Antwerpen binnenkort een islamitische stad? JA.

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Jockey
Lid geworden op: 08 dec 2009, 23:19
Locatie: Wuustwezel

14 sep 2018, 15:12

walteropdemaan schreef:dank zij de omliggende meer chauvinistisch aangelegde  landen zal Europa nooit mohammedaans worden, mocht Vlaanderen  echter onafhankelijk worden het zou meteen mohammedaans zijn , een Vlaming is te onderdanig denk ik
Walter jij hebt precies Uwe naam niet gestolen. "meer chauvinistisch aangelegde  landen" Ben jij de laatste 10 jaar inWallonië, Frankrijk of Duitsland geweest? Daar staan de extremisten al een pak verder dan hier hoor! 
Weet je,je kan perfect ruzie maken en toch vrienden blijven...

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

14 sep 2018, 15:50

Wil. schreef:
walteropdemaan schreef:dank zij de omliggende meer chauvinistisch aangelegde  landen zal Europa nooit mohammedaans worden, mocht Vlaanderen  echter onafhankelijk worden het zou meteen mohammedaans zijn , een Vlaming is te onderdanig denk ik
Wat gaan die omliggende landen eraan doen om dat te voorkomen? Duitsland, Frankrijk, het VK zijn er 'even erg' aan toe.
Is er een land dat chauvinistischer is dan Frankrijk...maar de vloed kan men niet tegenhouden,steeds verder,en verder....er zijn al heel veel no go en sharia  zones voor vrouwen in Frankrijk, ook Duitsland en Groot Brittannië,en hebben eens een pink toegegeven, nu is het al een hele arm.
https://www.stopdebankiers.com/moslims- ... frankrijk/

Zelfs de Macron denkt dat hij de moslims kan temperen.

https://www.hln.be/nieuws/buitenland/ma ... ~a2f9c717/

En FDW mag het nog zo goed voorhebben ,dat Antwerpen van ons is........maar hoe lang nog.
http://vlaamsbelangantwerpen.be/antwerpen-weer-van-ons/

Als ze al een moslim partij gaan oprichten,en er in slagen..... is de dijk gebroken.
http://www.standaard.be/cnt/dmf20180508_03504440
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

16 sep 2018, 14:27

Wil. schreef:Duitsland kan inderdaad geen Arabisch land worden, maar wel een islamitisch land ...
Inderdaad,...…...Turken zijn geen Arabieren. :roll:
De zon is gratis voor iedereen

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

16 sep 2018, 14:32

tokkio schreef:
Wil. schreef:
walteropdemaan schreef:dank zij de omliggende meer chauvinistisch aangelegde  landen zal Europa nooit mohammedaans worden, mocht Vlaanderen  echter onafhankelijk worden het zou meteen mohammedaans zijn , een Vlaming is te onderdanig denk ik
Wat gaan die omliggende landen eraan doen om dat te voorkomen? Duitsland, Frankrijk, het VK zijn er 'even erg' aan toe.
Is er een land dat chauvinistischer is dan Frankrijk...maar de vloed kan men niet tegenhouden,steeds verder,en verder....er zijn al heel veel no go en sharia  zones voor vrouwen in Frankrijk, ook Duitsland en Groot Brittannië,en hebben eens een pink toegegeven, nu is het al een hele arm.
https://www.stopdebankiers.com/moslims- ... frankrijk/

Zelfs de Macron denkt dat hij de moslims kan temperen.

https://www.hln.be/nieuws/buitenland/ma ... ~a2f9c717/

En FDW mag het nog zo goed voorhebben ,dat Antwerpen van ons is........maar hoe lang nog.
http://vlaamsbelangantwerpen.be/antwerpen-weer-van-ons/

Als ze al een moslim partij gaan oprichten,en er in slagen..... is de dijk gebroken.
http://www.standaard.be/cnt/dmf20180508_03504440
We gaan nu de volgende fase van de verovering in.

Bron Prof. Peter Hammond
Soon they begin to apply pressure to allow Sharia law within their own communities (sometimes ghettos).“When Muslims approach 10% of the population, they tend to increase lawlessness as a means of complaint about their conditions,” Dr. Hammond notes. “In Paris, we are already seeing car-burnings. Any non-Muslim action offends Islam, and results in uprisings and threats, such as in Amsterdam, with opposition to Mohammed cartoons and films about Islam.” These tensions are seen on a regular basis in:
Guyana — Muslim 10%AfbeeldingRiots in Pakistan, 2013India — Muslim 13.4%Israel — Muslim 16%Kenya — Muslim 10%Russia — Muslim 15%
De zon is gratis voor iedereen

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

16 sep 2018, 17:32

Geen partij "islam" in Antwerpen bij de verkiezingen- ze hebben geen kandidatenlijst neergelegd. Jullie kunnen op je 2 oren slapen - de politieke invasie is nog niet echt voor morgen  :wink:

MichelN
Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
Locatie: Groot-Leuven

16 sep 2018, 19:57

frits1955 schreef:Geen partij "islam" in Antwerpen bij de verkiezingen- ze hebben geen kandidatenlijst neergelegd. Jullie kunnen op je 2 oren slapen - de politieke invasie is nog niet echt voor morgen  :wink:
Kijk dan eens naar de namen op de kieslijsten in Brussel.

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

16 sep 2018, 20:08

Beste Michel - dit topic heet:"Antwerpen een islamitische stad".
Ziet ge dat overigens zitten dat Ridouani - een halve Marokkaan - burgemeester van Leuven gaat worden?  :lol:

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

17 sep 2018, 00:02

frits1955 schreef:Geen partij "islam" in Antwerpen bij de verkiezingen- ze hebben geen kandidatenlijst neergelegd. Jullie kunnen op je 2 oren slapen - de politieke invasie is nog niet echt voor morgen  :wink:
Nog efkes geduld frits .............uw tijd komt...…………. :roll:
De zon is gratis voor iedereen

MichelN
Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
Locatie: Groot-Leuven

17 sep 2018, 11:04

frits1955 schreef:Beste Michel - dit topic heet:"Antwerpen een islamitische stad".
Ziet ge dat overigens zitten dat Ridouani - een halve Marokkaan - burgemeester van Leuven gaat worden?  :lol:
Totaal niet, bovendien is het een sos en daar ben ik allergisch voor.
Brussel ligt mij nauwer aan het hart dan Antwerpen, een stad waarmee ik geen enkele affiniteit heb, volstaat dat om je schoolmeestergedoe of als aspirant-moderator wat te duiden?

Jockey
Lid geworden op: 08 dec 2009, 23:19
Locatie: Wuustwezel

17 sep 2018, 12:02

MichelN schreef:
frits1955 schreef:Beste Michel - dit topic heet:"Antwerpen een islamitische stad".
Ziet ge dat overigens zitten dat Ridouani - een halve Marokkaan - burgemeester van Leuven gaat worden?  :lol:
Totaal niet, bovendien is het een sos en daar ben ik allergisch voor.
Brussel ligt mij nauwer aan het hart dan Antwerpen, een stad waarmee ik geen enkele affiniteit heb, volstaat dat om je schoolmeestergedoe of als aspirant-moderator wat te duiden?
:lol: :lol: :lol:Just MichelN !!! 
Weet je,je kan perfect ruzie maken en toch vrienden blijven...

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

17 sep 2018, 12:30

" "als aspirant-moderator wat te duiden?"


Goed idee, Michel! Iemand moet dit laatste reservaat van elders verjaagde  Vlaams blokkers eens uitmesten. Merci voor de tip!  :lol:

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

17 sep 2018, 12:57

frits1955 schreef:" "als aspirant-moderator wat te duiden?"
Goed idee, Michel! Iemand moet dit laatste reservaat van elders verjaagde  Vlaams blokkers eens uitmesten. Merci voor de tip!  :lol:
Ik had jou al wel langer door frits, maar het is verfrissend dat je het nu niet meer voor jezelf kan houden.
censureren en andersdenkenden verguizen, dat is jou op het lijf geschreven, zoals ik al wel meer opmerkte.

En wat ben je van plan met je dossier over de zogezegd racistische uitlatingen op dit forum??

Lafweg aan dat winkeltje van Leman overmaken??

:lol: :lol: :lol:
Ondank is 's werelds loon

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

17 sep 2018, 13:02

Beste maior domus: Leman is al sinds 2004 ( dat is dus 14 jaar geleden) geen voorzitter meer van het CGKR. Vermoedelijk is U dat ontgaan . De tijd gaat snel nietwaar :lol:

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

17 sep 2018, 13:35

frits1955 schreef:Beste maior domus: Leman is al sinds 2004 ( dat is dus 14 jaar geleden) geen voorzitter meer van het CGKR. Vermoedelijk is U dat ontgaan . De tijd gaat snel nietwaar :lol:
Maar allez Frits, zijt nu eens serieus!

Ik weet best wel dat Leman daar geen vinger meer in de pap te brokken heeft.
Maar hij blijft de geestelijke vader van de inquisitie via dat vehikel dat nu Unia heet.

En jij spreekt nog over Vlaams blokkers.
Op 14 november 2004, veranderde het Vlaams Blok zijn naam voor Vlaams Belang.
Dat is dus 14 jaar geleden nietwaar.

De pot verwijt de ketel ...

:lol:
Ondank is 's werelds loon

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

17 sep 2018, 13:46

frits1955 schreef:" Iemand moet dit laatste reservaat van elders verjaagde  Vlaams blokkers eens uitmesten.
Is dat #uitmesten ? Of #mestkevers ?  Of nog vééél erger: #opkuisen , stel je dát eens voor!

Wat is er eigenlijk verkeerd met Vlaams Belangers (blokkers zijn passé, zoals al gezegd) die hun mening komen geven over de politiek op een politiek forum?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.