outlock

Vragen/antwoorden betreffende computer software.

pomponneke
Lid geworden op: 04 okt 2012, 16:02
Locatie: aartselaar

28 jun 2018, 14:09

Door een stommiteit heb ik een verkeerde behandeling gedaan in outlock.  Ik ben al mijn concepten kwijt en weet ze niet meer te vinden.  ook heb ik nu een paswoord moeten maken om in outlock te geraken.  Als ik het paswoord invul krijg ik wel outlock maar alles is weg.  Wie kan mij helpen aub. :oops:
spreekbeurt persoonlijke veiligheid

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

28 jun 2018, 14:41

maar welke outlook is het ?
de versie die bij de office zit ?
en van welk jaar ? 2003/2007/enz.

dit zegt microsoft er over :
Ga in de Verkenner naar Program Files, Microsoft Office, Office (versienummer) en dubbelklik dan op Scanpst.
Klik op Bladeren om naar het pst-bestand te gaan en kies Starten om het te herstellen.
Dit kan (heel) lang duren, maar meestal lukt het wel.
Weet je niet waar je pst-bestand staat?
Ga dan naar Configuratiescherm, E-mail en klik op Gegevensbestanden. Klik op Map openen om de map met je pst-bestand(en) te openen.

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

28 jun 2018, 14:51

PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

pomponneke
Lid geworden op: 04 okt 2012, 16:02
Locatie: aartselaar

28 jun 2018, 14:54

bedankt, maar ik ben een leek op pc gebied. Het is outlock 2010.  De rest is voor mij een beetje chinees voor wat betreft versienummer enz.  Ik zal mijn kleindochter raadplegen maar die komt pas zondag thuis.  Ik krijg wel mails binnen, enkel de concepten die vind ik niet meer :oops:
spreekbeurt persoonlijke veiligheid

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

28 jun 2018, 15:38

PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

pomponneke
Lid geworden op: 04 okt 2012, 16:02
Locatie: aartselaar

28 jun 2018, 17:16

nog een bijkomend probleem, mijn e mailadressen zijn ook weg :(
spreekbeurt persoonlijke veiligheid

pomponneke
Lid geworden op: 04 okt 2012, 16:02
Locatie: aartselaar

29 jun 2018, 13:23

Beste Verhaegen en pcekspeer, bedankt voor de tips die jullie gaven maar ik heb het niet tot een goed einde kunnen brengen (geen pc expert). ik heb wel het volgende gedaan en geef dit mee uit beleefdheid voor jullie hulp.
De concepten en e mailadressen zitten ergens verstopt in mijn pc maar weet niet waar. Die komen wel boven water.
De concepten daar maak ik mij geen zorgen over, er zaten niet zo een belangrijke tussen.
ik heb de meeste e mailadressen die voor mij belangrijk zijn kunnen opsnorren, heb de ontvanger een mail gestuurd als test, en die zitten nu terug in mijn bestand.  ik kan mails versturen, ontvangen beantwoorden enz
en ik kan verder.  het positieve is dat er nu een paswoord opstaat, waar ik dat uitgehaald heb weet ik niet maar moest het doen of ik kon niet verder.  Nogmaals dank, en als ze boven water komen laat ik weten waar ze zaten.
spreekbeurt persoonlijke veiligheid

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

29 jun 2018, 13:50

ik veronderstel dat dit het wachtwoord van uw gegevensbestand is , dat is het pst bestand
dus zeker niet uw acountgegevens (paswoord)voor mails te versturen !!!!!!

op deze link staat dat beschreven(outlook 2010) , in de helft van de pagina
https://support.microsoft.com/nl-be/hel ... tlook-2010

outlook 2007
https://support.office.com/nl-nl/articl ... 19d1b9f0b6


wat ook mogelijk zou zijn is dat u bepaalde dingen gekoppeld heeft , en dan is uw inlog van windows (wanneer die start) hetzelfde als het paswoord van uw outlook


dus vooraleer iets verder iets te ondernemen moet je eerst echt zeker zijn , welk van de 2 het is
want als je dat paswoord veranderd in outlook , zou het kunnen dat uw paswoord om windows in te loggen (als de computer start) ook veranderd

pomponneke
Lid geworden op: 04 okt 2012, 16:02
Locatie: aartselaar

29 jun 2018, 14:14

ik zal die site nog eens goed lezen.  Ik heb nooit op outlock een paswoord gehad en hoe ik er nu aankom weet ik niet meer.  Mijn paswoord om mijn pc te openen is anders.  Momenteel blijf ik overal af want (hout vasthouden) ik kan verder
spreekbeurt persoonlijke veiligheid

pomponneke
Lid geworden op: 04 okt 2012, 16:02
Locatie: aartselaar

06 jul 2018, 15:06

vervolg van mijn stommiteit.
Ondertussen heb ik mijn paswoord weg gekregen uit outlock en kan er gewoon terug in.
De voornaamste e mail adressen heb ik terug kunnen verzamelen door de ontvangers een mail te sturen en te laten antwoorden.  Zij zitten terug in mijn bestand.
Concepten heb ik terug gevonden.  Zij zaten in mijn documenten, MAAR:  Bij openen kreeg ik allerlei rommel, cijfers, streepjes, comma's, hier en daar een letter, en op sommige lijnen een naam of een gedeelte van een tekst waaruit ik kon afleiden dat het zeker mijn concepten waren. Alles zit door elkaar en hoe ik dat moet rechtzetten om ze duidelijk te maken weet ik niet.
Het zijn geen belangrijke, maar moest iemand een oplossing weten, altijd welkom.  Ik wou dit maar melden omdat jullie mij geholpen hebt en jullie het recht hebben om het verdere verloop te weten.
spreekbeurt persoonlijke veiligheid

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

06 jul 2018, 16:47

hetgeen in uw documenten staat , is dat een pst file ?
in die concepten

pomponneke
Lid geworden op: 04 okt 2012, 16:02
Locatie: aartselaar

06 jul 2018, 17:51

oei wat is pst file verhaegen?
spreekbeurt persoonlijke veiligheid

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

06 jul 2018, 17:57

bv.
als er een file staat met achter het . pst
dus bv. annemie.pst

pomponneke
Lid geworden op: 04 okt 2012, 16:02
Locatie: aartselaar

07 jul 2018, 11:05

Ik heb het volledig nagezien, maar zie het nergens staan.
spreekbeurt persoonlijke veiligheid

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

07 jul 2018, 11:51

en kan je andere extensies zien ?
bv. een foto
janneke.jpg
janneke.jpeg
janneke.png
of .pdf
of .ppt
of .docx