In de Vier Seizoenen reeks 10: Zomer

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

clive
Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

18 sep 2018, 08:56

Afbeelding

Goedemorgen Seizoentjes, 

Muddy Maddy,  vertel het dan morgen maar als het van jouw hart af moet. Wens jou vandaag alleszins een betere dag. 

HVT, wat een prachtig overzichtje. Veel beterschap voor de zieken.

MJ, het stond in mijn agenda wat jouw manlief betreft. De duimen staan hier natuurlijk omhoog en er is al een kaarsje aan het branden. Ik wens jullie zoveeeeeel succes. En wat de pup betreft, je mag wel kiezen of je een jongen wilt of een meisje, maar dat is het dan. Het is de kweker die aanduidt welke pup jij krijgt. 
Toen we daar in Nederland op bezoek bij haar waren en een lang gesprek met haar hadden,  zei ze al dat ik de zachtste eruit krijg. En ze heeft het dan, na het invullen van allerlei documenten , nog eens per mail bevestigd. Cobberdogs zijn van nature uit zeer gevoelige honden en kunnen absoluut niet tegen een keiharde opvoeding met veel geschreeuw, dat is echt uit den boze. Ik heb van nature een zachte stem, ben hypersensitief en kan dus zelf niet tegen harde geluiden, laat staan geschreeuw. Ze gaat mij een jongetje aanwijzen dat ook heel gevoelig is en mij helpt als ik het eens moeilijk heb en vice versa. Zo' n Australian Cobberdog wordt trouwens ook gebruikt als hulphond. Maar ik heb tegen mijn andere jongens ook nooit geschreeuwd, kan dat niet en vind dat dat niet hoeft. Als ze echt iets uitspoken is je stem ietsjes verheffen en zijn naam zeggen al meer dan genoeg. Steken ze echt iets uit ( wat bijvoorbeeld gevaarlijk voor hen is^), dan zeg je niets en  breng je ze naar een ruimte in huis waar niets te beleven valt, hier is dat de waskamer, en je laat ze daar een kleine 5 minuten zitten met de deur dicht. Dat is dan hun straf en dat hebben ze zeer vlug door. Heb daar nog een grappige anekdote van van Niels. Die stak op een bepaald moment iets uit wat gevaarlijk was voor hem en toen hij mij zag en wist dat  hij betrapt was, ging hij zelf al naar de waskamer om zijn straf uit te zitten. Dan mag je vooral niet in de lach schieten wat toen wel gebeurde. 
Enfin, weer een epistel over de pup in wording.

Zwanenmeer, dank je voor jouw mooie plaatje altijd en de mooie wensen. 

Oma-C, het wordt een stralende dag vandaag. Misschien ga je een wandeling doen als jouw gezondheid het toelaat natuurlijk. 

Zo, ik ga beginnen. Moet morgen naar de luisterdokter zoals HVT dat altijd zo mooi zegt. Ga dus vandaag alles al boven poetsen. Moet ook nog naar de apotheek vandaag. Was gisterenavond naar de huisdokter geweest, was daar om 17.00H binnen en pas om 18.45H terug thuis. En nu moet ik vrijdag terug voor een aantal spuiten te laten zetten voor de reis. Nu ja, er zij ergere dingen. 

Ga plaats maken voor Oma-C. 

Ik wens iedereen een hele mooie dinsdag, stuur jullie heel veel groetjes , veel liefs en een sterkteknuffel voor wie hem kan gebruiken. 

 

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

18 sep 2018, 09:22

Afbeelding

Een mooie zonnige dinsdagmorgen wens ik jullie allemaal... :wink:

clive ik heb niet veel plaats nodig hoor want er is geen nieuws :oops:
alles gaat zoals elke dag z'n gewone gangetje en ik doe zoveel mogelijk wat kan
eerst mijn dagelijkse HH-taken en regelmatig een ritje op de hometrainer
en een kleine of grote wandeling navenant hoe ik me voel :?
Ik zie het in gedachten allemaal zo voor me als je over de pup vertelt :lol:

