Topambtenaar

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

petrol
Lid geworden op: 29 jan 2018, 08:06

15 jun 2018, 05:59

Paul Siemons schreef:
petrol schreef:Allé Juleke,VOLLE GAS !!!

https://www.gva.be/cnt/dmf20180613_0356 ... astinggeld
Petrol toch … om die paar honderdduizend dat aan die brave meneer zijn pollekes is blijven plakken gade toch niet moeilijk doen hé zeg ….!
En ik zal nog eens iets zeggen zie: er is bij die man namelijk een ongeneeslijke afwijking vastgesteld en die heet "onweerstaanbare drang"
Nu "onweerstaanbare drang" bestaat in vele facetten en moet geval per geval uiterst zorgvuldig gediagnosticeerd worden om het juiste type te kunnen vaststellen.
Is dat eenmaal gebeurd dan kan er een gerichte behandeling opgestart worden ter genezing van de patient.
Echter, er blijken voor sommige types van deze afwijking tot op heden geen remedie of behandeling te bestaan waardoor je eigenlijk kan spreken van een "ongeneeslijk ziekte" .
En ja, U had het al geraden : bij de persoon waarvan hier sprake is dat helaas het geval , hij heeft het syndroom van "IkKanNietVanHetGeldVanAnderenAfblijvenEnSteekDatInMijnEigenZakken" … nen helen "boterham" !
Je vraagt je nu zeker af van: hoe krijg je zo iets … dat, en daar zijn de verschillende onderzoekers het over eens, komt door een samenspel van factoren.
Welke zijn nu die factoren dit specifieke "syndroom ":het zijn er zeker twee die samen deze ziekte teweegbrengen.
De eerste factor is het soort functie dat de patient uitoefent en dat is in zowat alle gevallen die onderzocht zijn een functie waar de zieke werkt met geld en geldstromen.
De tweede factor, en dat is klaarblijkelijk de belangrijkste van de twee want die zet het hele mechanisme in gang, in het medisch jargon noemen ze zoiets een "trigger", is het in bezit hebben van een "verenigingskaart" .
Nu ga je zeggen "ja, er zijn er toch meer die zo'n functie uitoefenen en tevens een "verenigingskaart" hebben en geen tekenen van die ziekte vertonen" 
Juist opgemerkt....inderdaad die zijn er …. het hangt echter allemaal af van de kleur van de kaart of dat je de ziekte kan krijgen en die kleur is altijd rood .
Dus even resumeren : "een bepaalde functie hebben samen met de juiste kaartkleur en je hebt het zitten"
Duidelijker kan niet.
Nu, de eerlijkheid gebied me om te zeggen dat de ziekte ook al eens kan voorkomen, maar dan spreken we hier van uiterst zeldzame gevallen, waarbij de kaartkleur van de patient anders was dan rood …. maar dat is zoals het spreekwoord zegt:" De uitzondering bevestigt de regel"  
 
 
 

 
  
Nee Paul, ik ga om die paar honderdduizend die aan zijn pollen blijven plakken nie moeilijk doen.
Laat diene sos ook zijn plezierke hebben.
Spijtig dat het op kosten van de belastingbetaler is.
Maar voor de rest alles kits achter de rits.
Gast

15 jun 2018, 12:59

petrol schreef:....
Nee Paul, ik ga om die paar honderdduizend die aan zijn pollen blijven plakken nie moeilijk doen.
Laat diene sos ook zijn plezierke hebben.
Spijtig dat het op kosten van de belastingbetaler is.
Maar voor de rest alles kits achter de rits.
Al eens nagecheckt hoeveel Euro's er aan de pollen van Antwerpse NV(A)'ers zoals een Koen Kennis blijven plakken ? Dat durft ge zelfs niet eens nagaan , erger , het is taboe om daarover te praten.

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

15 jun 2018, 15:52

Ik vrees dat alle politiekers en hoge ambtenaren aan de
"IkKanNietVanHetGeldVanAnderenAfblijvenEnSteekDatInMijnEigenZakken"
ziekte lijden Afbeelding .
Natuurlijk, ze worden er voor ingeënt,juist om die ziekte wel te krijgen.......... :D
Het is een infuus cocktail van hebzucht, graaien,liegen en ontkennen. :D
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

Paca
Lid geworden op: 28 sep 2006, 01:58
Locatie: Suzhou

15 jun 2018, 18:37

Geef ze mij! Na 5 minuten babbelen ze als eksters!
Fazal

15 jun 2018, 18:56

Volgens mij zijn het ALLEMAAL DIEVEN sof, hoe kan het anders!?
Trouwens, hoe zouden we (misschien) zelf zijn, als we aan de pot zouden (mogen) zitten.
Maar van de sossen is het algemeen geweten, het is het ene schandaal na het andere, en dat is al sinds decennia het geval. Niemand zal dat kunnen ontkennen. Van al die anderen weten we helaas (nog) niet zoveel. Die anderen zijn eigenlijk nog nooit zo lang aan de macht geweest, maar toch, we moesten eens weten ...!? 
Gast

