Heeft Crombez zich laten misleiden?

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)
Gast

04 jun 2018, 17:27

FransV schreef:
The Spirit of Flanders schreef:Of een PVDA'er :lol: In elk geval , de herkomst van een e-mail dat in Belgie verstuurd is kan altijd achterhaald worden.
ik gok op  Tobback , die had nog een rekening te vereffenen met Crombez !
Kom zeg , zijn dat allemaal internet idioten ? Zelfs in mijn stokoude Outlook Express van XP kan ik het IP adres en de provider ervan terugvinden. Je kan heel duidelijk te weten komen vanwaar die e-mails komen , zelfs als ze van het Schoon Verdiep zouden komen. :D Jongens toch .... :roll: Dat CrommeBeze eerlijkheidshalve DIE informatie vrijgeeft om de bevolking in te lichten over het politiek gepruts in Belgie ! :evil:

MichelN
Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
Locatie: Groot-Leuven

04 jun 2018, 18:24

The Spirit of Flanders schreef:Kom zeg , zijn dat allemaal internet idioten ? Zelfs in mijn stokoude Outlook Express van XP kan ik het IP adres en de provider ervan terugvinden. Je kan heel duidelijk te weten komen vanwaar die e-mails komen ,
Denk jij nu echt dat dergelijke mails via een aftandse client à la Outlook verstuurd worden? Ik dacht dat internetingenieurs toch wel wat slimmer zouden zijn.
Er zijn genoeg anonymizers op de markt - gratis zelfs - waarbij het adres van de afzender na het sluiten van de sessie gewoon verdwijnt in cyberspace. Guerrillamail; Mailinator; Maildrop en tientallen anderen...Ik mag veronderstellen dat je wel weet hoe je je sporen kan laten verdwijnen, ook die van Outlook.

wardje
Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Locatie: oostrozebeke

04 jun 2018, 18:42

Heb nog een reactie gehoord op de radio van Bert Anciaux; die stelde dat "hem dit ook kon overkomen" .
Alsof iemand daar aan twijfelt ! Als dit hem zou overkomen zijn had hij nog eens tranen met tuiten kunnen "blèten".
Zou het kunnen dat ze hem beu zijn in de partij?
En met die mails een "toer" gelapt, in de politiek moet je het ook niet altijd van uw vrienden hebben.
Bij Groen! rollen ze over de vloer van het lachen! En Crombez... Ja, dat is en blijft Crombez en zal zich nu weer in duizend bochten wringen om 'de partij te redden'. Ik vraag me af hoelang dit amateurisme zal blijven duren.
Dat ze er maar de stekker uittrekken, andere en betere!
Gast

04 jun 2018, 19:10

MichelN schreef:
The Spirit of Flanders schreef:Kom zeg , zijn dat allemaal internet idioten ? Zelfs in mijn stokoude Outlook Express van XP kan ik het IP adres en de provider ervan terugvinden. Je kan heel duidelijk te weten komen vanwaar die e-mails komen ,
Denk jij nu echt dat dergelijke mails via een aftandse client à la Outlook verstuurd worden? Ik dacht dat internetingenieurs toch wel wat slimmer zouden zijn.
Er zijn genoeg anonymizers op de markt - gratis zelfs - waarbij het adres van de afzender na het sluiten van de sessie gewoon verdwijnt in cyberspace. Guerrillamail; Mailinator; Maildrop en tientallen anderen...Ik mag veronderstellen dat je wel weet hoe je je sporen kan laten verdwijnen, ook die van Outlook.
Maakt men u dat wijs ? Het IP adres van de afzender blijft in ieder e-mail steken , zoniet wordt het zelfs door de ontvangende server weggegooid. Diene internetingenieur blijkt er althans meer van te weten dan iemand die denkt allles beter te weten. :) En email is trouwens een text bestand , je kan het inwendige met een eenvoudige text editor zoals Notepad bekijken - en uiteraard kunnen interpreteren. Je moet natuurlijk weten hoe het als bestand op je harde schijf weg te schrijven. A propos , ge weet toch wat IP adres is :lol: Ge hebt er twee soorten :IPv4 en IPv6 :lol:


@wardje
Denk je dat De Wever in dat domein slimmer is dan Crombez of Anciaux ? :D Ik denk het niet , die zou er even flagrant inlopen ! :)

wardje
Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Locatie: oostrozebeke