M-M alles een beetje op een hoop ? ja dat kan gebeuren ...
ik hoop dat jouw ventje het opgelost krijgt, jouw ma heeft chance dat ze
jouw ventje heeft om alles recht te zetten... sterkte...  :roll:

Alle seizoentjes verder zonder namen een hele fijne dag vandaag
geniet van de zomerdag...het werk gaat niet lopen...
hoewel ik het ook niet graag laat liggen :oops: gedaan is gedaan hé
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

18 sep 2018, 16:37

Na de wandeling even hier met een koffietje :)

Ik wens iedereen een goede nacht veel laterAfbeeldingtot morgen...Afbeelding
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

clive
Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

18 sep 2018, 19:18

Afbeelding
Goedenavond Seizoentjes, 

Vandaag met een beetje moeite, alles gedaan gekregen, zit nu pas neer eerlijk gezegd. Maar ben weer een gelukkig mens nu boven alles weer netjes is. Moeten enkel bedje nog opmaken. 
En manlief belt net dat hij al op weg is naar huis, dat is vroeg voor zijn doen. 

Oma-C, heerlijk genoten vandaag en afgesloten met een heerlijk tasje koffie. Meer moet dat niet zijn. 

Vandaag nog een mail gehad, de mama van onze pup beleeft een goede dracht en ziet er stralend uit. Altijd leuk om te horen en te zien. En nu zwijg ik erover  :D :D :D

MJ, heb juist wat meer kaarsjes aangedaan voor morgen, hoop zo dat ze helpen. 

Ik wens jullie allemaal nog een fijne avond en voor veel later vandaag een zachte slaapwel. Liefs aan jullie allemaal en een knuffel voor wie hem nodig heeft. 

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

18 sep 2018, 19:53

wat was dat vandaag? zelfs geen tijd om te koken.
om half negen al naar de kine
dan gestreken
dan een uurtje in de tuin gewerkt
daarna met een vriendin in het park gaan wandelen
amai hoe mooi in orde alles daar
zoveel moeite gedaan voor educatieve uitleg over de verschillende tuinen
dan vriendin die het even kwijt moest
en dan eindelijk eitje bakken en opeten

na de kine het gevoel dat ik door mijn benen zakte
akelig gevoel 
was het al maar december dan is D. terug

slaap wel allemaal

anjelierken
Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

18 sep 2018, 22:32

Hallookes iedereen,

MM: die tulpenbollen moeten gewoon recht in het plantgat gelegd worden, met het puntje naar boven.Uit dat puntje groeit na de winter de stengel van de tulp.Waarschijnlijk heeft je moeder die omgekeerd geplant, en dan groeit het niet.Het zwarte kippetje legt nog geen eieren, is nog te jong.Afwachten of het grijze eitjes zijn :D :D.

Clive: wij hebben hier 2  dezelfde benches, 1 voor in huis, en 1 voor in de wagen.Ze hebben rechte zijden, en tamelijk groot zodat hij kan neerliggen.Op de bodem hebben we een dikke rubberen mat gelegd, misschien een beetje hard, maar dit bijt hij niet stuk.

MJ: wij duimen voor de goede afloop van de auto.

Toch fijn hé , zo'n nazomertje, een sint-michielszomertje wordt het ook genoemd.Laat ze maar doen.Morgen gaat manlief mee naar vader voor het gras te maaien en de hagen een beetje bij te snoeien.Niet te veel, hier en daar een "uitschieter" afscheren.Waarschijnlijk de laatste keer dit jaar.Elke week doe ik eens mijn "ronde" in vaders tuin, dan kun je heel goed het onkruid binnen de perken houden, en zo groot is zijn tuin  niet.
Heb bij zoonlief gezien, dat het onkruid in zijn voortuin ook welig tiert.Je ziet duidelijk dat Chinese vader weg is.Die mens had daar werkelijk zijn werk van gemaakt.

Dames, tot morgen allemaal.