15 jun 2018, 21:21

Fazal schreef:Volgens mij zijn het ALLEMAAL DIEVEN sof, hoe kan het anders!?
Trouwens, hoe zouden we (misschien) zelf zijn, als we aan de pot zouden (mogen) zitten.
Maar van de sossen is het algemeen geweten, het is het ene schandaal na het andere, en dat is al sinds decennia het geval. Niemand zal dat kunnen ontkennen. Van al die anderen weten we helaas (nog) niet zoveel. Die anderen zijn eigenlijk nog nooit zo lang aan de macht geweest, maar toch, we moesten eens weten ...!? 
Er lopen nogal wat klokkeluiders rond , wellicht ook "gesubsidieerd" , die het op de sossen gemunt hebben , en anderzijds is het taboe om over het gegraai van bvb. een Koen Kennis , een Bart De Wever , een Decroo , en ga zo maar door te hebben. Het is net of die laatsten het "recht hebben" om hun zakken te vullen , wellicht omdat "rechtsen" van oudsher gekend waren om meer te verdienen dan een arme drommel die met de rode vlag rondliep.

petrol
Lid geworden op: 29 jan 2018, 08:06

16 jun 2018, 09:42

The Spirit of Flanders schreef:
petrol schreef:....
Nee Paul, ik ga om die paar honderdduizend die aan zijn pollen blijven plakken nie moeilijk doen.
Laat diene sos ook zijn plezierke hebben.
Spijtig dat het op kosten van de belastingbetaler is.
Maar voor de rest alles kits achter de rits.
Al eens nagecheckt hoeveel Euro's er aan de pollen van Antwerpse NV(A)'ers zoals een Koen Kennis blijven plakken ? Dat durft ge zelfs niet eens nagaan , erger , het is taboe om daarover te praten.
Laat eens horen hoeveel Koen Kennis met zijn Visa kaart er heeft doorgedraaid op kosten van de belastingbetaler.
We hebben het wel degelijk over mooi weer spelen met de belastingbetaler zijn geld,en niet over mandaten.
En je mag ook praten over Samusocial die de daklozen bestelen in Brussel.
Daar mag je gerust over komen praten.

Laat horen !!

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

16 jun 2018, 11:26

Hij kan niets speciaals, maar dat kan hij wel: graai-graai-topsport, als bijberoep weliswaar.

Kennis Koen: 39 ( NEGENENDERTIG) mandaten = Wereldkampioen, waarvan 19 betaalde..

In 2014 waren er dat  héél, héél véél minder: slechts 37 waarvan er slechts 16 betaald werden (zogenaamde liefdadigheidswerkjes...)


Afbeelding
 
Wacht, wacht: deel 2

Afbeelding


U als gepensioneerde en dus ook vandaag nog steeds belastingbetaler, net zoals gedurende uw ganse actieve leven, zou iets willen bijverdienen omdat het pensioentje eerder héél krap is? Toch deze maand? Of, eigenlijk alle maanden? Je wilt jezelf eens iets gunnen?
Probeer eens?
Probeer eens wat bij te verdien door te werken...?

KKoen is héél openlijk, voor een petieterig stukje toch: %u20AC 7.237 netto per maand...
http://metkennisvanzaken.be/2017/02/13/ ... sparantie/
Hier probeert hij eruit te geraken:
https://www.gva.be/cnt/dmf20170217_0273 ... a-politica

Ooit iets gehoord van een of ander "goed doel" dat uiterst dankbaar is voor de gift van Kennis Koen?

KKoen (nva) kreeg niets betaald door Telenet want werd per verkeerd abuisje, betaald aan: Verbist Marleen (spa).



Afbeelding


Afbeelding

Visa-krt fraude, niemand heeft iets fout gedaan in 2003.....
Visa-kaart fraude: niemand heeft wat gepikt, maar iedereen zal toch alles terugbetalen, behalve restaurantkosten (die zijn het hoogste) en het voltallige college van burgemeester en schepenen stapt op.
D'er is dus duidelijk niets verkeerds gelopen, ze doen dat allemaal maar om te lachen, die lollige aaantwaarpenaren...

Potje open? Dekseltje erop, klaar.

Ook amateur-graaiers kijken goed naar hun grote voorbeelden, zijt maar gerust.
:wink:
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

Paul Siemons
Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22

16 jun 2018, 15:01

Pcekspeer, geen appelen met citroenen vergelijken hé..... ge stelt diegene die vergoedingen krijgt voor het aantal mandaten dat hij uitoefent gelijk met de crimineel Armand D. !
Die man was een ordinaire dief die van de kans gebruik maakte omdat hij aan het geld kon zitten DAT HEM NIET TOEBEHOORDE..... hij stal het gewoonweg!

