Antwerpen binnenkort een islamitische stad? JA.

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

08 jul 2018, 19:05

Ice schreef: islamisering
"Wat zoudt ge zonder migratie zijn"


Afbeelding

Cijfers voor andere dorpjes?
http://newsmonkey.be/article/62520
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

08 jul 2018, 19:17

Aan dat plaatje kunnen we zien hoeveel mensen al zijn weggetrokken uit de stad om hun toevlucht te zoeken in de rand. En dat zijn meestal de mensen die het zich kunnen veroorloven. Wat er achterblijft is meer en meer de onderste laag in de samenleving.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

08 jul 2018, 19:33

Jonge gezinnen verlaten de stad vooral vanwege de vastgoedprijzen en de gebrekkige voorzieningen - ellenlange wachtlijsten voor crèches, te weinig scholen, te weinig groen.. . Over de mobiliteit en het  openbare vervoer dat kapot bezuinigd werd  zullen we maar zwijgen.

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

08 jul 2018, 20:54

Wil. schreef: Wat er achterblijft is meer en meer de onderste laag in de samenleving.
Denk je of weet je wel heel zeker?

Londen: in 2017 verlieten méér dan 336.000 mensen de stad...
Is bijna zoveel als het ganse inwonersaantal van die andere wereldstad:  aaaantwaaaarpe...
Wat er in London nog rest vd  8,2 miljoen inwoners noem jij dan vlotjes de onderste laag in de samenleving...

https://nl.express.live/2018/07/05/exod ... onden-2017
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

08 jul 2018, 21:57

pcekspeer schreef:
Wil. schreef: Wat er achterblijft is meer en meer de onderste laag in de samenleving.
Denk je of weet je wel heel zeker?

Londen: in 2017 verlieten méér dan 336.000 mensen de stad...
Is bijna zoveel als het ganse inwonersaantal van die andere wereldstad:  aaaantwaaaarpe...
Wat er in London nog rest vd  8,2 miljoen inwoners noem jij dan vlotjes de onderste laag in de samenleving...

https://nl.express.live/2018/07/05/exod ... onden-2017
Het begrip 'drogredenering' is jou op school nooit uitgelegd? Tsss, tsss … :roll:
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Flashback
Lid geworden op: 08 mei 2014, 17:47
Locatie: Boemerskonte

08 jul 2018, 21:59

Wil. schreef:Aan dat plaatje kunnen we zien hoeveel mensen al zijn weggetrokken uit de stad om hun toevlucht te zoeken in de rand. En dat zijn meestal de mensen die het zich kunnen veroorloven. Wat er achterblijft is meer en meer de onderste laag in de samenleving.
Ik denk dat Wil. eens uit zijn hangmat moet komen en een kijkje nemen in Deurne, Borgerhout, en de rest van de totaal verloederde rand. Reden dat wij reeds jaren geleden uit die rand wegtrokken ! 't Is een ferme fabel dat de gegoede Antwerpenaren naar de rand trekken !
In Antwerpen Noord brand de lamp ! Welliswaar hoogbouw maar lofts met uitzicht op de prachtige machtige vliet (?).

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

08 jul 2018, 22:02

Wil. schreef: Het begrip 'drogredenering' is jou op school nooit uitgelegd?  
Lagere school geweest vroeger?
Tegenwoordig beginnen ze al in de lagere school met het aanleren vd beginselen: programmeren...
https://www.klasse.be/39045/kinderen-le ... grammeren/
https://www.klascement.net/map/programm ... order=DESC
Enz., enz.

Tsss, tsss....
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

08 jul 2018, 22:21

Flashback schreef:
Wil. schreef:Aan dat plaatje kunnen we zien hoeveel mensen al zijn weggetrokken uit de stad om hun toevlucht te zoeken in de rand. En dat zijn meestal de mensen die het zich kunnen veroorloven. Wat er achterblijft is meer en meer de onderste laag in de samenleving.
Ik denk dat Wil. eens uit zijn hangmat moet komen en een kijkje nemen in Deurne, Borgerhout, en de rest van de totaal verloederde rand. Reden dat wij reeds jaren geleden uit die rand wegtrokken ! 't Is een ferme fabel dat de gegoede Antwerpenaren naar de rand trekken !
In Antwerpen Noord brand de lamp ! Welliswaar hoogbouw maar lofts met uitzicht op de prachtige machtige vliet (?).
Met de rand bedoel ik de aangrenzende gemeenten van Groot-Antwerpen: plaatsen zoals Schoten, Wijnegem, Borsbeek, Edegem, Wilrijk, Aartselaar. Kom er maar eens kijken.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Ice

09 jul 2018, 07:33

pcekspeer schreef:
Idefix schreef: Vlamingen of Belgen in het algemeen zijn niet zo een opblazers%u2026%u2026.. :D
Een en ander gemist zoals gewoonlijk?
https://www.11.be/artikels/item/dossier ... e-atoombom

Afbeelding

Boem-patat of liever patat-boem-boem?

