Antwerpen binnenkort een islamitische stad? JA.

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Jockey
Lid geworden op: 08 dec 2009, 23:19
Locatie: Wuustwezel

12 sep 2018, 15:51

Polmar schreef:Dat alles dank zij de  Slinkse manier van denken, door de media , politiekers en verdraagzamen!
Ooit schreef ik op dit forum over landverraders en ik werd onmiddelijk beschuldigt van VB'er te zijn!!
Nu lees ik precies wat ik toen schreef. We leven in een land van landverraders(politiekers en verdraagzamen)
dat alles geholpen door HLN,VRT, Groen en de rooien en in het geniep door Chris Peeters en zijn bende huichelaars!
Onze kinderen zullen er beter van worden als ze bekeren tenminste!
Ik vraag me dikwijls af, waarom zijn er miljoenen vermoord in de beide oorlogen om onze grenzen te beschermen en nu is "entré libre" met alle voordelen aandien!! 99% van de asielzoekers zijn moslim en toch slikken de politiekers het verder zonder nadenken(?????). Arm Vlaanderen!!!

Polmar
;-) Eén letterke toegevoegd Polmar. Voor het overige volledig akkoord...
Mijn grote vraag is wel: Wàt hebben zij er in Godsnaam bij te verdienen????????????
Weet je,je kan perfect ruzie maken en toch vrienden blijven...
dejules

12 sep 2018, 20:59

Wil. schreef:Wat er achterblijft is meer en meer de onderste laag in de samenleving.
U bedoelt de gepensioneerden uit de privé sector met hun 1.250 € pensioen, toch?

Jockey
Lid geworden op: 08 dec 2009, 23:19
Locatie: Wuustwezel

12 sep 2018, 22:00

dejules schreef:
Wil. schreef:Wat er achterblijft is meer en meer de onderste laag in de samenleving.
U bedoelt de gepensioneerden uit de privé sector met hun 1.250 € pensioen, toch?
:lol:Zwartwerker!
Weet je,je kan perfect ruzie maken en toch vrienden blijven...
dejules

12 sep 2018, 22:03

Jockey schreef:
dejules schreef:
Wil. schreef:Wat er achterblijft is meer en meer de onderste laag in de samenleving.
U bedoelt de gepensioneerden uit de privé sector met hun 1.250 € pensioen, toch?
:lol:Zwartwerker!
https://www.besox.be/hoeveel-mag-gepens ... verdienen/

Jockey
Lid geworden op: 08 dec 2009, 23:19
Locatie: Wuustwezel

12 sep 2018, 22:40

dejules schreef:
Jockey schreef:
dejules schreef:
Wil. schreef:Wat er achterblijft is meer en meer de onderste laag in de samenleving.
U bedoelt de gepensioneerden uit de privé sector met hun 1.250 € pensioen, toch?
:lol:Zwartwerker!
https://www.besox.be/hoeveel-mag-gepens ... verdienen/

Er staat wel bij: BIJVERDIENEN! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Weet je,je kan perfect ruzie maken en toch vrienden blijven...
MaLoReg

13 sep 2018, 08:31

In titel staat slechts 1 woord té véél: 'binnenkort'- en 'k weet wat ik zeg want woon in Antwerpen.
Fazal

13 sep 2018, 16:36

dejules schreef:
Wil. schreef:Wat er achterblijft is meer en meer de onderste laag in de samenleving.
U bedoelt de gepensioneerden uit de privé sector met hun 1.250 € pensioen, toch?
Als ik mij niet vergis dejules, gaat deze topic over: Antwerpen binnenkort een islamitische stad? JA!
Ik heb van dat slotpunt een uitroepingsteken gemaakt.  :wink:
dejules

13 sep 2018, 18:02

Fazal schreef:
Als ik mij niet vergis dejules, gaat deze topic over: Antwerpen binnenkort een islamitische stad? JA!
Ik heb van dat slotpunt een uitroepingsteken gemaakt.  :wink:
Antwerpen is al een islamitische stad, toch?
dejules

13 sep 2018, 22:09

Jockey schreef:
dejules schreef:
Jockey schreef:
dejules schreef:
Wil. schreef:Wat er achterblijft is meer en meer de onderste laag in de samenleving.
U bedoelt de gepensioneerden uit de privé sector met hun 1.250 € pensioen, toch?
:lol:Zwartwerker!
https://www.besox.be/hoeveel-mag-gepens ... verdienen/

Er staat wel bij: BIJVERDIENEN! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
https://doccle.be/nl/blog/werken-als-gepensioneerde/

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

13 sep 2018, 22:33

Trap onder uw gat, zo was dat vroeger 
Binnenkort zal men dansen op ons graf en zeggen hij was te braaf, verdedigde zich niet, werd omsingeld. 
Zoals in dat Chemnitz , een groot feest en wat kransen. Het mooiste vind ik nog die gast die ne stamp onder zijn gat zou krijgen.  
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg

MichelN
Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
Locatie: Groot-Leuven

14 sep 2018, 10:25

Twee uitspraken:
 “Ik denk dat Europa toebehoort aan de Europeanen.”
“Europa, bijvoorbeeld Duitsland, kan geen Arabisch land worden, Duitsland is Duitsland."

Het komt niet van een VB-er maar van een charismatische geestelijke leider: de Dalai Lama.
In HLN nog wel, volgens de kletsmajoor hier een rioolkrant. Nu ja, de goden moeten hun getal hebben.

https://www.hln.be/nieuws/buitenland/da ... ~a0b2c14a/

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

14 sep 2018, 10:29

Duitsland kan inderdaad geen Arabisch land worden, maar wel een islamitisch land ...
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

walteropdemaan
Lid geworden op: 27 nov 2009, 15:56

14 sep 2018, 10:58

dank zij de omliggende meer chauvinistisch aangelegde  landen zal Europa nooit mohammedaans worden, mocht Vlaanderen  echter onafhankelijk worden het zou meteen mohammedaans zijn , een Vlaming is te onderdanig denk ik
Fazal

14 sep 2018, 11:06

Dat hoeft u niet te 'denken', dat is gewoon 'waar'!

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

14 sep 2018, 12:36

walteropdemaan schreef:dank zij de omliggende meer chauvinistisch aangelegde  landen zal Europa nooit mohammedaans worden, mocht Vlaanderen  echter onafhankelijk worden het zou meteen mohammedaans zijn , een Vlaming is te onderdanig denk ik
Wat gaan die omliggende landen eraan doen om dat te voorkomen? Duitsland, Frankrijk, het VK zijn er 'even erg' aan toe.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.