Muddy Maddy
Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Locatie: Aan het grijze water van de noordzee

19 sep 2018, 07:14

Goede morgen seizoentjes,


Geen A. vandaag, zal dan op mijn gemak hier beneden brielen. wel alles klaarleggen voor haar vervangster vrijdag. Raar dat ze nog geen sms-je gestuurd heeft of een belletje gedaan heeft. Denk dat de gevoelens wederzijds zijn en dat ze hier ook niet meer zo graag komt.
Ventje heeft de papieren mee en gaat de firma eens mailen en dan het weer in het lang en breed uitleggen. Mijn moeder mag idd haar pollekes kussen dat ze een schoonzoon heeft die met zo'n soort papieren overweg kan en die diplomatiek 't kan uitleggen. ik zou al gauw in een colère gesprongen zijn.
dat was maandagavond het geval.  Ik kan het gevoel niet van me afschudden dat die collega van ventje zijn zogezegde burn-out faked. Door dat tramongeval niet ver van ons, ons moeder die aan ventje's gsm hing en een paar opmerkingen van ventje die niet in goede aarde vielen, hebben wij dus maandagavond een fikse woordenwisseling gehad. Ondertussen is het iets beter, maar zoals mijn moeder zei gisteren toen ik belde om te zeggen dat ventje afkwam, een vrouw mag niet ziek zijn en een man heeft het 1000 keer meer dan wij. Gisteren een redelijk goede dag gehad en alles gedaan wat ik kon doen. ook een deel lege flessen naar de flessencontainer gedaan, die lag toch op mijn route naar de brievenbus en de winkel want ik had wasverzachter nodig en bij ons hebben ze zelden een blauwe fles, dus nu er een lading binnengekomen was: slag geslagen.
Kwam hier vanochtend binnen en mijn tafelkleed lag ergens in het midden van de tafel op een hoopje. Wie zou dat gedaan kunnen hebben? een bontjasje op pootjes die er wss heel snel vanaf gesprongen was. ventje keek voetbal, dus hij kon buiten voor een avondwandelingetje en hij heeft de hele tijd met zijn snuffelzakjes gespeeld en geslapen voor de deur van de badkamer. Nu heb ik zijn teljoor met eten gevuld: hij moet niet hebben. Ventje heb ik met een pakje geroosterde kippenblokjes naar zijn werk gestuurd.
Wij eten vanavond geroosterde chorizoworst met preistoemp. Morgen geen frietjes want de frituur is dicht, wel rijst met geroosterde kippenblokjes en currysaus. vrijdag dan lenterolletjes met garnaal en krab.
De garnalen zouden heel goedkoop zijn dit jaar wordt beweerd. was dat maar met kreeft ook zo.
Morgen de dokter, verwijsbriefke vragen voor de pijnkliniek en een volmacht voor ventje voor de kiezingen. ik geraak wel tot ginder, maar als er een rij staat en er zijn geen stoelen, ben ik gezien. de diepvries komt ook, enkel soepballetjes van kippenvlees en een doos vanilleijscreem.
Maandag zou ik meegaan naar ieper. ventje moet zijn nieuw kostuumvest gaan afhalen en nieuwe broeken kopen en laten inleggen + nog een paar hemden. Maar dat uitje staat nog niet vast. Zoals altijd mogen er hier geen plannen gemaakt worden, of ze lopen in het 100.
Gisteren moest ik de bloemenwinkel passeren en ze hebben weer heel mooie dingen voor de herfst zoals vetplantjes. zou nu in de mode zijn. zou goed passen in mijn zen-tuin, maar dat gaat weer een werkje zijn van nu-dan-nooit.
Bij moeder waren de slagbomen in werking gesteld maandag, maar er heeft daar natuurlijk een buiten de openingsuren willen wegrijden en de boel geforceerd om die slagboom omhoog te krijgen. dus de firma die ze gezet heeft moet nu nog komen en dat gaat ook zijn wanneer. het volgende gaat camerabewaking zijn zeker om zo'n incident als maandagavond te voorkomen. Nog raar dat ze hem niet kapot hebben gereden in hun poging om buiten te geraken. je zou van niets meer verschieten. Kapster is ook in verlof, dus volgende maand groot onderhoud laten doen. haren, handen & voeten. Gimly is in zijn zetel aan het maffen. hem daarstraks eten gegeven, maar hij moest het niet hebben.
ga nog een kopje koffie maken en dan de laatste nectarine opeten. daarna dan de rest van de pillen, hier swifferen en indien mogelijk een mop slaan. we zullen zien.
heb nog een paar schoenen te goed van Gimly, dus gaan we eens online gaan winkelen.
Fijne dag! Toedels!
Cats Rule!

clive
Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

19 sep 2018, 09:21

Afbeelding

Goedemorgen Seizoentjes, 

Heel even zonder reageren jullie een goedemorgen komen wensen. Vertrekken dadelijk naar de luisterdokter en dat is een aardig stukje rijden. 

