezig zijn (Denemarken bv. in 2005 - cartoons) dan moeten er mensen gedood worden, ook als die er niks mee te maken hebben.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

vercingetorix
Lid geworden op: 28 okt 2008, 10:42
Locatie: harelbeke

27 okt 2018, 13:12

Wil. schreef:Afbeelding
In het zó katholieke Ierland gaat toch een ruime meerderheid akkoord om anderen toe te laten hun God te lasteren.

Dat staat in schril contrast met de islamideologie. Zou er ook maar één moslim  te vinden zijn die het OK vindt, dat binnen een land waar de islamieten de grote meerderheid vormen, Allah (of Mohammed) belasterd wordt?  Ik ken ze niet.
Sterker nog: wanneer dat gebeurt in een land waar zij amper aanwezig zijn (Denemarken bv. in 2005 - cartoons) dan moeten er mensen gedood worden, ook als die er niks mee te maken hebben.

Godslastering is een middeleeuws begrip. De hersenkronkels van de toenmalige machthebbers in Ierland zijn, in acht genomen de zeer vroege kerstening van het land, nog enigzins te begrijpen. Het grote probleem is dat wij vanuit ONZE kijk op de wereld, nogal gauw klaar zijn met oordelen en veroordelen van wat in het verleden gebeurd is. En dit meestal met weinig of geen kennis terzake.
Dat het zolang geduurd heeft voor Ierland deze "wet" uit de grondwet heeft gehaald, is tekenend voor de druk door de moreel correcten. Hoe kun je trouwens iets of iemand lasteren die zich nooit vertoont, nooit iets van zich laat horen en beschuldigd wordt van alle kwaad en mistoestanden in de wereld : HOE IS HET MOGELIJK DAT GOD DIT TOELAAT ? Een vraag die gesteld wordt door zij die zich weinig van iets aan trekken. Dit in komplete tegenstelling met de islam, dààr is niets mogelijk in de aard van wat ze nu beslist hebben in Ierland.
wat baet den uyl een bril
als de caers niet branden wil
Ice

27 okt 2018, 14:00

Vrijdag, 26 OKTOBER 2018:

https://www.msn.com/nl-be/nieuws/wereld ... ote][b]Een 26-jarige Senegalees, een 43-jarige Senegalees en een 40-jarige Nigeriaan werden opgepakt [/b]voor hun betrokkenheid bij de dood en verkrachting van Desiree Mariottini. Deze gruwelijke zaak zorgt voor een schokgolf in Italië.

Het illegale drietal wordt verdacht van seksueel geweld in groep, drugshandel en doodslag. Er zou nog zeker één medeverdachte op de vlucht zijn.

De politie heeft sterke vermoedens dat het 16-jarige meisje een grote hoeveelheid drugs kreeg toegediend en vervolgens het slachtoffer werd van een groepsverkrachting die ze niet overleefde.[/quote]Het zoveelste minderjarige, europese slachtoffer van dankbare, illegale vluchtelingen die door de eu/politiek ongestraft lucratieve handeltjes mogen verderzetten om te overleven als transmigrant op hun doortocht naar jihad hoofdstad Birmingham, UK.