Gratis vervoer ... van de Pvda !

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Paul Siemons
Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22

17 jun 2018, 19:18

PVDA/PTB wil gratis openbaar vervoer (en geld)
En verschieten we daar nog van ???

http://www.standaard.be/cnt/dmf20180617_03566239

Dat hebben we nog al eens gehad zeker ….. van hoe heet hij nu weer …. verdorie toch …. ge kent hem zekers …. heb hem: Robert De Verzuiper!!
Gast

17 jun 2018, 21:54

En de rollen omdraaien ... ambtenaren en politiekers reizen NIET meer gratis zoals dat nu het geval is. :)

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

18 jun 2018, 16:39

En waarom moet dat in Antwerpen gratis zijn,en die op de parking, tellen die niet mee?
Ze hebben ons nog eens blij gemaakt met een dooie mus,zelfs 5 euro afgetroggeld,en eens ze al die gepensioneerden liggen had,zeggen ze dat ze maar moeten betalen.
Ik dacht dat het een gebetoneerd contract was, niet dus, wat is het woord van een politieker waard????
Wie geloofd die belovers nog.
:D :D :(
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

paullamb
Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Locatie: Lommel

19 jun 2018, 18:35

Oeps,Paul
Even dacht ik dat u Ludo de Zuiper bedoelde, meermaals in een ontwenningsgesticht gezeten, betaald door zijn Partij, of is het Annick de zuipster? Neen? Dan is het Liesbeth 
kampioene in het zuipen, zodanig zelfs dat ze met ne SOS in bed duikt!!
Maar nee, u heeft het over iemand die zich verzopen heeft!! Mooi toch dat het allooi van Jullie kunnen dansen op het graf van ....
Ik hoop dat uw partij het haalt met de verkiezingen, anders kunt ge uwe kazak nog eens draaien!!

Paul Siemons
Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22

19 jun 2018, 19:40

paullamb schreef: Maar nee, u heeft het over iemand die zich verzopen heeft!! Mooi toch dat het allooi van Jullie kunnen dansen op het graf van ....!
Eigenlijk gaat het topic over iets dat al is "uitgevonden" door een andere partij indertijd …… waar we ons nu nog blauw aan betalen ….. is een spreekwoord over : "Nieuwe wijn in oude zakken " (of zoiets toch?)

En inderdaad, U had het juist, het ging over het megalomaan project van de alles kan gratis oligarch Robert "Suicide Steve" Stevaert ! 
 

paullamb
Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Locatie: Lommel

19 jun 2018, 19:43

Inderdaad, dansen op het graf van overledenen
Allooi van het ergste soort!!
Maar geen rancune hoor, U draait vanwaar de wind komt!!

Paul Siemons
Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22

19 jun 2018, 19:56

paullamb schreef:Inderdaad, dansen op het graf van overledenen 
En ja mijne beste daar dans ik nog ne keer extra den horlepiep op …. :D :D :D :D :D :D
 
Heeft diene hoerenloper niet zelf beslist hoe lang hij wilde leven en de manier waarop hij zijn leven heeft beëindigd?

En dan zouden we nog kompassie moeten hebben met zulke idioot!!!

Paul Siemons
Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22

19 jun 2018, 20:08

paullamb schreef:Inderdaad, dansen op het graf van overledenen 
En ja mijne beste daar dans ik nog ne keer extra den horlepiep op …. :D :D :D :D :D :D
 
Heeft diene hoerenloper niet zelf beslist hoe lang hij wilde leven en de manier waarop hij zijn leven heeft beëindigd?

En dan zouden we nog kompassie moeten hebben met zulke idioot!!!

paullamb
Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Locatie: Lommel

19 jun 2018, 20:14

Oeps, Nen hoereloper ook? Dan weet ge toch wel dat hij ook in bed gezeten heeft met Liesbeth? Want die had het voor de Sossen.

En dansen zoals ne horlepiep , zelfs al heeft ieman zich van het leven beroofd, dat zegt meer over u zelf dan de personen die zelfmoord plegen.

Paul Siemons
Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22

19 jun 2018, 20:39

paullamb schreef:Oeps, Nen hoereloper ook?.....

Alléé, mijne beste niet op de hoogte van de frapatsen van "Rapist Stevie"   ? 8O 8O 8O 8O 8O 8O

Steve Stevaert verkrachtte vrouw in kantoor in Brussel[s]

[/s]Minister van Staat Steve Stevaert is door de Brusselse raadkamer verwezen naar de strafrechter in een verkrachtingszaak. Dat heeft het parket bevestigd. "Na de opnames van een praatprogramma van Goedele Liekens heeft hij een vrouw, die ook deelnam aan de discussie in de tv-uitzending, meegenomen naar zijn kantoor in Brussel. Daar heeft hij haar verkracht.
https://www.gva.be/cnt/dmf20150402_0161 ... rachting[i]

[/i][s]
[/s]

paullamb
Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Locatie: Lommel

19 jun 2018, 21:17

U zou het beter over de levenden hebben,mijn beste Paul.
Maar de frapatsen van de N-VA zuipers , dat zal u niet interesseren?
Maar ,inderdaad, N-VA is de sterkste partij, en ze zullen het wel blijven.
De sterkste heeft altijd gelijk. 
Maar misschien de Guy nog aanhalen. Die doet het met kindjes. frapatsen schreef u, wat is dit?

zotspook
Lid geworden op: 25 aug 2005, 15:14
Locatie: limburg

20 jun 2018, 16:30

Hebben ze weeral geld te veel?  En dan maar op  van alles en nog wat besparen.  Allee de verkiezingen zijn in aantocht, dan gaan ze heel veel beloven en weinig geven en dit doet die zotten in vreugde leven.
Ook ik wil is graag komen kennis maken met het seniorennet ik ben al zelf over de vijftig tja een oud spook he ! of wat dacht je en ik werk ook bij senioren en heb altijd veel interesse ervoor gehad

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

24 jun 2018, 17:30

paullamb schreef:U zou het beter over de levenden hebben,mijn beste Paul.
Maar de frapatsen van de N-VA zuipers , dat zal u niet interesseren?
Maar ,inderdaad, N-VA is de sterkste partij, en ze zullen het wel blijven.
De sterkste heeft altijd gelijk. 
Maar misschien de Guy nog aanhalen. Die doet het met kindjes. frapatsen schreef u, wat is dit?
Gij weet blijkbaar gevaarlijk veel van sommige politiekers. Ligt ge soms bij de  "midden in het bed" partij????? :roll:
De zon is gratis voor iedereen

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

26 jun 2018, 16:12

zotspook schreef:Hebben ze weeral geld te veel?  En dan maar op  van alles en nog wat besparen.  Allee de verkiezingen zijn in aantocht, dan gaan ze heel veel beloven en weinig geven en dit doet die zotten in vreugde leven.

Zeker hebben ze geld te veel, ze maken hun naam goed , met het geld van de belasting betaler,hun slogan nu is.....Als ik maar in beeld kom he :Dze krijgen de zotste ideeën,als ze wakker worden en op de almanak zien dat er verkiezingen aankomen. :D
https://www.hln.be/regio/brussel/gratis ... ~ac981a93/
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

30 jun 2018, 15:25

Openbaar vervoer moet niet gratis zijn, ik zou al dik tevreden zijn dat ze normaal reden volgens de uurregeling en alle dagen zonder gedurig te staken en indien mogelijk zelfs op tijd waren.
De zon is gratis voor iedereen