Hoekje:"De oase van rust in 2018"

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

redpoppy
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 23 sep 2004, 09:15
Locatie: tussen Rupel en Schelde

29 jun 2018, 07:55

Beste mensen,

succes met jullie nieuwe hoekje


Afbeelding
Laatst gewijzigd door redpoppy op 29 dec 2018, 12:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)

I :heart: Seniorennet

schaffen
Lid geworden op: 01 apr 2018, 11:22
Locatie: aan het bos

29 jun 2018, 08:14

Afbeelding

Goede morgen iedereen 

Fijne vrijdag en een heel aangenaam weekend

Wat je ook doet , geniet er van 

Groetjes

meme-rietje
Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
Locatie: Zuid-West-Vl.

29 jun 2018, 11:20

goeie morgen


Afbeelding
Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan

Ivette
Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Locatie: gits

29 jun 2018, 18:38

In Zwitserland hadden we zeer goed weer maar het was er toch niet zo warm als het hier nu is.

Ik heb vanmorgen gewassen en het was natuurlijk direct allemaal droog.
Na de afwas heb ik wat gerust tot een vriendin aanbelde en we bij een koffieklets onze reiservaringen deelden.
Zij reisde met Tui naar Turkije maar ze zijn daar met een groep ziek geworden: diarree en overgeven, ze haalden bijna hun terugvlucht niet!

Ik spring nog rap even binnen want ik moet nog een beetje strijken dus tot later...  
Ivette

Rietjes
Lid geworden op: 07 nov 2002, 16:02
Locatie: Ieper

29 jun 2018, 19:18

Hello

Vanmiddag zijn de meeste schoolpoorten op slot gegaan
dus
de oma's kunnen weer starten aan hun  oppasbeurten.

De eerste hebben wij  al gehad maar 't was reuzeleuk, Mauricke de hele namiddag in het zwembad met afwisselend oma of/en opa erbij, tussenin  lekkere gezonde dingen klaarmaken voor als de papa en mama thuiskomen. (verse vol au vent - fruitsla)
We hebben ons vermaakt.
Oud maar niet out !

Erika1
Lid geworden op: 18 jan 2004, 01:26
Locatie: Limburg - Houthalen

29 jun 2018, 19:39

njamnjam  :lol:
Brood dat men deelt, smaakt beter.

meme-rietje
Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
Locatie: Zuid-West-Vl.

30 jun 2018, 11:32

goeie morgen allemaal

Afbeelding
Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan

Rietjes
Lid geworden op: 07 nov 2002, 16:02
Locatie: Ieper

30 jun 2018, 12:32

Goeiemiddag

Veel te mooi weer om binnen te zitten maar 'k moet toch ff langskomen om jullie te groeten 
:lol:
:o
:wink:
of zou het uit nieuwsgierigheid zijn  :?:

Vanmorgen al met de fiets naar de markt geweest om verse vis en naar de Bib om een gereserveerd boek.
Veel tijd om te lezen is er eigenlijk niet met al die buitenactiviteiten maar als je een melding krijgt dat een gereserveerd boek klaarligt moet je het binnen de week ophalen... dus.

Nu terug naar buiten tot... vanavond misschien  :lol:
Oud maar niet out !

meme-rietje
Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
Locatie: Zuid-West-Vl.

01 jul 2018, 08:12

goeie morgen iedereen

Afbeelding
Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan

omadina
Lid geworden op: 11 dec 2005, 19:34
Locatie: Meulebeke

01 jul 2018, 08:33

Goede morgen aan alle maatjes hier in mijn favoriete hoekje.

Het is inderdaad een tijdje geleden dat ik hier nog binnen kwam.
Het ligt zeker niet aan één van jullie, maar door andere omstandigheden, die ondertussen zo toch een beetje opgelost zijn.
Ik woon in mijn nieuw stekje, alleen, al  zijn we "vrienden" gebleven, G. en ik.Ja we kennen elkaar al 21 jaar...
Nu en dan doen we nog activiteiten samen, maar houden ook elk zijn eigen vrijheid, er was al langer iets wat wrong, sinds ik mijn huisje verkocht had, we zaten te veel op elkaars lip, toen ik ingetrokken was in zijn app. en dat bracht problemen mee, waar ik verder niet wil op ingaan.

Straks ga ik naar de bbq bij mijn jongste dochter naar Izegem. Haar jongste, die ook mijn jongste kleinzoon is, Mauro is afgezwaaid uit de lagere school. Hij had een mooi resultaat en mag dus in september naar het middelbaar. 't gaat allemaal zo snel.
De grotere kleinkinderen zijn allemaal met succes door hun examens geraakt, en ja, daar ben ik gelukkig om.
Ook mijn oudste dochter komt naar de bbq, met haar man en dochter en zoon.

Woensdag en donderdag komen mijn dochter Nathalie, samen met haar twee meisjes, Luna, 17 op 6 juli en Maité 16 sinds 11 juni, op bezoek, ze blijven een nachtje slapen, en zo kunnen we hopelijk genieten van zon en zee. Ze wonen in Herentals, en zien de zee niet zo dikwijls.

