Immigranten?

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

05 okt 2018, 12:09

pcekspeer schreef:
Wil. schreef: En geloof het of niet: dat wordt onmiddellijk rondgebazuind en de stroom illegalen droogt op terwijl je erbij staat.
Is het voldoende dat alleen jij dat gelooft? Geloof je ook in andere, nog ergere dingen, bijvoorbeeld?
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

05 okt 2018, 12:10

Wil. schreef:
pcekspeer schreef:
Wil. schreef: En geloof het of niet: dat wordt onmiddellijk rondgebazuind en de stroom illegalen droogt op terwijl je erbij staat.
Is het voldoende dat alleen jij dat gelooft? Geloof je ook in andere, nog ergere dingen, bijvoorbeeld?
In Nederland heeft men asielzoekers - en dat zijn geen illegalen - al eens bij elkaar gezet in een woonblok. Die mochten daar binnen een buiten wandelen naar believen. Ze mochten echter niet werken. Die jongens hadden bijgevolg niets om handen. Wel, zelfs deze rakkers die grotendeels vrij waren om te gaan en te staan waar  ze wilden, konden dat niet uithouden. Ze wilden wég; alles anders was goed, maar zo maar wachten en niets doen, konden ze in Nederland niet uithouden.

Indien degenen die tegen de wet handelen - de illegalen - nog eens beroofd worden van hun vrijheid (zonder uitzicht op 'een einde') dan hoef je heel zeker geen twee maanden te wachten tot ze hun Wibra-zak hebben ingepakt om terug te gaan naar waar ze vandaan kwamen.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

08 okt 2018, 13:21

Wil. schreef: de stroom illegalen droogt op terwijl je erbij staat.
Stroom: hoe groot is die stroom volgens jou dan wel?
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
Ice

08 okt 2018, 15:50

kojak schreef:
Ice schreef:@tokkio: de regering(EN) en ál de politiekers, francken incluis, weten maar al te goed hoe deze immigrantenproblemen kunnen opgelost worden maar ZE WILLEN NIET!
Dát is het probleem!

Dat mag nu toch stilaan duidelijk zijn?
Ze spartelen als duivels in een wijwatervat om die hordes maar hier te kunnen houden met de meest doorzichtige drogredenen en enkel om met deze 'onvoorziene', hallucinante kosten de autochtone bevolking te kunnen pluimen, tenslotte zijn wij 'moreel verplicht' die arme oorlogsvluchtelingen te onderhouden.
(Er is zelfs geen sprake meer van 'veilige landen' en tegen opvangcentra buiten europa in eigen regio op onze kosten is teveel verzet.)

Want anders was het probleem van uitgeprocedeerden en illegalen reeds lang en simpel opgelost door repatriëringen!
Conclusie: immigratie is een georkestreerd, politiek wapen tegen de autochtone bevolking en dat wordt bewezen door de politiek zelf.

De dienst vreemdelingenzaken controleert zelfs de gezinsherenigingen niet, daar hebben ze geen tijd voor, ze zijn te druk met de andere kant op te kijken!  :evil:

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/ge ... ~a7f9466e/
Leg ons dat nu eens uit als je wilt... :roll:

Vraagje... hoe of naar waar ga je een illegale terugsturen als je niet weet uit welk land hij of zij komt ?
Komaan, welke idioot kun je nu nog wijsmaken dat iemand niet zou weten wat zijn vaderland is? Foei, foei....
Maar niet getreurd, de wetenschap heeft daar reeds een antwoord op: 
Zo is het mogelijk om uw DNA te vergelijken met honderden populaties over de gehele wereld. 
Hiermee kunnen we dan aangeven met welke populatie u het meest verwant bent. 
Met dit onderzoek krijgt u meer inzicht in uw etniciteit.
Achterhaal alle informatie over u en uw familie met deze unieke DNA test.
https://www.consanguinitas.nl/dna-teste ... iteit-test
https://www.dnatesten.be/dna-test-afkom ... uders.html

De vluchtelingen die beweren dat ze niet weten waar ze vandaan komen?
Wel, laten betalen voor deze dna test...ze zullen dan wel heel snel weten uit welk land ze kwamen, vooral als hun leugens over hun thuisland ontmaskerd worden en daarvoor gestraft zouden worden met het weigeren van asiel.

En degenen die beweren uit syrië te komen om zeker asiel te krijgen en daarvoor hun papieren in zee gesmeten hebben, terug in syrië droppen...benieuwd hoeveel afghanen, irakezen en vluchtelingen uit veilige buurlanden nog steeds beweren uit oorlogsgebied syrië te komen....

Trouwens: vanuit turkije met de boot naar Griekenland?
Terug naar turkije - vanuit Libië met de boot naar europa/italië/Spanje?
Terug afzetten in Libië of marrokko of andere, veilige  n-afrikaanse landen.

Of misschien de dublin akkoorden volgen, de EUROPESE afspraken en terug naar het eerste land waar ze aankwamen en waar ze asiel moesten aanvragen?
Er is geen enkele bootvluchteling op een rubberbootje aan de noordzee europa binnengekomen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

08 okt 2018, 16:55

pcekspeer schreef:
Wil. schreef: de stroom illegalen droogt op terwijl je erbij staat.
Stroom: hoe groot is die stroom volgens jou dan wel?

 Afbeelding
Bron: De Tijd - 25/1/18

Ondertussen is het aantal alweer gestegen - de transmigranten, weet je wel?