05 jun 2018, 06:53

Nu Crombez zich per ongeluk in zijn eigen voet heeft geschoten , komt Tom Meeuws weer in het daglicht met de uitspraak "“Ik ben het slachtoffer van een vuile campagne. De Wever wou mij kapotmaken”.
Je zou denken dat hij ondertussen iets slimmer geworden was, maar blijkbaar heeft zijn enige hersencel nog steeds niet door dat hij zelf het vuur weer opstookt.
Hij zou eens moeten leren dat wanneer men met een boemerang gooit, dat die ook terugkomt. ( en al zeker in politiek).
In de plaats van na al de heisa en commotie een persstop in te voeren ,zodat de rust weerkeert, maar neen ze 
zijn de  voorzitter nog aan het reanimeren en nu komt Tom alweer op de proppen.
Nu ga geen enkele partij voortrekken maar zouden jullie, denkende toppolitici te zijn, niet beter de handen in elkaar slaan om onze rotmaatschappij eens te herstellen en te bevrijden van al het schorremorrie dat hier niet thuishoort.
T'is slecht gesteld de laatste jaren kwa politiek ,en het jammerste is dat straks de bevolking moet kiezen tussen de cholera en de pest , geen enkele partij komt duidelijk naar voor met een visie die ondersteunt is , alles blijft vaag wat men op tafel legt en alle problemen worden vooruit geschoven (neem een vb: we rijden ons alle dagen vast in de files ; dat kost vele euro's maar concrete oplossingen (trachten ) uit te werken dat is wat anders), wel geld hangen aan enorm veel studies (zie Antwerpse ring ), maar daar is Jan Modaal niet mee vooruit geholpen.
Het uitvinden van LEZ ,dat gaat met rasse schreden vooruit (brengt geld op).
Ik weet het wel ,er zijn landen waar het veel slechter gaat , maar wat goed is moet je op lange termijn niet om zeep helpen.

petrol
Lid geworden op: 29 jan 2018, 08:06

05 jun 2018, 08:30

De man die ik graag hier had gezien om zijn mening te geven over heel deze Crombez affaire is hier nu in geen velden of wegen te bekennen.

Phoebe
Lid geworden op: 16 mar 2003, 01:30
Locatie: In ons mooie Vlaanderen

05 jun 2018, 08:31

Feit is wel dat Crombez zelf  verleden week , toen hij  in al zijn ijver de scalp van Vandeput aan zijn riem wou rijgen , voor de bijeengetrommelde pers en  voor de camera's  beweerde dat hij  de bron wist van de mails  . 
Nu gisteren weet hij het ineens niet  ?!  Heeft hij dan gelogen of wat ?

Als dat geen boeltje is dat stinkt , dan weet ik het niet meer . Ik zou als journalist eens wat dieper op dit feit wat vragen stellen en  er op aandringen bij Crombez zelf om hierover wat klaarheid te scheppen ! ...


Wat Meeuws betreft , ochgot , vanonder zijn steen gekropen roert hij weer wat zijn staart in de pers. Krijgt weer wat moed . Volgens mij is dat te wijten of te danken,  het is zoals men het bekijkt , aan het feit dat hij er  misschien weet van heeft en er goede hoop op heeft dat een progressieve coalitie  in Antwerpen mogelijk is , en dan komt het  : 'en niet alleen met Groen en Sp.a maar ook met andere partijen' zegt de man ,  waarmee hij dan waarschijnlijk CD&V bedoelt .?!
Het is immers geen verrassing dat Peeters liever in een linkse coalitie stapt ( wie weet wat aan de man van Puurs  beloofd is ?) en Peeters zelf maakt daar trouwens ook geen geheim van want de politieke ideologie van de man bestaat en beperkt er  zich voor het ogenblik quasi uitsluitend in om  bij al wat NV.A/De Wever zegt of poneert het tegenovergestelde te zeggen .

Wie leeft in oktober zal het weten in Antwerpen . Indien 'links' slaagt in hun opzet zal de Antwerpse , en zeker de autochtone,  bevolking het geweten hebben vrees ik .   De groene regelneverij krijgen ze er als toemaatje bij .

Slot is , indien de Antwerpse kiezer niet bij de pinken blijft ze de  povere leiding zullen krijgen die ze dan gevraagd hebben .  Bart De Wever zelf dan , die is verstandig en talentrijk genoeg om elders succesvol te wezen . Dat is iets dat voor de 'Meeuwsen' in dit land niet weggelegd is wegens hun eigen onvermogen . Gooi er 10 op een hoop in Antwerpen en je hebt nog geen één Bart De Wever !!!
 