Maatjes, ik ga hier afsluiten, hoop dat ik hier nog altijd welkom ben, sorry dat ik zomaar stopte met schrijven, maar wou hier mijn frustraties niet afschrijven, maar nu gaat het beter, en ik ben blij dat ik terug mijn eigen stekje heb.
Groetjes aan jullie allemaal,
omadina
Mama, oma, wat maakt het uit !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !

Ivette
Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Locatie: gits

01 jul 2018, 09:34

En of je hier terug welkom bent omadina. Ik begrijp je heel goed, voelde aan dat het al een tijdje wrong thuis.
Ik heb je erg gemist want we hebben altijd een goede band gehad, ook al heb ik je nog nooit ontmoet.
Ik vind dat je een heel goede beslissing hebt genomen, geniet maar volop van jouw herwonnen vrijheid en van de
ontmoetingen met uw kinderen en kleinkinderen!

Ze komen hier wel vanaf maandagmorgen mijn poort schilderen dus ik vrees dat ik een tijdje mijn PC niet zal kunnen gebruiken, ik meld me dan wel na de werken!
Dus...tot later allemaal!
Ivette

Rietjes
Lid geworden op: 07 nov 2002, 16:02
Locatie: Ieper

01 jul 2018, 13:15

Oh wat is het leven fijn als de zon schijnt .....

en schijnen doet ze hoor
voor sommigen misschien wat te veel
daar heb ik alle begrip voor
maar voor mij mag het gerust zo blijven tot....... nieuwjaar
(met af en toe toch wat regen)

Oma-Dina, ik vermoede al dat het zoiets was.  Toen misschien wat te vlug te beslissing genomen samen te wonen....
maar ja men kan pas weten wat het inhoudt als men het meemaakt het.
Geniet maar terug van het leven, van je zelfstandigheid, van je kinderen en kleinkinderen  en van de vriendschap die eraan over gebleven is.
Ben je aan het zeetje gebleven of terug naar waar je thuis was ? 

Hier in ons dorp heeft vandaag een fietsevenement plaats "de 12 uren van B...",
'k heb vanmorgen al enkel toertjes gereden
en
straks nog meer van dat !
VIVE LE VELO ! 
Oud maar niet out !

Rietjes
Lid geworden op: 07 nov 2002, 16:02
Locatie: Ieper

01 jul 2018, 19:50

Goeieavond

't voelt aan alsof het een hete nacht zal worden AfbeeldingAfbeelding

Ondanks de hitte en de raad om met dit weer niet teveel te bewegen heb ik toch mijn 60 km gereden.
Vanaf morgen is het 5 dagen naeen zoiets of zelfs nog een ietsje meer.
Als je me hier dus niet ziet verschijnen is't omdat ik op de fiets zit of uitgeteld ben 's avonds.
Oud maar niet out !

omadina
Lid geworden op: 11 dec 2005, 19:34
Locatie: Meulebeke

02 jul 2018, 08:01

Goede morgen,
Ja, ik ben nog steeds een vroege vogel ...Iedereen een heel mooie "warme" dag gewenst !
Rietjes, ja, ik ben aan zee gebleven maar woon nu wel in het dorp, met de fiets op 5 min. van het strand, of een wandeling van een kwartiertje, ook recht tegenover de duinen, ook altijd goed voor een flinke wandeling. Daarbij heb ik veel winkels op stapafstand, zelfs de nieuwe Col...
Gisteren was het lekker bij mijn jongste dochter, en ja mijn oudste dochter en haar kinderen waren er ook. Rinus, de man van Ilse kan goed barbecuen, en er waren super veel groentjes, ja zo kan ik mijn dochter, een echte gezondheidsfreak... Wat worden de jongens allemaal groot... alleen Lennert blijft een klein tenger manneke met zijn 13 jaar. Morgen vertrekt hij naar Barcelona met zijn voetbalmaatjes, met een bus. Het zal hem goed doen, want ja met een grote zus van 26, is hij zo wat enig kind, en toch wel soms een beetje op zijn eentje.

Nu kijk ik al uit naar woensdag om mijn andere dochter met haar twee grote meisjes te verwelkomen.

Maar vandaag en morgen weer een uurtje sporten, 't zal warm zijn...gelukkig ben ik bij de eerste shift van 9u30 tot 10u30, na een douche, dan iets fris gaan drinken in de bar.

Yvette, bedankt voor uw lieve woorden, we zullen elkaar wel eens kunnen ontmoeten,ik zou dat ook leuk vinden.
Je mag gerust een voorstel doen hoor.

Aan alle maatjes, die hier regelmatig komen en alle anderen die ik ken van vroeger, een mooie dag, liefst een beetje in de schaduw als het te warm wordt...
Salukes, ja dat zeggen de kinderen...
omadina
Mama, oma, wat maakt het uit !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !

Rietjes
Lid geworden op: 07 nov 2002, 16:02
Locatie: Ieper

02 jul 2018, 08:08

Goeiemorgen

Ook al is de start maar gepland om 10u; ik zit al klaar  :wink:
ook een vroege vogel dus.

Oma-dina, we zullen elkaar toch eens moeten treffen deze zomer aan 't zeetje hé !
IK zie het voor me waar jij nu woont, mooie locatie !
Oud maar niet out !