Dat is zoveel als die stadjes in je buurt: Hasselt en Tongeren samen. En stopt het vandaag? Of zou die stroom nog een aantal jaren kunnen doorgaan; wat denk je?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

08 okt 2018, 17:02

Gokken is de laatste nieuwe richting in een bepaalde universiteit?
Unibet krijgt er een leerstoel?
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

08 okt 2018, 17:08

Wacht, ik zal je een linkske geven, pc'ke. Dan kun je de bredere achtergrond wellicht beter begrijpen. (→ Ik blijf positief over de medemens :lol: ) :  Lees de krant eens.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

08 okt 2018, 18:49

Jij hebt geen idee of ik graag kranten lees en al zeker niet welke?
Je gokte gewoon?
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

08 okt 2018, 18:59

Ging het hier niet over "de stroom illegalen" ?  Waarom dan dat geëmmer over de plaats waar die info te vinden is?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

08 okt 2018, 19:18

Laten we gokken op 200.000?
Wie zit waar en hoe lang al en hoe lang nog? Wie huisvest ze en verdient zodoende iets bij? Wie bezorgt hen een inkomen en verdient zodoende ietsiepietsi iets bij? Wie controleert hen en hoe vaak?
Of die van vorige week ook meegeteld: 250.000 mensen?
Niemand kent ze zogezegd: ze vragen immers nooit naar een inkomen. Ze vragen geen werklozen- of ziekensteun. Niets.
Ze zijn naar hier gekomen omdat ze de naam Brussel kennen, of omdat hier kennissen wonen, of omdat wij hier 4 seizoenen hebben in één jaar, om allerlei redenen dus ook die die we niet kennen...
Ze leven dus vd hemelse dauw, net nu de kerken geen klanten meer hebben...
In onze straten en in...riolen...en in onze enorme belgische oerwouden...
Eigenaardig, want soms loop je ze achteloos voorbij:
https://www.youtube.com/watch?v=RHPMocTmC08
Tot ze gegroepeerd worden bij de gok-artikelen, zo probeert men ze toch in 1 vakje te drukken.
Allemaal samengeperst.
Omdat het een maatschappelijke kwaal dreigt te worden, worden er ook films over gemaakt:
https://www.youtube.com/watch?v=ZTX7cPtzQqQ
Uitkijken is en blijft de boodschap.
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

09 okt 2018, 02:13

pcekspeer schreef: Niemand kent ze zogezegd: ze vragen immers nooit naar een inkomen. Ze vragen geen werklozen- of ziekensteun. Niets.
Ze zijn naar hier gekomen omdat ze de naam Brussel kennen, of omdat hier kennissen wonen, of omdat wij hier 4 seizoenen hebben in één jaar, om allerlei redenen dus ook die die we niet kennen...
Op een dag verschijnt in den Belgique een goede fee aan een illegale migrant.
Ze zegt hem "je mag drie wensen doen".
Aha antwoord de migrant, ik wil geld, een hele hoop geld.
Wacht zegt de fee, ik raadpleeg even het Belgisch wetboek ... ja dat lijkt me OK.
En POEF plots ligt er een hoop geld voor de migrant te rapen.
En ik wil een sociale woning, liefst nieuwbouw voor mij en mn drie vrouwen en twaalf kinderen die later overkomen.
Wacht zegt de fee, ik raadpleeg even het Belgisch wetboek ... ja dat is ook OK.
POEF, daar staat zijn sociale woning.
En wat is je derde wens?
Nu wil ik snel Belg worden, antwoordt de migrant.
De fee kijkt opnieuw in haar wetboek en ...
POEF, plots zijn het geld en de woning weg.
Wel wat krijgen we nu? roept de migrant kwaad.
Je wou Belg zijn, wel dan krijg je niks gratis, maar moet je er tot je 70ste voor werken!
Ondank is 's werelds loon

Jockey
Lid geworden op: 08 dec 2009, 23:19
Locatie: Wuustwezel

09 okt 2018, 08:01

Wil. schreef:
pcekspeer schreef:
Wil. schreef: de stroom illegalen droogt op terwijl je erbij staat.
Stroom: hoe groot is die stroom volgens jou dan wel?

 Afbeelding
Bron: De Tijd - 25/1/18

Ondertussen is het aantal alweer gestegen - de transmigranten, weet je wel?

Dat is zoveel als die stadjes in je buurt: Hasselt en Tongeren samen. En stopt het vandaag? Of zou die stroom nog een aantal jaren kunnen doorgaan; wat denk je?

Beste Wil,transmigranten bestaan in deze context niet. Dat zijn illegalen. Spijtig dat rechts daar links in volgt...
Weet je,je kan perfect ruzie maken en toch vrienden blijven...

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

09 okt 2018, 09:36

[quote="maior domus"
Je wou Belg zijn, wel dan krijg je niks gratis, maar moet je er tot je 70ste voor werken![/quote]

Hier loopt dezelfde grappenmaker als jij rond, zoek hem en je bent weer even blij als hij: wardje.
http://www.seniorennet.be/old/forum/vie ... 8ad2406180
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

Horus1
Lid geworden op: 23 dec 2016, 07:29
Locatie: Vlaanderen

09 okt 2018, 12:49

En dan? Moet niet altijd van dat opgewarmd pvda propagandageleuter zijn.

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

09 okt 2018, 13:05

Horus1 schreef:En dan? Moet niet altijd van dat opgewarmd pvda propagandageleuter zijn.
En dan? Jij mag daar ook eens gaan lol trappen hoor.
http://www.seniorennet.be/old/forum/vie ... 8ad2406180
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/