In de Vier Seizoenen reeks 10: Zomer

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

10 jul 2018, 08:54

Afbeelding
Een goede morgen iedereen, heerlijk hé nu het wat koeler is :)
dit is meer onze temperatuur die we kunnen verdragen

clive ...ja de fietsers zijn thuis van gisternamiddag en er was al
direct bezoek...
ze konden ook die mensen niet wegsturen ...
ik ben er niet geweest want het was al druk genoeg
als je zopas van de bijna100km tocht van de fiets stapt...
maar er zijn mensen die dat niet beseffen hé....
zoon heeft wel gebeld dat alles oké was
en dat de laatste uitleg wel zal volgen

anjelierken, je hebt je werk gehad met de wortelen,
en in de winter zal je er blij mee zijn :)
vandaag dus weer een hoop mensen om je heen
en duimen dat de duivels het kunnen halen van Frankrijk :roll:

Alle seizoentjes een fijne dag vandaan... geniet ervan...
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

Muddy Maddy
Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Locatie: Aan het grijze water van de noordzee

10 jul 2018, 09:26

Goede morgen seizoentjes,

Toch mijn verbazing werd ik vanmorgen wakker van een ting. de kerkklok die half 8 sloeg! ventje slaapt nog. ik dan uit mijn bed en eerst en vooral de twee broeken in de was gestoken. dan Gimly gestreeld, die lag aan de badkamer en had precies ochtendhumeur. ventje wou de apparatuur voor A. ophangen. maar da's nie zo gemakkelijk. gelukkig had die eerst mijn solar-schijnwerplicht onder het afdakje geplaatst. in de winter zie je daar natuurlijk geen steek als je iets in de vuilnisbak/blauwe zak moet steken in het pikduister van de vroege morgen. maar voor A.'s spullenment  was het effe sukkelen, dan naar de brico om een nieuwe boor ( die ze niet hadden)  en dan op het net een nieuwe besteld wat 33 euro kost! dus mijn gordijnen beneden hangen niet. grr. vandaag misschien schoon spreken of hij ze vandaag echt wil ophangen. Donderdag gaan we op bezoek naar vrienden en die vroeg of we ons Ma wilden mee nemen. ik bel: ja, ze wil mee en die moest ventje hebben want naar het schijnt is het syndicaat niet meer in brugge stad, en moest ze ergens naartoe waar ze niet met het openbaar vervoer geraakt.
dat is weer papierwerk van na de begrafenis. ze zou dan nog zo'n bewijs van overlijden moeten meedoen.
me dunkt dat aan de papieren molen die traag maalt ook geen einde komt. :? 
Moeder zei weer: hij heeft gehad wat ie wilde, maar ik zit met de gevolgen. Dokter dringt er nog op aan dat ze een foto laat maken want ze heeft af en toe weer last van die pijn in haar rechterzij. en ik ga de dokter bellen om te vragen of ze ons Ma geen alarm kan aansmeren. of op zijn minst dat ze een gsm met grote cijfers koopt! laatst waren we net op tijd want ze was bijna ribbedebie met haar vriendinnen naar die speeltuin. ventje zei haar: we gingen je als vermist opgeven. (politie, helicopters, de hele bazaar)
Gisteren heb ik de vuurvreters in een pan verwarmt. anders loop ik het risico dat die er zwart uit de oven komen. 's middags hadden we philly cheesesteaks gemaakt maar dat was een beetje mislukt. ik had  brood dat nog afgebakken moest worden maar alles was toch een beetje te hard. 
ik ben die streepjes niet gewoon. ventje realiseert zich nu door te besparen hij beter een digitaal model had gekocht. maar dat is nu water onder de brug vind ik.
ik heb hem gisteren getondeusd.( nog een werkje van de lijst)
gisteren een tester meegebracht van verf. heb nu het juist grijs voor de salon. dan zal de ingekaderde poster van de balrogg of morgoth goed uitkomen en een blikvanger zijn.( dat is ie nu al maar dan beter)
ok, ik ga m'n koffie opdrinken, en dan naar boven want ik denk dat de broeken wel al gedaan zullen zijn. aankleden dan en om mijn leesvoer en brood. moet ook naar de bank voor een overschrijving te maken maar ik heb nog nooit naar nederland overgeschreven dus ze zullen me moeten helpen. mijn bestelde boeken zijn ook bij standaard toegekomen dus, voor we vertrekken naar onze vrienden daar even binnenwippen of ergens nadien. ventje zegt bijna al 4 dagen dat hij de pc nodig heeft voor zijn bankzaken. ik zie hem de pc niet gebruiken.
Gisteren ging hij na (als het gelukt was) de klusjes nog hout zagen. zit er vandaag niet in. de temp. zijn wel gekelderd. wij eten chinees vandaag. opgewarmde kost.
Fijne Dinsdag, vanavond voetbal: may the best team win) groetjes!
Cats Rule!

