Hoekje:"De oase van rust in 2018"

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

meme-rietje
Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
Locatie: Zuid-West-Vl.

13 sep 2018, 10:40

Michely duimke

goeie morgen iedereen
gisteren naar de markt geweest
en in de namiddag naar de bloemekes
heb er gekocht voor op mijn livingtafel
erna zijn we een koffie gaan drinken daar niet ver van
waar ze lekkere moelleux hebben
we vroegen alle drie een en een tas koffie
ze maakten geen moelleux meer
en wij waren special naar daar gegaan voor dat
wat waren we ontgoocheld 

Afbeelding
Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan

Ivette
Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Locatie: gits

13 sep 2018, 11:06

Michelly, blij u te lezen en dat ge nog altijd met veel geduld uw ziekte ondergaat.
Inderdaad, het is een zegen als ge in zo'n geval graag leest (ook voor mij is dat nu het geval)
Vanzelfsprekend dat M. nu alle werk in de tuin alleen doet, en u geniet van het resultaat.

Meme rietje verstaanbaar als men voor iets speciaals in een cafetaria gaat en ze maken het niet meer dat men dan teleurgesteld is.

Nu ga ik wat aan het eten werken 
doeiiiii 
Ivette

Rietjes
Lid geworden op: 07 nov 2002, 16:02
Locatie: Ieper

13 sep 2018, 19:52

Het is een dagje Brugge geworden,
niet om te shoppen want dat doet mijn ventje niet graag
wel een mooie monumentenwandeling gemaakt


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Altijd mooi
Altijd leuk

en we hebben de tijd genomen om alle kerken binnen te gaan.
Oud maar niet out !

Ivette
Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Locatie: gits

13 sep 2018, 22:36

Bedankt Rietjes, dit zijn prachtige foto's!

Hebt ge ook gekeken naar Martin Heylen? Vond je ook dat kleine meisje, Michelleke, dat zo fier zijn naam zei, zo schattig?
Ik vind het een mooi programma toch zou ik er niet graag in op TV komen, je komt er precies naakt in voor!
Ivette

meme-rietje
Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
Locatie: Zuid-West-Vl.

14 sep 2018, 13:58

goeie vrijdag iedereen
ik heb Michelleke ook gezien

"LOVE IS IN THE AIR,
NU ALLEEN NOG LEREN VLIEGEN !"
Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan

meme-rietje
Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
Locatie: Zuid-West-Vl.

14 sep 2018, 15:51

koffietijd met een profitirolleke
wat wil je, ik heb boodschappen gedaan hé



Afbeelding


Afbeelding
Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan

Rietjes
Lid geworden op: 07 nov 2002, 16:02
Locatie: Ieper

14 sep 2018, 16:28

Pf.....

Koud buffet vanwege onze vrijwilligersorganisatie (OCMW) met een flink stuk taart toe
en straks
opening tentoonstelling met receptie  :wink: :wink:

eerst ff bekomen 
Oud maar niet out !

schaffen
Lid geworden op: 01 apr 2018, 11:22
Locatie: aan het bos

15 sep 2018, 06:44

Afbeelding

Goede morgen iedereen 

Ik wens iedereen een aangenaam en zonnig weekend 

Geniet er van 

Groetjes

meme-rietje
Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
Locatie: Zuid-West-Vl.

15 sep 2018, 09:16

goeie morgen iedereen
en dan is er koffie


Afbeelding
Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan

Rietjes
Lid geworden op: 07 nov 2002, 16:02
Locatie: Ieper

15 sep 2018, 19:01

Goeieavond

Heb ik mijn zaterdag gevuld gekregen ?????
JA

Heb ik hem nuttig gevuld ????
Dat zal ik weten te vertellen na 14 okt., verkiezingsdag.
Van een bevriend iemand die in de gemeentepolitiek zit had ik de vraag gekregen een dagje hulp te bieden bij het schrijven en vullen van omslagen; 't was best leuk.
Oud maar niet out !

schaffen
Lid geworden op: 01 apr 2018, 11:22
Locatie: aan het bos

16 sep 2018, 07:21

Afbeelding

Goede morgen iedereen 

Fijne zondag 

Maak er een fijne en gezellige dag van en geniet nog van het mooie weer

Hopelijk behaald je vriend een goede uitslag bij de verkiezing Rietjes , dan is je inzet niet voor niks geweest 

Groetjes

Ivette
Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Locatie: gits

16 sep 2018, 09:35

En nu maar hopen op een goede uitslag, Rietjes dat zou deugd doen na jouw inzet!

Ik ben nu veel geruster nu ik de oorzaak weet van dat flauwvallen en met de gedachte dat ze daar  hopelijk dinsdag wat kunnen aan verhelpen, ik dan weer kan fietsen, de bus nemen, zonder "benauwd" te zijn!

