zwaar beroep

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Horus1
Lid geworden op: 23 dec 2016, 07:29
Locatie: Vlaanderen

08 jun 2018, 15:54

En u ligt erin juleke?

voorn
Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Locatie: Antwerpen

08 jun 2018, 15:56

De meeste international baanchaufeurs spreken tot 4 vreemde talen.
En die hebben geen hoge school gedaan.
Gast

08 jun 2018, 16:02

Wil. schreef:....
Gisteren werd in het nieuws nog een lijstje gegeven van de belgische bedrijven die in Moscow bepaalde essentiële diensten leveren voor het wereldkampioenschap dat daar gespeeld wordt.
Jawel , een soort blikken dozen. Das nogal high-tech , zeg ! :roll: Ik heb ook respect voor een De Nul , maar met uitzondering van enkelen zoals een Barco of Verhaert in Kruibeke is Vlaanderen een land van primitieven. Wallonie doet het beter.

En wat dat intellectueel niveau van 4 jaar lang gestudeerden betreft , als ik al niet jouw niveau bereik , hoe denk je dan over het niveau van de licentiaat geschiedenis die in de politiek moet gaan omdat hij te dom is om te helpen donderen ? :twisted:

Horus1
Lid geworden op: 23 dec 2016, 07:29
Locatie: Vlaanderen

08 jun 2018, 17:40

Verhuis dan, weinig spirit in je spirit of wallonie. Dacht dat de Vlamingen die onderhielden. Nu ja nestbevuilers heb je overal, ook in Flanders 
Gast

08 jun 2018, 18:51

Horus1 schreef:Verhuis dan, weinig spirit in je spirit of wallonie. Dacht dat de Vlamingen die onderhielden. Nu ja nestbevuilers heb je overal, ook in Flanders 
Kan de zus van BDW nog "sexen" ? Dan zou ik het overwegen om naar de Walen te trekken , of naar Durbuy waar de Vlamingen thuis zijn. :lol:

Horus1
Lid geworden op: 23 dec 2016, 07:29
Locatie: Vlaanderen

08 jun 2018, 19:04

Mo jongen toch, pffffffft is dat écht alles wat er bovendrijft bij jou, de zus van Dewever....Triest, intriest is dat. Ga hier verder geen woorden meer aan verspillen. Echt....
dejules

08 jun 2018, 19:08

Horus1 schreef: de zus van Dewever....
Karina!
Krijgen ze die na 30 jaar doppen nog "geactiveerd"?
Of heeft die slinks het statutair leeglopersstatuut gekregen en mag ze "thuiswerken"?

Horus1
Lid geworden op: 23 dec 2016, 07:29
Locatie: Vlaanderen

08 jun 2018, 19:11

Nog zo'n ene.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

08 jun 2018, 19:34

The Spirit of Flanders schreef:
Wil. schreef:....
Gisteren werd in het nieuws nog een lijstje gegeven van de belgische bedrijven die in Moscow bepaalde essentiële diensten leveren voor het wereldkampioenschap dat daar gespeeld wordt.
Jawel , een soort blikken dozen. Das nogal high-tech , zeg ! :roll: Ik heb ook respect voor een De Nul , maar met uitzondering van enkelen zoals een Barco of Verhaert in Kruibeke is Vlaanderen een land van primitieven. Wallonie doet het beter.
NEP Belgium uit Rotselaar levert 130 4K-camera's en heeft 128 medewerkers in 6 stadions.
Het bedrijf Rockfon uit Wijnegem zorgt voor akoestische panelen in zeven stadions.
Grassmaster uit Dendermonde levert het gras waarop gespeeld wordt. En dat is niet de gazon die in uw voorhofke ligt.
Het Waalse EVS levert de technologie die elke slow motion mogelijk maakt die men de wereld rond zal zien.

