Werklozen worden uitgeroeid.

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

voorn
Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Locatie: Antwerpen

01 jul 2018, 11:08

De echte leeglopers staan aan den dop; en willen hun spieren of hersenen niet gebruiken.
Maak de werkloosheid uitkering afhankelijk van loon en gewerkte jaren; dan schieten de jongeren misschien in gang.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

01 jul 2018, 11:15

dejules schreef:
Wil. schreef:Wat zorgt ervoor dat het ganse lichaam de nodige voedingstoffen binnenkrijgt?
Statutaire ambtenaren?

Waarom maakt men niet van elke werkloze een levenslang benoemde leegloper bij de staat? Ons BBP wordt gigantisch groot en de schuldgraad zakt onder de 50%?
Laten we dan ook niet meer spreken over leeglopers maar over vitamines.
Een land dat zijn levenslang benoemde leeglopers een dubbel pensioen geeft, dubbel verlof, dubbele werkzekerheid, dubbele bezetting, etc. Zo'n land trekt geen buitenlandse investeerders aan maar heeft een enorme staatschuld, structurele begrotingstekorten, gigantische deïndustrialisatie, ...
De staatsbedrijven zoals Sabena en NMBS etc etc hebben uw ongelijk 1.000.000 keer bewezen.
U bent een bekrompen mens wiens vrouw en kinders ook in het beschutte biotoop vd levenslang benoemde leegloperij vertoeven en U kijkt als parasieten bang naar moslimmigranten. In mijn dop zijn de nieuwe migranten de eigen hoog opgeleide kinderen die naar het buitenland verhuizen omdat hier geen toekomst is.
ps U mag zich nog 100.000 keer in 1.000.000 bochten wringen, U blijft een netto-ontvanger van geboorte tot de dood. Een land dat teveel netto-ontvangers heeft is niet levensvatbaar.
En hier zien we onze julio in al zijn glorie: een gefrustreerd iemand die niets begrepen heeft van de samenhang tussen het hoofd en de rest van het lichaam. Zijn vraag om "van elke werkloze een levenslang benoemde leegloper bij de staat te maken" toont zijn falend inzicht: er bestaat immers geen enkel wezen dat alleen maar brein is. (En ook het omgekeerde bestaat niet.) 

Maar in zijn wereld van haat-aan-de-ambtenarij  is er geen onderscheid mogelijk. Alle ambtenaren zijn parasitaire leeglopers. De hersenen parasiteren op het lichaam, in zijn visie. Dat er met de hersenwerking van julio iets aan de hand is, staat als een paal boven water. Toch zou ik niet zo ver willen gaan als hij: zelfs zijn brein is noodzakelijk om zijn vingers in beweging te krijgen op het toetsenbord. Hele dagen in de swt-hangmat hangen leidt natuurlijk tot niets.

PS: het is vast een Freudiaanse slip: "In mijn dop zijn de nieuwe migranten (…)"  - den dop, is dat geen geld van de andere burgers dat zomaar wordt gegeven aan niet-werkenden?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

petrol
Lid geworden op: 29 jan 2018, 08:06

01 jul 2018, 11:49

voorn schreef:De echte leeglopers staan aan den dop; en willen hun spieren of hersenen niet gebruiken.
Maak de werkloosheid uitkering afhankelijk van loon en gewerkte jaren; dan schieten de jongeren misschien in gang.
Ze gebruiken hun hersenen enkel om uit te zoeken hoe ze zo lang mogelijk aan den dop kunnen blijven.
Ice

01 jul 2018, 12:17

petrol schreef:
voorn schreef:De echte leeglopers staan aan den dop; en willen hun spieren of hersenen niet gebruiken.
Maak de werkloosheid uitkering afhankelijk van loon en gewerkte jaren; dan schieten de jongeren misschien in gang.
Ze gebruiken hun hersenen enkel om uit te zoeken hoe ze zo lang mogelijk aan den dop kunnen blijven.
Nee hoor, de échte leeglopers, die nooit een cent hebben bijgedragen, worden zelfs geadviseerd door 'sociale diensten' hoe gebruik te maken van de achterpoortjes die de politiek voor dat doel ingebouwd heeft.

Uiteraard met uitsluiting van de autochtone werkmens want daar gelden ándere regels voor...en dat kan de politiek maken want autochtonen spuwen niet op de echte profiteurs maar vooral op eigen werkvolk dat bijdroeg en onvrijwillig werkloos werd.
dejules

01 jul 2018, 13:04

voorn schreef:De echte leeglopers staan aan den dop; .
De beste leeglopers zitten op hun 50ste reeds in Calpe op vervroegd pensioen ondanks een benoeming voor het leven te genieten met 75% van hun laatste en beste wedde en die rustjaren tot 65 jaar tellen mee voor een vol en dubbel pensioen.
Dit land is georganiseerd door leeglopers en voor leeglopers. Mensen die echt bijdragen die worden uitgezogen.
dejules

01 jul 2018, 13:08

Wil. schreef: Maar in zijn wereld van haat-aan-de-ambtenarij 
Nederland schrapt ambtenarenstatuut

https://www.tijd.be/dossier/europareeks ... 28880.html


Haten Nederlanders ambtenaren?

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

01 jul 2018, 13:46

Is Nederland dan "een lichaam zonder hersenen" ?

:roll:
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Gast

01 jul 2018, 18:22

Wil. schreef:Is Nederland dan "een lichaam zonder hersenen" ?

:roll:
Hahahaha , de ambtenaren zijn volgens Wil. de "hersenen" van een land. :lol: :lol: Ge moet maar de pretentie hebben om dat durven te beweren. :lol: