Westerse democratie en de islamideologie: fricties

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)
Gast

14 jun 2018, 22:16

Wil. schreef:Je kent je klassiekers niet.
Ik ken ondertussen wel jouw klassiek verhaal. Niets is voorspelbaar Wil. , je kan alleen maar gissen wat er zou gebeuren door één of andere maatregel. Door er voortdurend over te kankeren zoals jij en het VB dat doet zonder ook maar een humaan voorstel te brengen , gaat er NIETS veranderen. Integendeel , je zet groepen tegen mekaar op , en dat is in het verleden nooit goed afgelopen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

14 jun 2018, 22:45

En nu nog wat dwaze praat erbij... :roll:

Welke groepen zet ik tegen elkaar op? Ik haal enkel feiten aan die zich afspelen maar waarvan men zich niet bewust is omdat ze met opzet uit het MSM-nieuws gehouden worden.

Toen Churchill in de jaren 30 waarschuwde voor Hitler en het nazisme, zette hij toen mensen tegen elkaar op? Welk humaan voorstel kon daar zoal naar voor geschoven worden? Laat eens horen.

[Denk nu niet dat dit een 'hitler-argument' is, Sof, want in deze context doet het er wel degelijk toe: de gelijkenissen zijn te groot om het niet te zien. Je herinnert je Chamberlain natuurlijk niet, maar vandaag gebeurt exact hetzelfde. Chamberlain kwam terug met een eerbaar vredesvoorstel. Die Duitsers had eigenlijk niet veel kwaads in de zin. Idem vandaag wanneer Th. May, Cameron, Bush Jr, zeggen 'islam is a religion of peace' dan zijn ze net zo dwaas als Chamberlain. Dit voor een goed begrip van het bovenstaande.]
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Gast

14 jun 2018, 23:49

Wil. schreef:En nu nog wat dwaze praat erbij... :roll:

Welke groepen zet ik tegen elkaar op? Ik haal enkel feiten aan die zich afspelen maar waarvan men zich niet bewust is omdat ze met opzet uit het MSM-nieuws gehouden worden.

Toen Churchill in de jaren 30 waarschuwde voor Hitler en het nazisme, zette hij toen mensen tegen elkaar op? Welk humaan voorstel kon daar zoal naar voor geschoven worden? Laat eens horen.

...
Wat voor hetse hebben Churchill en de Amerikanen niet veroorzaakt door hun heksenjacht op communisten , waardoor Charlie Chaplin zelfs moest vluchten ? Jawel , een Koude Oorlog ....

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

16 jun 2018, 11:57

Bruinhemden, snotjoeng die daar genius Einstein confronteerden omdat hij Jood was. Die zijn nog zo jong dat men ze alles kan aanpraten. Enkel blinde haat in hun ogen dat alles verdringt.
Die opstokers waar ook ter wereld, met dat Facebook, Skype waardoor men goed kan communiceren. Neem alles op een in grote databank.(met terugwerkende kracht). 
Privé foert, als je de samenleving bedreigt telt dat niet. Een paar goei wetten zodat men wat orde kan scheppen. 
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

17 jun 2018, 19:18

The Spirit of Flanders schreef:
Wil. schreef:
The Spirit of Flanders schreef:  leve de seculiere "ongelovige" maatschappij , dat is de enige garantie om problemen in de toekomst te vermijden.
En zie jij al ergens zo'n seculiere maatschappij zonder dergelijke problemen? De mens heeft al 10.000den jaren van afgoderij achter zich liggen. Wat doet je denken dat dit zal ophouden?
Het is slogantaal die nergens een basis heeft. Van hetzelfde kaliber als ' alle Menschen werden Brüder' - komt niets van in huis.

"Demography is Destiny" en ik ben me daar veel beter van bewust dan jij denkt.
Pessimist. (…)  Jouw "gekleurde" slogan is ook maar een slogan die nergens een basis heeft.
Bremen is één van de 16 Duitse Bundesländer. In die regio was in 2017 de jongensnaam Mohammed de meest voorkomende naam bij pasgeborenen.
Basis?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

19 jun 2018, 14:52

In Londen brengt een man de bestelling van het lokale Tandoori - restaurant. Het is palmzondag en een orthodox-christelijke vrouw heeft aan haar deur een kruis gemaakt van palmtakjes.

De man die de bestelling komt afleveren is echter een moslim en hij rukt de takjes van de deur af. Een kruis is immers een gehaat symbool bij veel moslims.

De restaurantuitbater verontschuldigt zich een tijd later voor het gedrag van de man en voegt eraan toe dat het zo lang geduurd heeft om te reageren omdat het ramadan was.

De feiten gebeuren in het filmpje tussen de 10e en de 20e seconde.
https://www.youtube.com/watch?v=wl_d_qWEhR4
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

24 jun 2018, 17:25

Het zal er sommigen hier op het forum een troost zijn, ze moeten nog efkes geduld hebben...……...Binnen 2 verkiezingen lopen alle vrouwen hier bedekt en mag er geen bier mee gedronken worden en wordt de overgrote meerderheid Mohamed genoemd.
De zon is gratis voor iedereen

Phoebe
Lid geworden op: 16 mar 2003, 01:30
Locatie: In ons mooie Vlaanderen

25 jun 2018, 08:46

Erdogan versterkt zijn greep op Turkije  …. en wat op Europese landen ? ….

Gisteren in Heusden Zolder heeft men er een staaltje van gezien zo lees ik . .  Hoe  de ' Belgische ' Turken de verkiezingsoverwinning van hun geliefde leider "vierden'  ?! . Honderden toeterende auto's die de weg blokkeerden zodat de politie het verkeer diende om te leiden  ook nog met een ongeluk tot gevolg.
Agressie tegenover pers die belaagd en bedreigd werd door de heethoofden .
Het gevaar van binnenuit dus ?  Stel je eens even voor dat men vanuit Turkije zou oproepen tot burgerlijke ongehoorzaamheid van  landgenoten in West-Europese landen . ? In Duitsland alleen al zitten er ongeveer  1 miljoen ..
Ondertussen is Europa wel veroordeeld tot het Turkije en de goodwill van Erdogan of we worden overspoeld met de halve wereld die zijn land ontvlucht uit Azie en het Midden Oosten,  omdat die leiders hun eigen bevolking te kort doen .

Afrikanen dan . Ik durf stellen dat 20 jaar geleden er krèk dezelfde  corrupte leiders , stammenoorlogen  e.a. chaos , armoede en noem maar op heerste in al die landen . Toen hadden  die Afrikanen uit al die verschillende landen geen drang om op bootjes de Middellandse Zee te willen oversteken om hier in Europa hun geluk en  gratis ondersteuning te komen zoeken. Ik denk dat dit te wijten is aan Internet en Gsm's .  Met één klik of wreef over het scherm zien ze hoe onze steden en levenswijze er uit ziet en ze willen dat ook ..zonder opleiding, taalkennis , scholing  etc...  De druk door het aantal en door de naïveteit van de linkse Westerse leiders alhier .  De ' Merkels  ' van Europa , in solidariteit  en  door eigen agenda's  hun eigen bevolking laten overspoelen door vreemde culturen en religies.

Wat voor een toekomst gaat men hier eigenlijk tegemoet in Europa ?  Welke halfslachtige  (geen !) oplossingen zal de Europese  nutteloze  en dure praatbarak onder leiding van Merkel en Macron  ons machteloze autochtonen door het strot duwen ?

20/30 jaar geleden waar wij hier nog thuis . Wij senioren weten nog hoe het 'toen' was .  Nu kan men zich soms in een ander land wanen  en dienen we onze eigen identiteit onder te schikken aan vreemde culturen .
In de Stille Oceaan kan men elkander goed verstaan ....
MaLoReg

25 jun 2018, 09:43

Ja Phoebe men 'voelt ' zich niet in een ander land-men 'is ' in een ander land of wat denk je hoe bvb Antwerpen er uit ziet? Als je hier een echte blanke tegenkomt dan zijn het Russen of Oostblokkers.
Maar waar ik niet bijkan : toch blijven de Belgen bij de verkiezingen hun stem geven aan Groen of SP-A, dat is toch een teken dat ze met héél die ingevoerde meute geen probleem hebben.

vercingetorix
Lid geworden op: 28 okt 2008, 10:42
Locatie: harelbeke

25 jun 2018, 12:07

MaLoReg schreef:Ja Phoebe men 'voelt ' zich niet in een ander land-men 'is ' in een ander land of wat denk je hoe bvb Antwerpen er uit ziet? Als je hier een echte blanke tegenkomt dan zijn het Russen of Oostblokkers.
Maar waar ik niet bijkan : toch blijven de Belgen bij de verkiezingen hun stem geven aan Groen of SP-A, dat is toch een teken dat ze met héél die ingevoerde meute geen probleem hebben.
Juist Maloreg. Maar het zijn niet "de" mensen hoor, of "de" belgen. Het zijn de jonge tweeverdieners, de late tieners en de gegoeden die dat doen. En waarom ? Omdat ze dat het gevoel geeft dat ze goed en menslievend zijn en verheven boven ons, het plebs. Zoals ik al eerder postte : het is lekker en fijn om op iemands rug idealist te zijn.
Maar vroeg of laat hebben ze dat valse mensenrechtengedoe ook door, als het dan maar niet te laat is.
wat baet den uyl een bril
als de caers niet branden wil

Phoebe
Lid geworden op: 16 mar 2003, 01:30
Locatie: In ons mooie Vlaanderen

25 jun 2018, 12:26

Natuurlijk , waarom denk je dat Groen stijgt in percentage .. ?  Een gedeelte  komt van teleurgestelde Sossen en een gedeelte van jeugd die voor de eerste keer gaat stemmen en zich laat meeslepen door die idealistische praatjes .
Die zelfde  jeugd die nog nooit voor iets  of nog nooit voor iets moeten zorgen hebben.
Het is 'bon ton' om zich af te zetten tegen de regering en rebel te zijn .

Ochgot  toch , laat die Groene aan het beleid zijn en let op mijn woorden , dan wordt de chaos hier compleet . Je hebt het gisteren misschien toch horen bepleiten door die  top kwebbelaarster Almaci in De Zevende Dag  : Open grenzen !! Eerst wou ze het niet met zoveel woorden zeggen maar op het einde kwam het er toch uit gekwekt  !
Die idealistische , onrealistische praat met maatregelen die noch kant of wal raken en /of onuitvoerbaar zijn  die trekken die jeugdige overmoedige kiezers aan ..
Ze gaan het allemaal oplossen :  minder lang werken, onbeperkt steun aan migranten , pensioenleeftijd naar beneden , hoger pensioen, minder belastingen , kinderarmoede weg , open grenzen , iedereen een sociale woning  en allemaal een minimum loon of je nu werkt of niet, de klimaatopwarming , de auto weg , en iedereen op de fiets  !

Wie dat allemaal gaat betalen  … natuurlijk een antwoord : de rijken of ze blijven er vaag in … want ze hebben een plan ? !! Voeg daarbij nog een paar idiote regeltjes  waarbij het gezond verstand in vraag kan gesteld worden en je hebt Groen ten voeten uit !
In de Stille Oceaan kan men elkander goed verstaan ....

mozareke
Lid geworden op: 23 okt 2006, 17:01
Locatie: Mechelen

25 jun 2018, 17:39

Idefix schreef:Het zal er sommigen hier op het forum een troost zijn, ze moeten nog efkes geduld hebben...……...Binnen 2 verkiezingen lopen alle vrouwen hier bedekt en mag er geen bier mee gedronken worden en wordt de overgrote meerderheid Mohamed genoemd.
Wanneer ik van bij mij thuis naar het centrum wandel (2 km) kom ik 3cafe's tegen. Maar ik kan nergens een pint gaan drinken. 
Ice

25 jun 2018, 20:01

Intussen probeert de rode vrt nog maar eens ons medelijden op te wekken voor afrikaanse migranten die vanuit heel afrika, nigeria, liberia etc..naar algerije toestromen om in europa te geraken maar......door algerije massaal en zonder pardon in de woestijn gedropt worden! (Wisten jullie trouwens dat er tussen marokko en algerije een kilometerslange muur is opgetrokken?)

Algerije weet wel hoe de stroom vluchtelingen te stoppen maar de westerse sukkelaars gaan op zoek naar getuigen van 'schrijnende' gevallen die hun zelfgekozen avontuur niet overleefden...verontwaardiging alom zodat ons weer een schuldgevoel kan worden aangepraat én nog meer moslimvluchtelingen in de maag gesplitst kunnen worden.

Niet toevallig dat ze net nu weer de aanval inzetten want het volk mort en de kliek politieke eu-dieven kan wat steun gebruiken voor hun plannetje dat ze smeden volgende week als ze besluiten om 'gecontroleerd' vanuit opvangkampen door en met óns belastinggeld gefinancierd nog wat profiteurs en moslim kannonnevoer met vliegtuigladingen binnen te halen.  :evil:

Wat de turken betreft in heusden-zolder: het is gemakkelijk om de turkse gek en dictator vanop afstand in het zadel te houden...75% van deze 'Bélgische' turken stemde voor de tiran, door europese turken won deze despoot de verkiezingen....awel: belgische nationaliteit ontnemen en uitwijzen want ze horen hier níet thuis!
In Oostenrijk gaan er politieke stemmen op om turken de nationaliteit te ontnemen en ze terug te sturen.

turken hopen zo op de onderwerping van europese kuffars, de invoering van de sharia door uitbreiding van het ottomaanse rijk van de waanzinnige.
Ze willen overigens niet terug naar turkije wegens de repressie, de torenhoge inflatie, de turkse lira die razendsnel in waarde daalt waardoor de binnenlandse economie ferme klappen krijgt - bovendien worden ze nergens zo gepamperd als in dit apenland, bij misdrijven niet gestraft, overal voorkeuren en geld zonder een vinger op te lichten dus waarom zouden ze dan onder het juk van een tiran gaan leven? 

Ze veroordelen wel hun landgenoten in turkije tot leven in een dictatuur maar zijzelf blijven veilig profiteren van onze vrijheid, democratie en belastinggeld.

Geen grotere hypocrieten, tijd om ze terug te jagen zoals Spanje en Wenen indertijd, te beginnen met de turkse enclave in heusden-zolder.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

27 jun 2018, 14:28

In Philadelphia (VS) worden de vrije dagen van het schooljaar herschikt. Er gaan nu meer dagen komen om de moslims het gevoel te geven dat ze geaccepteerd worden. Het einde van de vasten, bv. wordt een vrije dag, maar tegelijk bespaart de stad op joodse feestdagen.

Maar dat is gewoon toeval. bron

Met kleine stapjes dichter bij de sharia. De kikker koken moet zachtjes gebeuren.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

30 jun 2018, 11:48

In Zweden is het aantal "islamisten"  , en daarmee bedoelt men moslims die het voorbeeld van Mohammed heel nauwkeurig volgen, op 10 jaar vertienvoudigd.

bron
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.