Voetbal die je strot uit komt.

Hier is plaats voor discussie over onderwerpen over de media.
De camera is de eenoog die koning is in het land van de media (Brigitte Raskin - 1947)

rud54
Lid geworden op: 14 jul 2012, 23:15

29 mei 2018, 00:03

 De ziekte die voetbal noemt. Het is gewoon weer van dat op tv. Het lijkt gewoon alsof ze pillen nemen. Je hebt de echte fans. Maar ja, dan heb je de meerderheid die we meelopers noemen maar die er eigenlijk niks van
kennen. De groep die het verprutsen. Voetbal moet kunnen maar als het op een diarree
gaat lijken wordt het ziekelijk en is de stank niet te harden.

fregat
Lid geworden op: 05 jan 2011, 18:04
Locatie: Waasland

29 mei 2018, 10:16

rud54 schreef: De ziekte die voetbal noemt. Het is gewoon weer van dat op tv. Het lijkt gewoon alsof ze pillen nemen. Je hebt de echte fans. Maar ja, dan heb je de meerderheid die we meelopers noemen maar die er eigenlijk niks van
kennen. De groep die het verprutsen. Voetbal moet kunnen maar als het op een diarree
gaat lijken wordt het ziekelijk en is de stank niet te harden.
Ik erger mij het meest aan de kenners in de studio's....zitten lachen met elkaars commentaren , willen komisch uit de hoek komen enz ! Die langharige Brusselmans en dwerg Crabbé mogen dan als " kenner " ook nog aanschuiven.....
Er zijn nog veel besparingen mogelijk bij de zenders ! :evil:
Doe wel en zie niet om !

flupke2
Lid geworden op: 09 jan 2005, 16:51
Locatie: naast mijn buur

29 mei 2018, 11:12

Voetbal op TV stoort mij absoluut niet, die mannetjes die achter een bal lopen om hem dan weer weg te trappen
interesseren me niet. 
Er zijn momenteel zo veel zenders dat ik mijn gading wel ergens anders vindt. En dan is er nog altijd de "uit" knop .

Phoebe
Lid geworden op: 16 mar 2003, 01:30
Locatie: In ons mooie Vlaanderen

29 mei 2018, 11:21

 Brood  en Spelen hé ?! :D Overal aanwezig . Mannen weten waarom hé  . Ook in  supermarkten , op tv , kranten , de boekskes ,  reclame , op steden en pleinen . Bevlagde huizen , auto's, petjes, sjaals , pruiken. Men kan er niet aan ontsnappen .

Inderdaad Crabbé , de alfa en omega kenner/liefhebber van voetbal . Hij laat dat ook  dikwijls zonder  gène meespelen in zijn commentaren tijdens zijn Blokken spelletje  .
Je zal het geweten hebben als kandidaat als je niet van voetbal houdt en dat nog durft te zeggen ook. Méér dan eens ongeloof en  opengesperd onbegrip gezien op zijn aangezicht .. om nadien  nog wat onder  gespeelde shock vergevend de absolutie te geven en zalvend te zeggen tegen de speler dat iedereen zijn zin mag doen . Omgekeerd dan ook , indien een voetballiefhebber of speler in een of andere voetbalclub aan de  Blokken-knoppen zit dan is een onderhoudend en leuk onderonsje over het onderwerp nooit ver weg .

Nu ja , het feest kan niet op  .  Nu , Roland Garros, straks Wimbledon,  de Tour de France , en het grote voetbalevent met de opgeklopte hype voor de Rode Duivels die ze als het ware bijna tot volle neven van God verheven hebben .

Nu ja , mijn favoriet is Duitsland  of misschien ook Brazilië   ... 

 ' Les Belges ' dan  ? Het laatste woord is er zeker nog niet over gevallen  en er zal nog veel speeksel , drukinkt en bier over vloeien de komende tijd ...
In de Stille Oceaan kan men elkander goed verstaan ....

Iemand Anders
Lid geworden op: 16 mar 2014, 18:48
Locatie: Ieveranst Anders (Prov. Midden Brabant, VL.)

30 mei 2018, 21:19

Enkel de toer wekt een beetje belangstelling op bij mij, het napraten erover laat mij koud (vive le velo) .
A; My dog has no nose.
B: How does it smell?
A: Terrible!
Ice

31 mei 2018, 02:58

Tja, wat moet je anders als je niks meer te bieden hebt dan herhalingen, herhalingen, amateurisme en flauwekul...afstompend en geestdodend is dat ding geworden......gelukkig voor alternatieven waar geen manipulatie, oeverloos links gezever en gezeur, áltijd hetzelfde, met irriterende reclame te zien is  :twisted:
Zowel al die 'sport' als journaal met die politieke blaaskaken die als kiekens zonder kop om aandacht komen bedelen, hangt menigeen danig de strot uit.  :evil:

telloorlekker
Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46

01 jun 2018, 17:59

Voetbal op tv gelijkt stilaan op wijlen "interludium" . Eigenlijk feitelijk is het niet anders dan wat de eerste spelers en commentatoren van lang voor JC al leverden; brood en spelen... nu ja, "spelen" kun je dit tegenwoordig nog kwalijk  noemen. " Koppensnellen " zou heden een beter begrip kunnen zijn, tenminste als men de resultaten na de match vergelijkt: wie is naar waar getransfereerd of gedagradeerd met een niet-onaanzienlijke ontslagpremie... :lol:

Horus1
Lid geworden op: 23 dec 2016, 07:29
Locatie: Vlaanderen

01 jun 2018, 19:25

Heb daar geen probleem mee, als er voetbal op tv is dan gaan we dat bekijken op café. Alleen de match en geen gelul voor en na de wedstrijd. Daar zorgen we wel zelf voor :DSamen met vrienden, ambiance genoeg.