Nadat ik donderdagnamiddag een goed gesprek had met Dany, de weduwnaar van Nicole mijn nicht, als ik hier de gezondheidstoestand lees van Michelly en vele anderen, dan prijs ik me nog gelukkig "dat het maar dat is"!

Gisterennamiddag hebben Nik en Els nog enkele vaste planten in mijn tuinboorden geplant, die moet ik zeker vanavond en morgen water geven.
Ondanks de droogte ziet het er goed uit, zal eens een foto maken sè, beloof het voor deze namiddag, nu zit de zon er nog niet op! 

Viv ik vergat bijna je te feliciteren met de prachtige overwinning van Genk tegen Anderlecht, ook een dikke pluim voor de trainer Filip Clement die altijd vol lof is voor zijn spelers, tof is dat want tenslotte moeten zij het realiseren op het veld!
Ivette

meme-rietje
Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
Locatie: Zuid-West-Vl.

16 sep 2018, 09:56

goeie morgen allemaal
ja het zal weer een goed dagje worden
gisteren was het avondmarkt bij ons
was flauw heel flauw
vandaag autoloze zondag voor de braderie
we gaan deze namiddag maar eens gaan kijken hé
mooi wandelingske en dan nog eens zonder auto's
in het midden van de straat mogen lopen
dit is een foto van de braderie uit 2011

Afbeelding
Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan

viv
Lid geworden op: 29 apr 2005, 18:52

16 sep 2018, 11:23

Goede morgen, bijna middag,

Wat een mooie nazomerdag! 

Ja Ivette, het was een plezierige voetbalavond gisteren.  De sfeer van de grote dagen was er weer helemaal ;-)
Filip Clement lijkt mij een integer man te zijn, zonder grootspraak.  Hij past echt bij Genk en hij kan de spelers
motiveren en tegelijk met de voeten op de grond houden.  Het is weer plezant om naar het voetbal te
gaan :-) 

Hier ook autoloze zondag. Denk dat ik straks ook eens ga kijken - ga altijd al te voet.  Ik woon maar een kwartiertje te voet van het centrum.  Moet sowieso wat meer gaan bewegen.  Met de toestand van mijn moeder heb ik niet meer goed voor mezelf gezorgd.  Ben niet erg fit op het moment... 
Maar ik heb mij geregistreerd om mee te doen met 30-30.  Dat is dertig dagen minstens 30' wandelen in het groen.  Jullie hebben er waarschijnlijk ook al van gehoord...
https://www.30-30.be/ 
Dat gaat mij helpen hoop ik om terug wat meer te bewegen.  Ben nogal plichtbewust en als ik mij ergens voor engageer dan hou ik dat gemakkelijker vol want voor mezelf alleen.... pfff doe ik niets...
Eigenlijk zou ik dat toch moeten doen hé zolang ik dat nog kan!  Dus gisteren terug beginnen met wandelen. 
Heb een wandeling gemaakt op en rond de mijnterril van Heusden-Zolder.  Dat is dicht bij waar mijn moeder verblijft - dus "twee vliegen in één klap".  Ik werd wel met de neus op de feiten geduwd en heb serieus moeten doorbijten om zonder stoppen tot boven te geraken...   

En om het met de woorden van Schaffen te zeggen "Maak er een fijne en gezellige dag van en geniet nog van het mooie weer " 

Viv
Afbeelding

Het lijkt niet hoog maar het is toch een pittig klimmetje van een kwartier
Afbeelding

Maar eenmaal boven kan je genieten van het uitzicht!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Ben altijd blij als ik mijn auto nog zie staan na de wandeling.  Het is zo'n afgelegen plek... ben drie wandelaars tegengekomen op anderhalf uur.  En boven was ik helemaal alleen.
Afbeelding

Rietjes
Lid geworden op: 07 nov 2002, 16:02
Locatie: Ieper

16 sep 2018, 12:46

Goeiemiddag

Prachtig wandelgebied Viv, 'k zou er mij ook kunnen uitleven.

Ik ben geen voetballiefhebber, mijn ventje een hele grote en telkens geeft hij me de stand van Genk door omdat ik hem al eens over jou verteld heb Viv . Goed hé.

Yvette, nog een paar daagjes ... toi toi toi ....

Onze kilometers zitten erop voor vandaag en omdat de wandeling in en rond Vleteren was mocht dit natuurlijk niet ontbreken.

Santé !
Afbeelding


Ook hier autoluwe binnenstad met allerhande activiteiten; straks met de buurvrouw de fiets op eens poolshoogte gaan nemen.
Oud maar niet out !