Laatst gewijzigd door Phoebe op 05 jun 2018, 09:15, 1 keer totaal gewijzigd.
In de Stille Oceaan kan men elkander goed verstaan ....
Gast

05 jun 2018, 09:14

Als dat geen boeltje is dat stinkt , dan weet ik het niet meer .
Alle politiekers stinken ! Landinvest vergeten ? Het feit is dat we die F35 ueberhaupt niet nodig hebben , noch in NAVO verband , noch voor onze eigen verdediging. Dat weet iedere politieker die een beetje verstand kan opbrengen , zelfs Vandeput. Het draait eens te meer uit op puur persoonlijk en infantiel moddergegooi. Is er nog iemand die enig respect kan opbrengen voor dergelijk achterlijk gedrag ? Ik alvast niet meer. Er is een lobby aan het werk , en het interessanste zou zijn te weten te komen van welke Belg hierdoor zijn zak gevuld gaat raken.

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

05 jun 2018, 10:25

" "wie weet wat aan de man van Puurs  beloofd is ?)"

De burgemeesterszetel nietwaar. Tenzij De Wever hem havenschepen wil maken als opvolger van Van Peel ( CD&V) .

wardje
Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Locatie: oostrozebeke

05 jun 2018, 10:29

frits1955;

Je zou er dicht bij kunnen zijn, had nog niet aan die piste gedacht.
iedereen blij en iedereen (weer) tevreden!
De degens kunnen dan weer opgeborgen worden tot aan het volgend débacle.

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

05 jun 2018, 10:39

Kris Peeters gaat in het midden van het Antwerpse bed liggen. Hij rolt naar links in ruil voor de zetel op het Schoon Verdiep of hij rolt naar rechts in ruil voor het postje als havenschepen. Of hij haalt gewoon te weinig stemmen om nog een begeerde bruid te zijn :wink:
Ice

05 jun 2018, 10:43

Phoebe schreef:Slot is , indien de Antwerpse kiezer niet bij de pinken blijft ze de  povere leiding zullen krijgen die ze dan gevraagd hebben .  Bart De Wever zelf dan , die is verstandig en talentrijk genoeg om elders succesvol te wezen . Dat is iets dat voor de 'Meeuwsen' in dit land niet weggelegd is wegens hun eigen onvermogen . 
Gooi er 10 op een hoop in Antwerpen en je hebt nog geen één Bart De Wever !!!
Het verwondert mij telkens weer dat je nog steeds achter bdw blijft staan terwijl het toch ook voor jou duidelijk moet zijn intussen dat nva het slechtste zou zijn voor eigen bevolking als deze collaboratie partij met lepe vos bdw nog eens de macht in de klauwen zou krijgen om ons, autochtonen, nóg verder te bestelen, te verarmen en elk sociaal systeem waarvoor gevochten werd, totaal af te breken of zelfs enkel autochtonen uit te sluiten van die systemen waarvoor zij betalen en telkens meer voor moeten inleveren terwijl het systeem enkel wordt voorbehouden voor wie niet en nooit bijdraagt en vooral moslim achtergrond heeft. (Vast in opdracht van eu...)

Iedereen weet dat voka nva dicteert, bdw komt er zelfs onbeschaamd en openlijk voor uit, een marionet die telkens de werkende burger pluimt om uit te delen aan bedrijven en uiteraard ook moslims, kwestie van hun machtspositie te versterken door stemmengewin van vreemd/moslim kiesvee ingeval de autochtonen doorkrijgen dat ze wéér bij de neus genomen worden en nog zwaarder gediscrimineerd en te lijden zullen krijgen met nva aan de macht.

Maar het is inderdaad kiezen tussen de pest en cholera, nét zoals overal in europa want er is géén enkele politieke partij die ons, Vlamingen/bélgische autochtonen, vertegenwoordigt...er is niet één politieke partij die onze stem waard is, want het zijn allemaal graaiende landverraders waarvoor de vergrijzende, eigen bevolking en het algemeen welzijn NIET telt!
We zullen zien in oktober of de antwerpenaren zich weer in de luren laten leggen en voor gladde aal bdw kiezen...ik gok op wel

petrol
Lid geworden op: 29 jan 2018, 08:06

05 jun 2018, 18:25

Wat hebben de sossen tot hiertoe al hun stinkende best gedaan om toch maar een NVA scalp aan hun gordel te rijgen.

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

06 jun 2018, 19:18

The Spirit of[b] [/b]Flanders schreef:Of een PVDA'er :lol: In elk geval , de herkomst van een e-mail dat in Belgie verstuurd is kan altijd achterhaald worden.
Zijt ge zeker dat daar iemand kan schrijven??????????? :roll:
De zon is gratis voor iedereen
Gast

06 jun 2018, 23:29

Idefix schreef:
The Spirit of[b] [/b]Flanders schreef:Of een PVDA'er :lol: In elk geval , de herkomst van een e-mail dat in Belgie verstuurd is kan altijd achterhaald worden.
Zijt ge zeker dat daar iemand kan schrijven??????????? :roll:
Ze praten er toch al zonder leugens te verkondigen , dat is al een goed begin. :D