Natuurlijke pîjnbestrijding bij Artrose

Vragen/antwoorden betreffende gezond leven en/of uw gezondheid

Janna
Lid geworden op: 19 jun 2010, 16:19

09 jul 2018, 14:12

Heeft er al iemand het nieuwe produkt Rubaxx Arthron geprobeerd ? zo ja, geeft dit resultaat of is het de zoveelste medicatie die duur is, veel belooft en niets waard is.

flowerlady
Lid geworden op: 18 sep 2006, 23:23
Locatie: in ons mooie Haspengouw

24 jul 2018, 15:23

Dit is geen medicijn ,het is een voedingssupplement  om het kraakbeen gezond te houden , dus voordat je ergens last van hebt !
dus genezen doet dit helemaal niets 
Als je tegenwoordig alles moet geloven ,betaal je je blauw aan al die supplementen !!
Mijn devies is ,gezond leven en gezond eten ,geen alcool en niet roken en een beetje beweging ,en dan verder ,wat komt  ermee leren leven ,want dat is toch het leven met de ouderdom die met kwaaltjes komt ,en dat is voor iedereen zo ,voor de ene wat vroeger en voor de andere wat later ! :D :D :D
vriendelijke groetjes
Medion Akoya ,Windows 10,avg- avg firewall
ram:6 gb hd 1 thb.64 bits ,telenet

fendtje
Lid geworden op: 26 aug 2010, 17:30

29 jul 2018, 11:08

Janna schreef:Heeft er al iemand het nieuwe produkt Rubaxx Arthron geprobeerd ? zo ja, geeft dit resultaat of is het de zoveelste medicatie die duur is, veel belooft en niets waard is.

Gebruik al jaren een supplement .
De eerste 3 maand  alle dagen van elk een pilletje ( 2 stuks ) + 3 liter water minimum.
Nu al jaren per week eentje van elk.

Het slechte nieuws  een doosje van 100 stuks kost 20 € ( 40 € voor de 2 )
Volgens de pillendraaiers hier in Belgie was waar ik terecht kwam een kwak zalver.
Ja Artrose  daar zult ge mee moeten leven.

Als interesse lees het wel via pb.
Laat u dan waarover het gaat weten.
U zal wel zelf naar Nederlandse apotheek moeten.
Dus de keuze is aan u.
Of ge er nog terecht kunt bij die persoon in Hulst ??
Laptop Toshiba, terug de flybox, Ci+ telenet, Sat via protek 9920lx.
Philips Android tv's als kijkkastjes.
Mobile Viking voor mobiel internet + bellen
Ice

29 jul 2018, 12:43

Janna schreef:Heeft er al iemand het nieuwe produkt Rubaxx Arthron geprobeerd ? zo ja, geeft dit resultaat of is het de zoveelste medicatie die duur is, veel belooft en niets waard is.
artrose, reuma en aanverwanten:
oorzaak: kristalvorming op het bot, meestal de gewrichten door suikers in de voeding (zit óveral in) die worden omgezet in zuur in het lichaam...PH-gehalte in het bloed is te zuur.

Simpele oplossing/verlichting: alkalisch water, regelmatige kuren doen....paracelsus wist dit al  :wink:
Voor mijn diagnose 'botontkalking/artrose' en pijn: volledig mee opgelost en het is goedkoop en gemakkelijk zelf te maken:
sap van een citroen, een theelepeltje natriumbicarbonaat toevoegen en laten oplossen en dan een liter water toevoegen.
Binnen 2 dagen gekoeld te gebruiken - zuivert tevens volledig het darmstelsel.
Waar ik tevoren zelfs mijn arm niet meer kon oplichten en krimpte van de pijn, heb ik nu nergens nog last van....en als ik wat voel, dan drink ik opnieuw een liter alkalisch water.
Dus neen, je moet er niet mee leren leven.  :D