Even terzijde: wil hiermee niet zeggen dat er niet radicaal mag gesnoeid worden in al die cumulpostjes van eender welke kleur de politicus ook is!
 

voorn
Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Locatie: Antwerpen

17 jun 2018, 10:06

Kennis is een speciaal geval.
Zou  u schepen worden aan een lager salaris van uw oorspronkelijke job in de privé ?
Gast

17 jun 2018, 10:12

voorn schreef:Kennis is een speciaal geval.
Zou  u schepen worden aan een lager salaris van uw oorspronkelijke job in de privé ?
Dat die dan in de privé blijft graaien ! Er lopen reeds genoeg politiekers op alle niveaus rond , eentje minder kan best gemist worden.

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

17 jun 2018, 10:19

kennis ?
zou eerder bart de bouwer noemen inplaats van  bob de bouwer
hoeveel daarvan in de zakken van nva verdwijnt is niet te schatten

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

17 jun 2018, 10:51

Aan al degenen die zich druk maken over de vooruit- (of achteruit) gang van de NV-A zou ik willen vragen om nog 13 jaar geduld te hebben want dan gaan deze problemen, zoals de meeste, zichzelf oplossen. De Islam rukt op zoals de lava uit een vulkaan, traag maar zeker en onstuitbaar. Binnen 13 jaar ziet ons land er totaal anders uit. Vrouwen gaan zich bedekt over straat begeven en er gaat 5 keer per dag gebeden worden. Alle grote steden gaan bestuurd worden door Moslims en al de rest gaat willens nillens moeten doen wat zij voorschrijven. Van nature uit is de Islam en veroverings doctrine en zoals ik langs alle kanten hoor en lees wordt dit nog dit nog door de autochtone bevolking niet alleen geaccepteerd mar zelfs met gejuich onthaald en worden de tegenstanders van die Islam verguisd.  Ik ga dat niet meer meemaken maar ik hoop dat de anderen zich realiseren dat ze het zelf gezocht hebben.
De zon is gratis voor iedereen

petrol
Lid geworden op: 29 jan 2018, 08:06

17 jun 2018, 11:39

Idefix schreef:Aan al degenen die zich druk maken over de vooruit- (of achteruit) gang van de NV-A zou ik willen vragen om nog 13 jaar geduld te hebben want dan gaan deze problemen, zoals de meeste, zichzelf oplossen. De Islam rukt op zoals de lava uit een vulkaan, traag maar zeker en onstuitbaar. Binnen 13 jaar ziet ons land er totaal anders uit. Vrouwen gaan zich bedekt over straat begeven en er gaat 5 keer per dag gebeden worden. Alle grote steden gaan bestuurd worden door Moslims en al de rest gaat willens nillens moeten doen wat zij voorschrijven. Van nature uit is de Islam en veroverings doctrine en zoals ik langs alle kanten hoor en lees wordt dit nog dit nog door de autochtone bevolking niet alleen geaccepteerd mar zelfs met gejuich onthaald en worden de tegenstanders van die Islam verguisd.  Ik ga dat niet meer meemaken maar ik hoop dat de anderen zich realiseren dat ze het zelf gezocht hebben.
En de Groen gaan dan de grootste partij zijn in Vlaanderen.

Take your money and run !!!!!
Gast

17 jun 2018, 11:44

petrol schreef:
Idefix schreef:Aan al degenen die zich druk maken over de vooruit- (of achteruit) gang van de NV-A zou ik willen vragen om nog 13 jaar geduld te hebben want dan gaan deze problemen, zoals de meeste, zichzelf oplossen. De Islam rukt op zoals de lava uit een vulkaan, traag maar zeker en onstuitbaar. Binnen 13 jaar ziet ons land er totaal anders uit. Vrouwen gaan zich bedekt over straat begeven en er gaat 5 keer per dag gebeden worden. Alle grote steden gaan bestuurd worden door Moslims en al de rest gaat willens nillens moeten doen wat zij voorschrijven. Van nature uit is de Islam en veroverings doctrine en zoals ik langs alle kanten hoor en lees wordt dit nog dit nog door de autochtone bevolking niet alleen geaccepteerd mar zelfs met gejuich onthaald en worden de tegenstanders van die Islam verguisd.  Ik ga dat niet meer meemaken maar ik hoop dat de anderen zich realiseren dat ze het zelf gezocht hebben.
En de Groen gaan dan de grootste partij zijn in Vlaanderen.

Take your money and run !!!!!
Wat ge niet hebt , kan ook niet gepakt worden. :) Koop een electrische wagen , groen gaat u dankbaar zijn , en men kan u al het geld ervoor niet meer afpakken. :)