Openen Sennet.

Vragen/antwoorden betreffende computer software.

Sony
Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Locatie: Boom

03 sep 2018, 16:46

WillyV

Het is de bedoeling dat dit programma(tje) mee opstart.
Dubbel klik op het icoon van het programma

Afbeelding

Klik op Options

Afbeelding

Klik op Configuration


Afbeelding

In Tabblad General
Duidt aan: Show IE windows while being maximized

Afbeelding

In tabblad Start-up: Plaats een vinkje bij:
Start program when computer starts

Afbeelding

Klik op OK
en sluit het New Windows Maximizer met het X rechtsboven
Herstart de computer.
Als Internet Explorer als standaard printer is ingesteld
en je start de snelkoppeling van SeniorenNet wordt die
gemaximaliseerd bij het openen.

Sony
I Afbeelding SeniorenNet

WillyV
Lid geworden op: 02 feb 2004, 18:57
Locatie: 2030 Antwerpen

04 sep 2018, 15:06

Sony,

Wanneer ik nu dubbelklik op het icoon op het bureaublad,gebeurt er totaal niets meer.Ik heb het programma meerdere malen opnieuw geïnstalleerd en het resultaat blijft gelijk : er gebeurt niets.

 Afbeelding

Willy
Intel Core i5-661/3,33GHz ; 2x2GB ; Windows 7 Home Premium 64 bit ; Microsoft Office 2010 Professional Plus ; HD1=500GB ; HD2=160GB ; Norton Security 5 ; CCleaner ; Malwarebytes Anti-Malware ;Windows Live Mail 2012.

WillyV
Lid geworden op: 02 feb 2004, 18:57
Locatie: 2030 Antwerpen

04 sep 2018, 15:29

Sony,

Ik heb gevonden wat ik verkeerd deed : ik had in het venster Systeemvakpictogrammen het pictogram van IE New Window Maximizer per ongeluk op " Pictogram en meldingen verbergen" gezet,waardoor ik het niet meer op de Systeemvakbalk terugvond.
De instellingen stonden wel al zoals jij voorstelde.Wanneer ik nu Sennet open,verschijnt eerst het kleinere scherm,waarna na enkele seconden het scherm maximalizeert.Ik moet enkel nog checken of het bij alle schermen die openen via I.E. ook werkt.
Bedankt voor je hulp.

Willy
Intel Core i5-661/3,33GHz ; 2x2GB ; Windows 7 Home Premium 64 bit ; Microsoft Office 2010 Professional Plus ; HD1=500GB ; HD2=160GB ; Norton Security 5 ; CCleaner ; Malwarebytes Anti-Malware ;Windows Live Mail 2012.

Sony
Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Locatie: Boom

04 sep 2018, 18:12

WillyV,
Wanneer ik nu Sennet open,verschijnt eerst het kleinere scherm,waarna na enkele seconden het
scherm maximalizeert.Ik moet enkel nog checken of het bij alle schermen
die openen via I.E. ook werkt.
Je kunt gerust zijn zo werkt het en zal het ook bij de andere schermen ook zo gebeuren.

Sony
I Afbeelding SeniorenNet