anjelierken
Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

10 jul 2018, 17:10

Hallookes iedereen,


ukkepuk is niet gekomen wegens ziek, hij heeft een keelontsteking, is uitgesteld tot vrijdag.Misschien dat we dan 1 dagje weggaan met hem, we zien wel.

Hier is het een beetje aan het motregenen, en de temperaturen zijn koel.Heb bij vader alles eens goed open gezet en de temp. daalde toch redelijk.

Oma-C: al direct bezoek na thuiskomst, ja, je hebt zo van die mensen.Toen ik indertijd met zoonlief thuiskwam van het ziekenhuis, stond na een kwartier een over-overbuurvrouw hier.Die stond me blijkbaar op te wachten, en bleef hier zeker anderhalf uur zitten.Ik vertelde het tegen andere buurvrouw en die zei dat ze net hetzelfde had meegemaakt met bewuste buurvrouw.Die wou persé overal de eerste zijn :D.

Straks naar de voetbal kijken, manlief is al met spaanse woef gaan wandelen in de motregen.

Dames, tot morgen allemaal.

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

10 jul 2018, 17:44

Avontuur van de dag.
Ik zit te eten.
Ineens plof hoofdzekering gesprongen.
Ik ga kijken in de zekeringkast.
Eén zekering gesprongen. Welke?
Gelukkig heeft grootvake dat allemaal duidelijk opgeschreven.
Eerst denk ik zolder.
Paniek, Poes is op zolder, haar lievelingsverblijf tegenwoordig.
Oef, madame komt heel rustig de trap afgelopen.
Ik zet de zekering terug op.
Fout natuurlijk, want hoofdschakelaar klikt dadelijk terug af met vonk.
Ja, toen was ik pas helemaal in paniek.
Oudste gebeld. Vraag eens aan jongste, hallo, die zit in Frankrijk en schoonzoon dan, hallo, ook in Frankrijk.
En middelste? Is aan het werk. Kan pas na zes uur komen.
Ja, ik durfde dus nergens meer aankomen.
Reddende engel buurman aangesproken.
Het was de zekering van de lamp aan de garage en de lamp vooraan en raar maar waar, de badkamer staat daar ook op.Oplossing: lamp garage afkoppelen.
Wat bleek: al de elektronica was aangetast door water dat in de lamp gelopen was en dat was de moeite…
Ik heb dus al een tijdje op een tijdbommetje geleefd, want die lamp is al eventjes stuk.
Dat verklaart ook dat ze soms wel en soms niet aanging. Lamp is in de vuilbak beland.
Alles is waterdicht afgesloten met duct-tape.
Gelukkig heb ik lieve buren. 

Ik heb toch nog even met knikkende knieën rondgelopen.
Het was weer te mooi om waar te zijn de laatste tijd.
Als ik zoiets voor heb dan mis ik grootvake toch wel weer heel erg.
Waarom leert een mens op school niet een minimum aan techniek over de dagelijkse dingen in huis?

Mijn tuin is zo blij met de regen.
Ik iets minder want het was een natte tocht naar de kine. 
Die heeft de spanning toch een beetje kunnen breken.
Gouden handen heeft die en een gouden hart.

Deel twee van de operatie vloer schuren en stukje oprit is gedaan geraakt.

Nu morgen nog de rest van het huis en dan alle rommel netjes op zijn plaats.
Maar, er zijn nog dagen in de maand.

Prettige verder zetting van de dag! 

Oh tof ik doe ook aan de kleine lettertjes vandaag oma-C

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

10 jul 2018, 18:02

Afbeelding

Goede bijna avond iedereen ....

