aankoop laptop spanje

Vragen/antwoorden betreffende computer software.

liam
Lid geworden op: 25 jan 2006, 11:23
Locatie: AMPOSTA SPANJE

05 jul 2018, 13:57

Ik heb een nieuwe laptop gekocht in spanje met windows 10 home , nu heb ik hem omgezet in het nederlands .
Aangezien er geen dvd mee is geleverd met de laptop , vraag ik mij af wat er gebeurt als ik een crasch krijg of een groot probleem heb.
Zou het mogelijk zijn om een opstart dvd te maken dat ik dan opnieuw kan beginnen.
Ik heb nog een laptop met windows 10 pro en daar heb ik een opstart dvd van en als ik daar een groot probleem mee heb dan doe ik de dvd erin en kan volledig opnieuw beginnen.
Nu vraag ik mij af of ik dat met die nieuwe laptop ook kan doen een opstart dvd maken.

Nu heb ik nog een vraagje  mijn echtgenote hare laptop is ook kapot . en daarop heb ik vanaf windows 7 geopgrade naar windows 10 pro  toen gekocht voor 30 eu , kan ik die upgrade dvd gebruiken om die over de windows 10 home te  zetten
Zonnige groeten uit Spanje

AMD Athlon(tm) x2 Dual-Core QL-64

2.10 GHZ

ATI Mobitity Radeon HD 4500 Series

Windows 10 pro Nederlands

Broadcom Netlink (TM) Gigabit Ethernet

Draadloze netwerkadapter AR5B91 van Atheros

Charlie Maru
Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33

05 jul 2018, 15:59

liam schreef: Nu vraag ik mij af of ik dat met die nieuwe laptop ook kan doen een opstart dvd maken.
https://www.microsoft.com/en-us/softwar ... /windows10

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

05 jul 2018, 16:09

liam schreef: Aangezien er geen dvd mee is geleverd met de laptop 

Nu heb ik nog een vraagje  mijn echtgenote hare laptop is ook kapot . en daarop heb ik vanaf windows 7 geopgrade naar windows 10 pro  toen gekocht voor 30 eu , kan ik die upgrade dvd gebruiken om die over de windows 10 home te  zetten
-Je geeft niet aan welk merk en type, er zijn er zeer vele.
Contacteer de fabrikant vd laptop en vraag herstel-dvd's.
Of hier in het NL:
https://www.microsoft.com/nl-nl/softwar ... /windows10

-Een licentie van Microsoft is slechts bruikbaar voor 1 toestel.
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

08 jul 2018, 14:55

Hardware.
QUERTY= NL
AZERTY=Belgisch
QUERZ=DL

Software.
Windows taal interface wijzigen van Spaans → NL
https://windowsinstructed.com/how-to-ch ... indows-10/

Afbeelding

Waarom maak je niet zelf een onderwerp aan, je breekt in een onderwerp van iemand anders.
Vertel in dat nieuw onderwerp eens precies wat je wil bereiken.
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/