Liefs aan jullie allen, beterschap voor de zieken en een knuffel voor wie hem nodig heeft.

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

19 sep 2018, 09:24

AfbeeldingGoede woensdagmorgen iedereen, met stralende zonneschijn
hier is alles gewoon normaal, en ik ga me klaarmaken
om naar de markt te wandelen...M-M een aangename dag vandaag :)

clive succes bij de luisterdokter... :wink:

ook aan iedereen een goede dag en tot later
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

19 sep 2018, 15:46

Hallo, hallo,

Vanmorgen om half negen alweer telefoon van "den buro" of K. deze voormiddag mocht komen  ipv deze namiddag want er had een cliënt afgebeld en er was een miscommunicatie geweest.
Ik was net mijn tanden aan het "poet- sj- en", beetje gênant.
Maar allez flexibel als we zijn waren we blij dat ze tenminste kwam.
We hebben hard gewerkt, al was ik een beetje uit mijn lood, want je verwacht ze voor de namiddag, dus had ik geen koffie gezet, stond er geen glaasje water klaar, lag mijn huis nog overhoop.
Het was net het huishouden van Jan Steen...
De strijkmand is leeg, de kleine bedden zijn verschoond, de wasjes zijn gedaan, de frietketel is uitgekuist, het afwasje is gedaan, het huis is gestofzuigd van boven naar beneden.
Ik heb haar verteld van mijn strubbelingen met "den buro". Ze moest lachen hoe ik het had aangepakt.
Ze was blij dat ze het daar ook eens van de andere kant hadden gehoord.
Een andere klant was wel heel boos geweest aan de telefoon.
Dan was mijn mail duidelijk, maar wel vriendelijker gesteld...
Stel je voor: die dag was ze al halverwege naar mij in de wagen, toen ze een telefoon kreeg dat ze halsoverkop rechtsomkeer moest maken naar het door mij gehate service flat gedoe.
En ik heb dus wel mensenkennis hé! Degene die me toen opbelde en zo onbeschoft was is gekend...
Nu mag je enige flexibiliteit van je personeel verwachten, maar dat is er toch over vind ik.
Nu bij gelegenheid krijgen ze dat toch ook nog eens in hun maag gesplitst: dat ze als ze zo verder gaan met hun personeel hun voeten te rammelen en de voeten van de klanten incluis, dat niet gaat blijven duren. Iedereen gaat daar lopen. Niet moeilijk....

Alle planten en bloembakken zijn voorzien van het nodige vocht. Ik kan niet blijven wachten tot het misschien gaat regenen.Ik weet niet of het mocht of niet, maar ik heb het toch maar gedaan met de tuinslang. Ik kan niet blijven over en weer lopen met mijn onnozel gieterke.

En nu alleen nog maar koken en seffens nog wat lezen in mijn boek waarin niets gebeurt...Je moet het maar kunnen bladzijde, na bladzijde, na bladzijde, vullen met niets...Soit moeten we niet nadenken ook niet als we lezen. Ik heb al beter gelezen van Margret Atwood. 

Ik hoop dat het goed gekomen is bij MJ het onderzoek.

Aan al de anderen geniet van het zonnetje!

anjelierken
Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

19 sep 2018, 16:13

Hallookes iedereen,

Tuin van vader ligt er picobello bij.Manlief heeft gras gemaaid en de hagen geschoren.Ik alles opgeveegd en opgeruimd.Eigenlijk stond er wel veel wind , de blaadjes gingen "lopen".Maar allez , het is me toch gelukt om het redelijk goed bijeen te  vegen.