Helena, ja zo is het we leerden op school vanalles wat we
nadien nooit meer nodig hadden... (godsdienst, geschiedenis onder andere)
maar wat een mens in z'n leven echt nodig heeft daar werd nooit over gerept... :roll: :oops:
Ja je hebt geluk gehad... elektra is een onzichtbaar beestje in huis maar kan gevaarlijk zijn...
en die kleine lettertjes... kan ik niks aan doen ik zet altijd de "font size" op normaal
en toch blijft het klein... ik weet het ook niet meer... :oops:

Hier hebben we ook een regenvlaagje gehad... niet echt veel ... alleen alles even nat
maar het was zalig nu alles wat gekoeld is...

Zoon en schoondochter hebben wat komen vertellen van hun fietstocht...
ze waren heel tevreden van hun reis, het was allemaal wel ongeveer
zoals ze verwacht hadden, behalve de slechte wegen langs de Rijn
maar het is overal wel iets....

ik ga wat te eten maken, weet nog niet wat... even de vriezer induiken
Fijne avond verder en tot later :)

En voor de liefhebbers:
Afbeelding
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

wingerd
Lid geworden op: 05 mei 2010, 23:13

10 jul 2018, 19:51

Amai, regen ??? wij weten niet wat dat is  :?

Geschiedenis niet meer nodig oma-C ? Dat vind ik toch wel hoor, de geschiedenis herhaalt zich immers voortdurend... wel jammer dat de mensen geen lessen trekken uit wat er vroeger gebeurde...

Muddy Maddy
Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Locatie: Aan het grijze water van de noordzee

11 jul 2018, 07:01

Goede morgen seizoentjes,

ik ben vroeg opgestaan. A. zou normaal niet komen als de buro de 11 de als wettelijke feestdag neemt, ze ook niet ge-opereerd is. indien niet staat ze hier om 7u 30 of nog vroeger. want ik heb geen telefoontje gehad. niet van A. en niet van de buro. 't zekere voor het onzekere genomen dan. anders kan ventje de voeg in de douche herdoen en ik doe dan de strijk. Gisteren is de nieuwe wc bril geplaatst èn mijn gordijnstang met het oude gordijn dat vooraan hing. is wel te lang maar omdat het maar voor de sier is, gaan we daar niet moeilijk over doen.
gisteren dus chinees gegeten, voor vandaag weet ik het niet. het voetbal was een ramp. ventje was teleurgesteld. ik had zoals altijd weer gezegd dat ze gingen verliezen, ook tegen Joyce, onze transgender.
gisteren had ik mijn nieuwe schoentjes aan. aangezien ik vreesde voor blaren en geen compeed pleisters had, heb ik zo'n life-hack tip geprobeerd: een inlegkruisje in twee snijden en die achteraan de hiel vastplakken. met de nieuwe inlegzool liep ik op wolkjes zonder pedicure.
Gisteren naar de bank geweest daar ik een buitenlandse overschrijving moest doen. ventje zei dat hij het ging tonen, maar ik heb liever zo'n bankbediende bij. loopt het dan toch mis, dan is het diens schuld. wou vragen aan de balie of alles juist was, werd ik vies bekeken door een vent. en jawel, zoals ik al dacht was het à parlez français. door dat die achter 'n pilaar stond had ik die niet gezien. sta dan in 't zicht! :roll: kip!
ventje vroeg bankbediende ook om een nieuw home-bankingsysteem voor mij. het vorige dat ik kreeg toen ik de rekening opende zoveel jaar geleden, werkte aan geen kanten. bankbediende moest lachen toen ik zei dat dit bakje waarschijnlijk op 'n maandag gemaakt was. ventje kwam half-time boven en ik merk op ondanks dat wij 0,0 bier drinken, je adem wèl naar bier ruikt. leuk, kan iedereen nog denken dat ik aan de fles ben. :roll:
Oma C: bedankt! je weet wel waarvoor!  :D
Anjelier: hier aan de kust heeft het bijna geen druppel geregend. even een 'dreiging' maar dan weer nada, tenzij het tijdens de match geregend heeft maar dan zou ik het gehoord hebben op mijn afdak via de daar openstaande ruit op kip.
HVT: oei! electriciteitspanne. ik zou begot ook niet weten voor wat welke plombe dient. denk dat er hierboven een engel over je waakt, want dat is idd een tijdsbom: water en electriek. goed dat er duct-tape bestaat, hè. ik moet de mijne in de keuken nog aanbrengen. doet me denken aan die keer dat we I. uit zijn bed hebben gebeld omdat de electriciteit van de stopcontacten was weggevallen. bleek iemand een plasje gedaan te hebben op de verlengblok achter de tv. ( vermoed dat de dader Vinny geweest is)
Wingerd: ook geen druppel gezien? R. die in hellevoetsluis in nederland woont heeft ook geen druppel gezien. 't schijnt dat FB haar een waarschuwing gaf voor de hond zijn.... ( je weet wel)
Clive: goed gepoetst. vandaag een rustdag zeker? Manlief zal thuis zijn dus geniet ervan.
Heb een bon voor 40% korting op sealife in blankenberge. wil daar naartoe gaan aangezien mijn ander uitje: de oesterput in het water valt. de laatste week van ventje's verlof wil ik een beetje genieten van een paar uitjes. morgen gaan we naar vrienden. Met ons Ma. het zal van op papa's rouwmaaltijd geleden zijn dat we hen gezien hebben. ze zijn voor 3 weken naar de alpen geweest dus we gaan veel foto's zien. en Joe. die heb ik nog nooit gezien. ons Ma is vies van die hond. een cocker ( vandaar de naam Joe. :wink: )
ik heb gisteren zo'n pillenbox gekocht voor elke dag van de week. zo kan ik zien of ik ze wel effectief neem, want soms vergeet ik dat. vooral in de weekends wanneer ons Ma aan de telefoon hangt.
maar nu eerst een koffieke. ( nummer 3)
Fijne woensdag: feest van de vlaamse gemeenschap. ( jammer dat we de fransen gisteren niet in de pan gehakt hebben zoals zoveel jaar geleden! schild of vriend! Groetjes!
Cats Rule!