MichelN
Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
Locatie: Groot-Leuven

02 jun 2018, 15:19

Ice schreef:Tja, wat moet je anders als je niks meer te bieden hebt dan herhalingen, herhalingen, amateurisme en flauwekul...afstompend en geestdodend is dat ding geworden......gelukkig voor alternatieven waar geen manipulatie, oeverloos links gezever en gezeur, áltijd hetzelfde, met irriterende reclame te zien is  :twisted:
Zowel al die 'sport' als journaal met die politieke blaaskaken die als kiekens zonder kop om aandacht komen bedelen, hangt menigeen danig de strot uit.  :evil:
Noem dan eens zo'n paar zenders of programma's zonder "amateurisme, herhalingen, flauwekul, links gezever, manipulatie, sport of irriterende reclame"? Fox News?

doggy
Lid geworden op: 08 aug 2006, 16:02

02 jun 2018, 16:27

Een goede raad.   Niet gescheiden van tafel en bed, maar wel van TV.   Enen in de living en de andere in de veranda. En nooit geen problemen.   We kennen er enkele die het ook al gedaan hebben.
Groetjes en veel Rode Duivels plezier.

sibarita
Lid geworden op: 29 nov 2004, 22:44

03 jun 2018, 12:17

Niet gekeken , mannen weten waarom ! En een Christal  alken  gedronken ! :D  héérlijk om de reacties  te lezen op de webstek  van HLN  !  
Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850

Phoebe
Lid geworden op: 16 mar 2003, 01:30
Locatie: In ons mooie Vlaanderen

05 jun 2018, 10:03

 Wij zijn wel vertrokken voor een marathon  (rode duivel voetbal-)soap , hé  Sibarita !

Nu het geval Kompany alweer .  Naingolan  mocht niet mee van Martinez wegens niet goed genoeg maar Kompany dan  weer wel ( wat ben je met een Ferrari die maar 70 per uur  meer kan en continu pruttelende motor heeft ? ) . Die moet (mag) zelfs nu nog herstellen op 14 dagen !  Wat zal dat geven als hij moet aantreden voor écht en niet in een slaapmatch zoals dat was tegen Portugal ?

Kevin De Bruyne dan weer op slippers ipv. voetbalschoenen  en  die moest  dus niet meetrainen . Hij is zelfs onzeker voor de oefenmatch tegen Egypte. Reden :   de lieverd heeft blaren op zijn voet  en oh ja  … hij geeft ook een 'slappe handdruk' konden we als toemaatje lezen over hem.
Misschien trekt de pijn vanuit zijn voeten wel tot in zijn handen, denk ik dan  ?? :D

Allemaal heel interessant ; wat méér , men kan er niet naast lezen in de kranten !  Wordt zeker vervolgd want er is geen ademstoot , aangezichtstrekje , bezigheidje en weetje  wat betreft de rode voetballertjes dat ons onthouden zal worden !
In de Stille Oceaan kan men elkander goed verstaan ....
Fazal

05 jun 2018, 10:21

Phoebe schreef: 
Allemaal heel interessant ; wat méér , men kan er niet naast lezen in de kranten!
Ik wel hoor. Interesseert mij allemaal geen fluit.  8)

sanne
Lid geworden op: 19 jan 2005, 23:04
Locatie: vlaanderen

05 jun 2018, 11:17

Ieder zijn ding. 
Maar als je weet welke bedragen deze mannen verdienen om op reis te gaan en 10 min. te voetballen, dat zegt genoeg over hun inzet.  Ook De Bruyne krijgt de dikke nek mentaliteit - voor mij is alles onbelangrijk, als het geld maar op de rekening staat -.  
voetbal is verziekt, vergokt, afgedaan.  De maffia zit erin.
Ik kijk nog naar wielrennen, misschien is dat ook al verziekt, maar valt het nog niet op.  Voor de rest interesseert sport mij niet.   Dat is ook geen sport meer van het moment dat je gaat slikken en dingen doen die niet normaal meer te noemen zijn.

Wie daar nog zo bezeten kan van zijn , die komen van een andere planeet, de boozeplaneet :)
een wijs mens is hij die weet dat hij niets weet.

hendrikjozef
Lid geworden op: 29 apr 2009, 12:08
Locatie: genk

05 jun 2018, 11:38

en als de belgen eruit vliegen na de eerste matchen hebt ge nog meer gezaag en zever van die onnozelen die het nu beter weten, allé dat denken ze toch. de klein clubkes kunnen weer afdokken om de heren en hun groooot gevolg op vakantie te laten gaan. hopelijk kunnen we genieten van de hooligans hun fratsen