Hier thuis heb ik vers strooisel gestrooid bij de kippen.Met 7 kippen in een hok maken die wel een beetje vuil.Overdag lopen die buiten, maar s'avonds , s'nachts en in de vroege ochtend zitten die binnen.Heb ook nog visvoer gekocht, was ook bijna op.De vissen eten nog steeds, elke ochtend een handjevol is genoeg.De rest moeten ze maar zoeken in de vijver.Als het kouder wordt, stoppen ze met eten.

Dames, tot morgen allemaal.

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

19 sep 2018, 17:13

Afbeelding

Een goede vroege avond iedereen, de zon moet moeite doen
en vechten tegen de opkomende wolken... en de wind... :roll:
maar het is nog heerlijk buiten...
Ik ben vanmorgen naar de markt geweest, en alles meegebracht
wat ik nodig had, er stond een viskraam meer met heel mooi gerief
dus ook vis meegebracht...straks een prei-schotel met kabeljauw
alles lekker vers... de andere vis zit in de vriezer...

Helena, je bent dus al geholpen... en vroeger dan verwacht je zit weer propertjes :lol:
en ik denk dat ze wel op plaatsten komen waar het veel meer Jan Steen is...
en planten en bloembakken mogen gewoon water krijgen hoor,
ik heb al gezien dat ze auto's wassen hier in de buurt, er wordt niks meer over gezegd... :roll:

anjelierken, de tuin bij je vader ook mooi gemaakt...met 2 gaat het vooruit hé :wink:
en ja er was (is) veel wind...en kippen zitten ook graag netjes hé...

Ik had vanmiddag het dekbed buiten gelegd op een droogrekje om te verluchten
en het was weggewaaid gelukkig niet naar beneden en
ook goed dat het terras proper was.. :roll: even schudden
en dan maar terug binnen voor het open raam... zo verlucht het ook :oops:
het is weinig gebruikt want ik vind het nog altijd te warm om te slapen
ik gebruik alleen maar een laken... :wink:

Aan alle seizoentjes een gezellige avond verder en tot morgen
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

mariajohanna
Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49

19 sep 2018, 18:01

Dag dames, hier een 'update'.
Manlief was goed moe toen hij om 14.00 u thuis kwam met schoonzoon. 
Het resultaat is dat hij 10 u les moet nemen in een aangepaste wagen. Binnen de 10 dagen sturen ze verschillende adressen door die een aangepaste wagen hebben en dan moet hij afspraak maken voor wanneer.
Hij heeft 1 u in Brussel moeten rondrijden in een gewone auto en zo bepalen ze welke aanpassingen moeten gebeuren. 
Alles komt dus nog goed, maar er moeten nog wat tijd en boterhammen overheen gaan. 
Eer er een nieuwe wagen komt zal het dus nog wat duren, maar we hebben er goede hoop op.
Iedereen dikke merci om te 'duimen' en om kaarsjes aan te steken.
En nu gaan we een boterhammetje eten en rustig tv kijken .......

Hou jullie allemaal zo goed mogelijk , bijlezen is voor later.
Tot ..... de volgende.
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen

Muddy Maddy
Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Locatie: Aan het grijze water van de noordzee