clive
Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

11 jul 2018, 08:49

Afbeelding

Goedemorgen Seizoentjes,

Muddy Maddy, bedankt voor het mooie overzichtje. Moet jou toch proficiat wensen dat je 0,0 bier drinkt. Is even lekker denk ik. En laat de mensen maar denken. Ze kunnen beter over je praten dan van je eten. 
Gisteren niet alles naar behoren kunnen afwerken wegens plots ziek. Ga proberen  vandaag verder te doen waar ik gisteren gebleven ben. En verder ga ik me rustig houden, want voel me echt niet lekker. 

HVT,  wat heb jij geluk gehad, water + elektriciteit !!! Moet er niet aandenken wat er had kunnen gebeuren. 

Hier heeft het gisteren nauwelijks geregend, het was wel bewolkt en heerlijk koel. 

Zo, ga badje in en naar de kine, ondanks dat het een feestdag is. 

Liefs aan jullie allen en een knuffel voor wie het nodig heeft. 

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

11 jul 2018, 10:32

Goede morgen iedereen, 
Hier is alles gewoontjes en het regenbuitje van gisteren was ook maar een muggenp**ke
maar alle begin is moeilijk... straks hebben we weer veel regen en is het ook niet goed :?

Oké MM veel succes ermee... :)
Vandaag Vlaamse feestdag, daarom moeten de mensen wel werken hoor
alleen wie bij de 'staat' werkt heeft een verlofdag

clive doe maar een beetje rustig aan.... teveel hooi op de vork is nooit goed... :)

schoondochter is de groenbak komen halen die gaan vandaag en morgen
snoeien in de tuin....ze vonden dat alles hard gegroeid was...
Mooi werkje... als het klaar is...maar ze hebben verse energie hé :lol:

Dank voor de overzichtjes en voor allen een fijne woensdag...
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

11 jul 2018, 11:11

Ik was toch maar goed nat op de zeven minuten dat mijn tochtje naar de kine duurde gisteren.
De tuin herademt even. Ik hoop dat ik de petunia van de jongste mooi ga kunnen houden.
Dat zijn echte sloekers wat water betreft. Ik ga ze vanavond een beetje mest bijgeven.
Ik weet niet of jongste dat al gedaan heeft.

Goei genade, dat nieuws is niet te doen! 
Wat interesseert mij dat nu hoeveel mensen gekeken hebben, hoe weinig er getelefoneerd is, hoeveel Hollanders er gekeken hebben. Het is echt komkommertijd.