Afbeelding

F16 en F35, nooit gehoord van deze erwtenschieters?
EN?
Dat betekent enkel dat wij meer in onze mars hebben dan die ene hersencel van moslims waardoor die er graag ook nog, behalve bommen gooien en dan ook nog zichzelf naar de hel blazen, erop loshakken en mensen slachten gelijk barbaren in het stenen tijdperk.
Ice

09 jul 2018, 07:37

pcekspeer schreef:
Idefix schreef: Wij kunnen altijd nog naar Afrika emigreren,
Een  paar voorgangers die ook al meenden te moeten emigreren.
Slechts een paar hé.

Afbeelding

Afbeelding

Als je wordt toegelaten, komt alles weer goed.
Gegarandeerd.
Ben je nog niet vertrokken?
Zielig ventje...sleur er anders de kruistochten ook nog maar eens bij, spit Congo ook wat uit en je kan de broedermoord van kaïn en abel ook nog proberen in onze schoenen te schuiven.
Hoe noemen wij dat...euh...eigen nest bevuilen?

petrol
Lid geworden op: 29 jan 2018, 08:06

09 jul 2018, 08:41

Ik woon in de groene noordrand van Antwerpen.

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

09 jul 2018, 11:36

pcekspeer schreef:
Idefix schreef: Wij kunnen altijd nog naar Afrika emigreren,
Een  paar voorgangers die ook al meenden te moeten emigreren.
Slechts een paar hé.

Afbeelding

Afbeelding

Als je wordt toegelaten, komt alles weer goed.
Gegarandeerd.
Ben je nog niet vertrokken?
Van die op de  foto ben ik er misschien  een paar dozijn gaan redden in '59-'60 :roll:
De zon is gratis voor iedereen

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

09 jul 2018, 16:43

pcekspeer schreef:
Ice schreef: islamisering
"Wat zoudt ge zonder migratie zijn"


Afbeelding

Cijfers voor andere dorpjes?
http://newsmonkey.be/article/62520

Veel veiliger,veiliger, veiliger............
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

Jockey
Lid geworden op: 08 dec 2009, 23:19
Locatie: Wuustwezel

12 sep 2018, 12:00

De Brusselse PS-lijst :n° 3 : Emir Kir 
n° 7 : Fadila Laanan 
n° 8 : Mohammed Daïf 
n° 10 : Sfia Bouarfa 
n° 13 : Rachid Madrane 
n° 19 : Jamal Ikazban 
n° 20 : Fatiha Saïdi 
n° 22 : Nadia El Yousfi 
n° 25 : Mohammed Azzouzi 
n° 27 : Ahmed El Ktibi 
n° 28 : Souad Razzouk 
n° 29 : Emin Ozkara 
n° 35 : Abdallah Boustani 
n° 42 : Yasmina Nekhoul 
n° 43 : Mohamed Errazi 
n° 45 : Mohamed Lahlali 
n° 47 : Mounir Laarissi 
n° 51 : Ahmed Laaouej 
n° 54 : Myriem Amrani 
n° 55 : Ibrahim Dönmez 
n° 57 : Ahmed Ouartassi 
n° 59 : Ahmet Gjanaj 
n° 61 : Hava Ardiclik 
n° 63 : Abobakre Bouhjar 
n° 67 : Talbia BelhouariOpvolgers:n° 4 : Mahammadi Chahid 
n° 7 : Karim Chetoui 
n° 11: Sevket Temiz

Een tekeningetje hoeft er toch niet bij denk ik?
Weet je,je kan perfect ruzie maken en toch vrienden blijven...

Polmar
Lid geworden op: 23 feb 2004, 16:51

12 sep 2018, 15:28

Dat alles dank zij de  linkse manier van denken, door de media , politiekers en verdraagzamen!
Ooit schreef ik op dit forum over landverraders en ik werd onmiddelijk beschuldigt van VB'er te zijn!!
Nu lees ik precies wat ik toen schreef. We leven in een land van landverraders(politiekers en verdraagzamen)
dat alles geholpen door HLN,VRT, Groen en de rooien en in het geniep door Chris Peeters en zijn bende huichelaars!
Onze kinderen zullen er beter van worden als ze bekeren tenminste!
Ik vraag me dikwijls af, waarom zijn er miljoenen vermoord in de beide oorlogen om onze grenzen te beschermen en nu is "entré libre" met alle voordelen aandien!! 99% van de asielzoekers zijn moslim en toch slikken de politiekers het verder zonder nadenken(?????). Arm Vlaanderen!!!

Polmar
Apple Imac Mojave