20 sep 2018, 07:10

Goede morgen seizoentjes,


man, man, man, wat een nachtmerrie!  kom ik tegen de morgen wakker door tut-terertut-tut, val prompt weer in slaap en droom dat ik bezig ben de koer op te kramen en ineens op het verlengde terras van buurman sta en prààt met buurvrouw onkruid!!! daarna zaten we ergens in iets dat niet bestaat met de andere buren een glas champagnebier te drinken. Als dat de werkelijkheid was , dan ben ik ontvoerd door aliens en heb ik nu een device op mijn kop waar ze commando's door geven. Brrr.
heb gisteren door ventje zo'n 24 uur pleister laten leggen op mijn heup. ze plakt niet al te goed. heb een kwartier een snorrend beest aan mijn hoofdeind gehad en heb moeten meeluisteren naar ventje's film. ga dan eens vroeg naar bed, het was toch 10 uur eer dat licht uitging. Gimly ligt weer over zijn g*t. dat is 14 dagen geleden van de vorige haarbal. zou normaal zijn, want katrien haar katten hebben ook altijd last van gal als ze een haarbal hebben. Ging gisteren hier swifferen en zelf stof afnemen, maar dat was ook nuts: de fut zat er niet in. vandaag de dokter en heb gisteren opgeschreven wat ik al nodig heb en dat is een lijst om U tegen te zeggen. ik haat die wachtzaal hè. er is wel een televisietoestel maar die staat op vitaya en zenden als ik daar ben "dress to impress" uit.'t zal boerderij to impress zijn of criminal case. dan naar de bank voor het boodschappengeld en al wat boodschappen doen. En nu de hamvraag: wat gaan we vanavond eten? onze frituur is met congè. naar cezar pizza gaan eten is zo passè.
de chorizoworsten met preistoemp waren heel lekker al zeg ik het ( en ventje) zelf. heb ze gegrild in de pan, wou ze eigenlijk op de bbq, maar er was te veel wind en het was al redelijk bewolkt aan het worden. nazomer, ja, maar dan niet in ons côtè. morgen moet ventje naar zeebrugge. ik heb de vervangster van A. ppft. wat gaat die achteraf niet zeggen over die bouwval van ons? en om het nog even in te wrijven waren gisteren tuinmannen aan het werk bij freule Maria en Ronny de dikke ponnie. die vertonen net zo'n christelijk gedrag als Kathy in de tijd. eerst mag die vent die bij hen helpt bij mij niet komen en toen ik aan die mannen wilde vragen of ze even wilden komen kijken, was het straks en dan zo rap of kijken wegrijden. ik begin lichtjes mijn vertrouwen in de mensheid te verliezen. ook gedroomd dat ik hier de koer in brand stak om het onkruid en aanverwanten weg te krijgen, geholpen door de brandweer. ( te veel chicago fire gezien) ga vrijdag in de brico het grootste zeil halen die ze hebben en voor die jungle spannen zodat ik er ook niet meer op moet kijken! grrr.
ga een diepvrieswafel uit halen en die dan in de broodrooster steken met chocoladesaus, honing en slagroom.
Mj: fijn dat het zo goed is gegaan met manlief's testen.
Oma C: jaren geleden dat ik nog eens naar de markt ging, wil wel gaan maar ik vind geen gewillig slachtoffer die me even tot de markt sleept en terug. ( midden in stad- bus op en af )
Clive: hoop dat je het goed gesteld hebt bij de luisterdokter, nog puppynieuws?
Anjelier: Dus nog even afwachten of de zwarte kip grijze eitjes legt. zijn het koivissen die jullie hebben? voor hij zijn veranda zette, had buurman ook een klein vijvertje met koi's in. die beesten kunnen tot 20 jaar worden en ook heel groot. ( ging ook zo'n vijvertje in mijn zen-tuin zijn)
ik ga het hier bij houden, nog een kop koffie zetten en dan de online folder van de aldi lezen, om te zien of ik vrijdag naar daar moet gaan voor een koopje.
Fijne dag, Toedels!
Cats Rule!

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

20 sep 2018, 09:26

Afbeelding
Een mooie zonnige donderdag gewenst aan alle maatjes
Het zou de laatste echte zomerdag zijn...
hoewel ik nog geweten heb dat er in oktober ook nog wel eens 
een mooie dag kan zijn... we zijn nog ooit op een 21 oktoberdag 
naar zee geweest met 22°.... hoop doet leven hé, wieweet.... :)
en een mooie herfst is ook mooi

M-M, een nare droom kan bangelijk zijn...dan ben je blij
dat je wakker wordt en het allemaal maar een droom was...
en Gimly weer ziek...  :roll: en heb jij geen last
van zo'n wafel met alles erop en eraan :roll: :oops:.. smakelijk :wink:

Ik wens alle maatjes (sorry zonder namen) een fijne dag vandaag,
ik ga ervan genieten en nog een wandeling doen na de dagelijkse huistaken 
en eerst de boodschappen doen ik moet pas tegen 18,30 ubij de cardioloog zijn...
maar dan eerst nog douchen en zo...na de wandeling... en mijn dag is ook vol :)
allen een mooie dag verder... :wink:
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".