Windows Internet Explorer

Vragen/antwoorden betreffende computer software.

rebecca
Lid geworden op: 27 apr 2007, 10:02
Locatie: gent

13 jun 2018, 11:26

Goede morgen allemaal,
via mijn IE 11 op mijn grote pc raak ik nergens meer op, op geen enkele site, ook niet op Google en op mijn Telenet Webmail.
Heb ervoor gebeld naar Telenet, maar ze kunnen mij niet helpen zeggen ze.
Wel kan ik overal gaan via mijn Firefox.

Dit zie ik dus als ik b.v. klik op Google via mijn IE 11 :

 
Afbeelding

Ben al naar "geavanceerd" geweest, en dan naar "opnieuw instellen" gegaan, en nadien mijn pc'tje herstart, maar
noppes dus.

Maar ik heb mij wel een nieuwe laptop gekocht, een Win 10, daar staat ook de IE 11 op, maar via mijn laptop raak ik overal op, ook op mijn webmail.
Het webmail adres is net hetzelfde als op mijn grote pc hier, maar bij Telenet zeggen ze dat dit geen kwaad kan.
Heb ook nieuw wachtwoord gekregen, pc opgekuist en zo....maar noppes, plotseling werkt nou die IE 11 niet meer op mijn grote pc, dus WEL op de laptop.
Kan er mij soms iemand helpen aub ?
Rebecca.
Windows 10, IE11,FireFox 64 bits. Edge. Ccleaner.
Malware-byte's.

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

13 jun 2018, 11:47

als ge op : opnieuw instellen geklikt hebt
hebt ge dan wél nadien op "toepassen " geklikt ?
heb je het wél gedaan als internet explorer gesloten was ?
dus via configuratiescherm gaan eerst en dan internetopties ?

rebecca
Lid geworden op: 27 apr 2007, 10:02
Locatie: gent

13 jun 2018, 12:51

Beste Verhaegen, ik heb wel op "toepassen" geklikt, maar NIET via het configuratiescherm, zou echt niet weten hoe dit te doen.

Maar nu net zie ik hier iets staan op mijn laptop.
Zoals ik al schreef, heb ik bij die laptop mijn telenetwebmail adres gezet, hetzelfde als van mijn grote pc dus.
En ook bij Firefox en mijn Ie 11 die beiden werken op mijn laptop.
Maar dit staat hier nu op : ( op mijn laptop dus)




Afbeelding
Als ik dit nu zou verwijderen, ben ik dan beide web mail adressen kwijt op mijn laptop ?
En natuurlijk heb ik schrik dat ik ook dat adresje ga kwijt zijn op mijn grote laptop.
Volgens mij ligt echt de fout daar, want deze morgen had ik wel nog mijn IE 11 op mijn grote pc.
nu moet ik even stoppen Verhaegen, maar kom zeker deze namiddag nog langs hoor.
Enorm veel dank voor al je hulp en geduld namens Rebecca.
Windows 10, IE11,FireFox 64 bits. Edge. Ccleaner.
Malware-byte's.

rebecca
Lid geworden op: 27 apr 2007, 10:02
Locatie: gent

13 jun 2018, 13:14

Beste Verhaegen, ik kom je zeggen dat mijn probleem is opgelost, allez, op mijn grote pc heb ik toch alles terug, maar mijn laptop is beginnen updaten.

Ik ben dus naar het configuratiescherm gegaan en dan naar internetopties, zoals je had gezegd, dacht eerst dat ik dit niet ging vinden, maar zag het direct staan.
Dus heb ik dit gedaan, pc herstart en voilà zie, alles terug, pffffffffffffff............

Mijn laptopje, dat weet ik nog niet of er daar alles met in orde is, door die updates, zal je zeker daarvan nog eens op de hoogte houden.

DUIZENDEN keren dank, een ware KRAK ben je beste Verhaegen namens Rebecca. :lol:
Windows 10, IE11,FireFox 64 bits. Edge. Ccleaner.
Malware-byte's.

rebecca
Lid geworden op: 27 apr 2007, 10:02
Locatie: gent

13 jun 2018, 13:27

Dag Verhaegen, ben hier nog eventjes om jou te melden dat alles ok is.
Nu heb ik dus zowel als op mijn grote pc, als op mijn laptop beide browsers staan,
dus Firefox en IE 11 en alles werkt perfect.

Nogmaals enorm veel dank beste Verhaegen namens Rebecca, nou kan mijn
dagje echt nooit meer stuk hoor.... :D
Windows 10, IE11,FireFox 64 bits. Edge. Ccleaner.
Malware-byte's.