Niks export, Sof? Ik laat nog meer achterwege dan ik heb opgesomd. En dit betreft enkel één groot sportevenement. Wanneer het over biotech gaat, dan zijn wij wereldtop, enzovoort.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Gast

08 jun 2018, 20:20

Wil. schreef:
The Spirit of Flanders schreef:
Wil. schreef:....
Gisteren werd in het nieuws nog een lijstje gegeven van de belgische bedrijven die in Moscow bepaalde essentiële diensten leveren voor het wereldkampioenschap dat daar gespeeld wordt.
Jawel , een soort blikken dozen. Das nogal high-tech , zeg ! :roll: Ik heb ook respect voor een De Nul , maar met uitzondering van enkelen zoals een Barco of Verhaert in Kruibeke is Vlaanderen een land van primitieven. Wallonie doet het beter.
NEP Belgium uit Rotselaar levert 130 4K-camera's en heeft 128 medewerkers in 6 stadions.
Het bedrijf Rockfon uit Wijnegem zorgt voor akoestische panelen in zeven stadions.
Grassmaster uit Dendermonde levert het gras waarop gespeeld wordt. En dat is niet de gazon die in uw voorhofke ligt.
Het Waalse EVS levert de technologie die elke slow motion mogelijk maakt die men de wereld rond zal zien.

Niks export, Sof? Ik laat nog meer achterwege dan ik heb opgesomd. En dit betreft enkel één groot sportevenement. Wanneer het over biotech gaat, dan zijn wij wereldtop, enzovoort.
Ah ja , en van waar wordt al die apparatuur ( camera's , slow motion technologie , de luidsprekers ) geimporteerd ? Uit China of Korea , of Japan ? Vlaanderen is een krak in assembleren , dat klopt. Gras , dat is onze toekomst ! Patatten op een roe , en groensel uit den hof , dat ook ....

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

08 jun 2018, 21:38

Sof, je niveau van internetingenieur komt weer bovendrijven. Daar ga ik niet op in.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

08 jun 2018, 23:09

Als ze maar videorefs gebruiken. Soms zie ik de arbiter naar de tv lopen , wellicht heeft hij 't laatste woord. Of hij een oortje in heeft weet ik niet.
Of telt alleen wat hij ziet ? -Ken er te weinig van.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg
Gast

08 jun 2018, 23:13

Wil. schreef:Sof, je niveau van internetingenieur komt weer bovendrijven. Daar ga ik niet op in.
't Is toch waar , man. Die dingen die je aanhaalt is bling-bling industrie. Die hebben voor mij geen waarde in een economie.

Flashback
Lid geworden op: 08 mei 2014, 17:47
Locatie: Boemerskonte

18 jun 2018, 11:44

The Spirit of Flanders schreef:Ah ja , en van waar wordt al die apparatuur ( camera's , slow motion technologie , de luidsprekers ) geimporteerd ? Uit China of Korea , of Japan ?
Tja, alleen ons aller vriend Trump ziet het gevaar van al die import voor zijn eigen "maakindustrie" in, hier in West-Europa rekenen ze alleen op de winst op de doorverkoop. 't Is in elk geval een lovenswaardige poging om de Amerikanen terug te leren ontwerpen en produceren, precies wat er hier ook zou moeten gebeuren wil men aan jobs - jobs - jobs geraken !

zotspook
Lid geworden op: 25 aug 2005, 15:14
Locatie: limburg

18 jun 2018, 14:49

Wat is tegenwoordig een zwaar beroep, vroeger werd er veel en zware handenarbeid verricht en nu met machines, ook mijnwerkers waren erbij.  Nu doet men meer mentaal en papierwerk wat vroeger niet was.  Ik heb gewerkt tot 65 jaar met de nacht in een woonzorgcentrum en deed het heel graag, is dit dan ook zwaar?  Ik zou het niet weten,.
Ook ik wil is graag komen kennis maken met het seniorennet ik ben al zelf over de vijftig tja een oud spook he ! of wat dacht je en ik werk ook bij senioren en heb altijd veel interesse ervoor gehad