outlock

Vragen/antwoorden betreffende computer software.

pomponneke
Lid geworden op: 04 okt 2012, 16:02
Locatie: aartselaar

07 jul 2018, 13:40

neen, het is ieder keer een lijn van een bericht dat rommelig is en kan het lijntje niet openen.  Wil geen printscreen maken omdat het nogal prive is.   Ben blij dat U mij wil helpen.  Als het opgelost moest geraken zou prettig zijn, maar als het niet lukt, ja, dan is het zo.  Het zijn zaken die niet erg belangrijk zijn, ik heb bv een faktuur enz in concepten gezet.  En wat raar is, dat zie ik nu:  In mijn documenten staat de titel concepten en de datum is "30.11.2017"
spreekbeurt persoonlijke veiligheid

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

07 jul 2018, 14:11

dat komt omdat dingen openen die in die concepten zitten , niet met het juiste program geopend worden
en daardoor is die text zo rommelig is
volgens ik uw uitleg begrijp
daarmee dat ik vraag of u extensies kunt zien van die file of andere dingen die in die map concepten zitten
die map concepten is eigenlijk een deeltje van de pst file van outlook , dus staat die in die indeling normaal
normaal importeerd men dergelijk ding in outlook
maar dat is een beetje ingewikkeld denk ik voor u
misschien is een viewer van pst files iets geschikter voor u
https://www.coolutils.com/nl/OutlookViewer
of ik zou moeten te weten komen welke extensie die of dat bestand heeft
als ik de extensie weet , weet ik welk program het fatsoenlijk en leesbaar kan openen

pomponneke
Lid geworden op: 04 okt 2012, 16:02
Locatie: aartselaar

08 jul 2018, 11:32

bedankt voor de uitleg Verhaegen.  Ik heb de link geopend en gelezen, maar ga niets installeren uit schrik weer een stommiteit te doen.  De concepten in mijn documenten, kan ik wel een aantal fragmenten lezen, en daar kan ik mee voort als ik iets nodig heb.
Voorlopig laat ik alles zo.  Ik kan verzenden, ontvangen, mails overbrengen naar ongewenst en naar concepten.  Bedankt voor uw hulp en tijd, maar moest U toch iets vinden dat voor mij gemakkelijk is dat zou prettig zijn.  Mijn verdwenen e mail adressen heb ik nog niet gevonden, niettegenstaande ze volgens mij ergens zitten.  Toch bedankt :wink:
spreekbeurt persoonlijke veiligheid

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

08 jul 2018, 11:39

je mag het ook naar mij toezenden hoor
normaal kan ik die openen , inhoud kopieren en op een word document zetten hoor
en dan terug sturen
is vrijblijvend hoor