Ik heb gisteren met Poes op schoot uitgesteld naar van alles en nog wat en Dicte gekeken en Rebbecka Martinsson.
Poes kan er maar niet aan uit dat ik niet naar TV kijk gelijk in de winter.

Ik heb al een stuk oprit verder van onkruid ontdaan, manueel, met een onkruidkrabber.
Als alles toch terug uitkomt na een tijdje dan is dat nog de meest gezonde methode en de goedkoopste.

Zo dames ik ga trachten deel drie van de geplande operatie vloer schuren uitgevoerd te krijgen.

Clive op tijd gas terug nemen zegt degene die het zelf ook niet kan laten toch verder te doen.
MM succes met al je plannen en mogen ze uitgevoerd geraken. :wink:

Oma-C nu is de tuin voor de reizigers hé! 

Wingerd ik ben het met je eens dat geschiedenis niet voor niets dient. Was wel mijn lievelingsvak.
Integralen daarentegen, ik zou niet weten wat ik daar nu nog mee moet.

Zwanenmeer goed dat je af en toe even attent maakt op water voor de vogeltjes. Ik heb een bord staan achter aan het tuinhuis, maar ik kom daar niet zoveel in die coté ik vergeet dat al eens te vullen.

Anjelier hopelijk is Ukkekpukmeisje vlug genezen. Kleinkindje van buurvrouw was ook bij haar, wegens ziek niet naar de kribbe. Gelukkig zijn er nog oma's en opa's.

Bobijntje op zwier hier of daar? Is weer een tijdje gelden.

Al wie ik vergeten ben, jullie zitten in mijn hart, dus een gezellige gezonde dag gewenst aan iedereen.

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

11 jul 2018, 18:10

AfbeeldingGoede avond iedereen....
Zo is dat.... we weten het allemaal wel maar vergeten hetsteeds

Hier was de zin na de middag weggetrokken en het zag erregenachtig uit
maar 't is droog gebleven... maar goed om bezig te zijn...
Ik heb ook vanalles gedaan dat in de warme weken maarhalf-half gedaan was
nu is alles weer fris en ik ben content.... :)
Tennis en koers op de achtergrond...meer moet dat niet zijn...

Helena dank voor je overzichtje,een fijne dag verder

Ik wens allen een gezellige avond en een goede nacht...
en beterschap aan wie het nodig heeft... :roll:
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

Muddy Maddy
Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Locatie: Aan het grijze water van de noordzee

12 jul 2018, 07:35

Goede morgen seizoentjes,

amai, mijn slaappatroon laat weer te wensen over. zal het er over hebben met de dokter. ventje moet van de dokter in Brussel naar een slaapkliniek. nèt wat hij niet wil!
Gimly is minder spraakzaam, en die is nu naar buiten. verwacht me weer aan een periode van ziek.
Gisteren heeft hij even gespeeld met zijn snuffelzakje. Even.
Buren V. gisteravond thuisgekomen. ze hadden precies meer mee dan ze vertrokken zijn. ( en ze zijn vergeten een kaartje te zenden!)
vandaag naar vrienden en eerst moeten we naar ons Ma. die heeft weer problemen met het syndicaat èn de bank. volgens ventje zijn die schuldbrieven van de bank betalingen die al op Papa's rekening betaald zijn, maar niet uitgevoerd kunnen worden omdat zijn rekening(en) geblokkeerd zijn. Notaris vond het al raar. enfin, we moeten daar om 10 u 30 zijn en deze keer geen Jan de schoenmaker die ons kan bezig houden. Moeder wil dan gaat eten naar "de wereld is klein" in jabbeke geloof ik, waar ze al met haar vriendinnen is geweest, ik heb al op de webpagina gekeken en daar staat reserveren maar ons Ma spreekt dat natuurlijk tegen en dan doorrijden naar onze gemeenschappelijke vrienden. Gisteren moest ventje naar de Hubo en heb dan mijn bestelde boeken opgehaald en twee 3D boekenleggers gekocht. moest enkel 3 euro opleggen want ik had nog twee boekenbons van 3 euro. dan nog even zeeman binnen en de action. wou zo'n staaf voor wc-papier maar ventje zei: ik koop niets meer voor A. ( die trouwens gisteren niet geweest is.)
kreeg een messengerbericht van de verkoopster dat mijn boeken vandaag toekomen. hopelijk zijn de buren thuis. zal voor alle zekerheid een briefje hangen. ( ventje zei gisteren dat ik bijna aan het plafond ben met mijn nog te lezen boeken) volgende maand verdoen we dan geen geld aan boeken. ( heb wel een mooie ring gezien bij wish :oops:) ben weer belaagd door muggen ondanks zo'n tablet. laatst ben ik mijn oren gaan inwrijven met citroensap dat ook in het frigooke boven staat. Gisteren dus toch niet gestreken al had ik wel gewild dat die douche gedaan werd. maar ik vraag het maar 1 keer. wordt het niet gedaan dan doe ik hetzelf. natuurlijk niets dat geboord moet worden.
weet nu niet of ventje vandaag boodschappen gaat doen. vanavond frietavond met kleingeld van Gimly. zou eens moeten tellen hoeveel hij nu al heeft. Daarnet stond ik in de keuken koffie te maken en hij miauwde om boven het gebrom van de George Clooney te komen. Moeder wil die vandaag gaan halen omdat er ook een media-markt is in st-x. waar onze vrienden wonen. zal dus een heel goed gevuld dagje zijn. zal wel weer pomp-af thuiskomen.
Gisteren twee filmpkes gekeken. "over her dead body" en "the secrets of pets" dat laatste was een animatiefilm over wat huisdieren doen als je niet thuis bent. hilarish!
Ik ga nog een koffie maken en zien wat onze senjor snor nog nodig heeft.
Fijne donderdag! Groetjes!
Cats Rule!

clive
Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

12 jul 2018, 08:04

Afbeelding
Goedemorgen Seizoentjes, 

HVT, dank je wel voor het mooie overzicht. 

Muddy Maddy, jij hebt wel een hele drukke dag voor de boeg. Hoop dat Gimly niet ziek wordt. En het kaartje van de buren kan alsnog aankomen. Het is vaak zo dat die pas aankomen als de vakantiegangers al een tijdje thuis zijn. Ben benieuwd hoeveel op Gimly's spaarrekening staat  :D.

Ga dadelijk badje nemen en dan de 2 benedenverdiepingen dweilklaar maken, dan heb ik morgen minder werk  moet ook nog een machine opplooiwas instoppen.

Het is nu nog heerlijk koel buiten, gisterenavond was het ook lekker fris, zo heb ik het graag. 

Ga plaats maken voor Oma-C. 

Ik wens elk van jullie een mooie donderdag. Liefs en een knuffel waar nodig. 

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

12 jul 2018, 10:01

Afbeelding

Goede morgen alle seizoentjes,
Hier alles gewoontjes....
ben weer opgestaan met hoofdpijn, dat begint een gewoonte te worden :oops:
maar met een dafalgan.... en we gaan weer verder...
Straks de boodschappen doen...dan is er genoeg in huis
om het weekend door te komen...morgen is het al vrijdag... :roll:

M-M een drukke dag... loop jezelf niet voorbij... :)Het brengt allemaal veel geloop mee
maar 't moet in orde komen hé... :?

clive ook nog goed bezig... in een huishouden houdt het nooit op hé :)

alle seizoentjes, sorry geen namen, maar voor iedereen een fijne donderdag :)
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

mariajohanna
Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49

12 jul 2018, 16:53

Dag dames allemaal,
Buiten is het hier niet te doen, dus blijf ik binnen, mèt de airco aan, zaaaalig ! Ze hebben al de airco's die hier hangen gisteren komen reinigen, het was al enkele jaren geleden dus waren er wat algen op geplakt, maar nu is alles terug schoon en gebruiksklaar !
MM, is het bij jullie goed 'te doen' ? Hoor altijd dat het daar wat frisser is dan in het binnenland, maar 'wat is frisser' ?
Wij kunnen nog niet naar de kust gaan, met manlief zijn dagelijkse afspraak met de 'schone kinesistjes' ! :D
Hij heeft er al wat komkommers voor mee, wij krijgen ze toch allemaal niet opgegeten, zo goed zijn ze gelukt, en zo doen we anderen er ook een pleziertje mee ! Ook de verzorgende deze morgen heeft 2 komkommers mee, ze zullen hun allemaal ...... smaken !
Verder hier niet veel nieuws. Geen nieuws, goed nieuws, zeker ?
Manlief is daar !
Hou jullie allemaal zo goed mogelijk, en ... tot de volgende !
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen