VAN ROMPUY zuur maar niet zoet

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

vivaldi
Lid geworden op: 07 feb 2003, 11:07
Locatie: DEINZE

22 mei 2018, 08:39

Jongens wat kan dat keffertje blaffen.
Een van de meest gefrustreerde democratisch(?) gekozenen van het volk heeft zijn bekske weer eens open getrokken.
Nog altijd zo verziekt dat er nooit ook maar een klein ministerpostje op zijn schoot is gevallen.
Natuurlijk niet leuk als ge zo een grote broer hebt.
Ik kan mis zijn maar met zo een ventje tafel en bed moeten delen...
Het woord "respect" kent ie niet.
En dan Trump er bij halen, Erikske, ge zit wel heel dicht bij zijn taalgebruik.
Zeg eerst wat ge er al die jaren zelf van terecht gebracht hebt voor ge de maduro begint uit te hangen.
Veel zieltjes voor die O zo vriendelijke CVP gaat hij er niet mee (terug) winnen.
ERRARE HUMANUM EST
MEDION derde generatie NVIDIA GEFORCE.
4GB DDR3CSDRAM. 2TB GARDE SCHIJF. WIRELESS LAN. USB3.0.MULTIKAARTENLEZER
2 EXTERNE SCHIJVEN 930 GB EN 31 GB

Windows 10

wardje
Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Locatie: oostrozebeke

22 mei 2018, 08:55

Hoe kan men zo verzuurd worden. Misschien omdat zijn politieke carrière een mislukking is gebleken. Had hij niet van de splitsing van BHV zijn levenswerk gemaakt.
Met wat ik me nog herinner Van Rompuy heeft in zijn politieke carriere één zaak bereikt: de franstaligen de macht geven in Zaventem.
Hij stond bovendien altijd in de schaduw van zijn broer.

vivaldi
Lid geworden op: 07 feb 2003, 11:07
Locatie: DEINZE

22 mei 2018, 10:33

Hoge bomen vangen veel wind.
In dit geval is hij de wind wel die probeert De Wever omver te blazen.
Ik kan er ook niet aan doen dat de antwerpse burgemeester verstandelijk en rationeel (hetzelfde zeker?) boven hem uitsteekt.
Of ik nu voor of tegen De Wever ben, doet er niet toe. Van mij mag er ook een linkse met ballen aan zijn lijf op de top staan.
Gelukkig lopen er wel zo een paar rond.
Zelf heb ik meer respect voor iemand die zijn ideëen (ai die puntjes!) verdedigt dan al dat uiten van frustraties.

Dat zie ik ook op ons forum. Van constructieve postings kan ik altijd wat opsteken, maar scheldpartijen zijn wel leuk om te lezen maar me overtuigen ????
ERRARE HUMANUM EST
MEDION derde generatie NVIDIA GEFORCE.
4GB DDR3CSDRAM. 2TB GARDE SCHIJF. WIRELESS LAN. USB3.0.MULTIKAARTENLEZER
2 EXTERNE SCHIJVEN 930 GB EN 31 GB

Windows 10