flowerlady
Lid geworden op: 18 sep 2006, 23:23
Locatie: in ons mooie Haspengouw

29 jul 2018, 23:19

aan Ice
jouw diagnose ,botontkalking en artrose  ;dat zijn wel 2 heel verschillende dingen die totaal niets met elkaar te maken hebben
Botontkalking kan je tegenwoordig goed tegengaan met die maandelijkse of 3 maand of 6 maanden of zelfs een jaarlijkse infiltratie van Bonviva en consoorten ,maar dan moet je wel aan de hand van botdensiteitsmeting  (en geen botscan zoals dikwijls verkeerd gezegd wordt )kunnen bewijzen dat je in de gevarenzone zit ,en dan kan de adviseur van het ziekenfonds die toestaan ,want dit is veel te duur om zelf te betalen  Ik heb die jarenlang zelf gekregen ,totdat mijn laatste bot meting aangaf dat ik niet meer in de rode gevarenzone zat van osteoporose ,maar verbeterd was naar de oranje zone van osteopenie ;dusgeen terugbetaling meer van dit waardevolle medicijn ; Pijn heb je absoluut niet van osteoporose ,wel dat je zeer gemakkelijk breuken oploopt ,en ook wervelbreuken ,en dat in tegenstelling met artrose dat zeer veel last en pijn kan geven .Maar het is zo dat mensen gemakkelijk alles op een hoop gooien ,jawel doe er reuma ook nog maar bij ,dat ook niks te maken heeft met de 2 hiervoor genoemde kwalen ,en waarbij er ook weer veel verschillende soorten reuma zijn . De wachtzalen van de reumatologen zitten altijd vol ,en daar zitten geen patienten bij voor artrose of osteoporose !!! En eerlijk gezegd ,ik ben blij dat ik nog niet bij de reumatoloog op raadpleging moet ,want dat is nog wel wat stapjes erger dan de slijtageziekte dat artrose is !! :D :D
vriendelijke groetjes
Medion Akoya ,Windows 10,avg- avg firewall
ram:6 gb hd 1 thb.64 bits ,telenet
Ice

30 jul 2018, 00:15

flowerlady schreef:aan Ice
jouw diagnose ,botontkalking en artrose  ;dat zijn wel 2 heel verschillende dingen die totaal niets met elkaar te maken hebben
Botontkalking kan je tegenwoordig goed tegengaan met die maandelijkse of 3 maand of 6 maanden of zelfs een jaarlijkse infiltratie van Bonviva en consoorten ,maar dan moet je wel aan de hand van botdensiteitsmeting  (en geen botscan zoals dikwijls verkeerd gezegd wordt )kunnen bewijzen dat je in de gevarenzone zit ,en dan kan de adviseur van het ziekenfonds die toestaan ,want dit is veel te duur om zelf te betalen  Ik heb die jarenlang zelf gekregen ,totdat mijn laatste bot meting aangaf dat ik niet meer in de rode gevarenzone zat van osteoporose ,maar verbeterd was naar de oranje zone van osteopenie ;dusgeen terugbetaling meer van dit waardevolle medicijn ; Pijn heb je absoluut niet van osteoporose ,wel dat je zeer gemakkelijk breuken oploopt ,en ook wervelbreuken ,en dat in tegenstelling met artrose dat zeer veel last en pijn kan geven .Maar het is zo dat mensen gemakkelijk alles op een hoop gooien ,jawel doe er reuma ook nog maar bij ,dat ook niks te maken heeft met de 2 hiervoor genoemde kwalen ,en waarbij er ook weer veel verschillende soorten reuma zijn . De wachtzalen van de reumatologen zitten altijd vol ,en daar zitten geen patienten bij voor artrose of osteoporose !!! En eerlijk gezegd ,ik ben blij dat ik nog niet bij de reumatoloog op raadpleging moet ,want dat is nog wel wat stapjes erger dan de slijtageziekte dat artrose is !! :D :D
Ik ben geen arts noch medisch onderlegd dus ik herhaal gewoon wat de arts als diagnose stelde en natuurlijk waren dat twee diagnoses en zijn dat twee verschillende aandoeningen, dat weet toch hopelijk wel iedereen...?
Ik geef enkel weer hoe ik van mijn klachten afgeraakt ben en eerlijk gezegd kan het mij heel weinig schelen of de diagnose/naam van de aandoeningen wel of niet correct waren, ik ben toch maar helemaal verlost van alle ongemak en vooral de stekende en verlammende pijn en dat is voor mij het belangrijkste.

Er zal vast ook wel sleet mee gemoeid zijn en het is positief dat jij met bonviva, mij onbekend, geholpen bent zoals ik reeds jaren geholpen ben met alkalisch water, onschadelijk, goedkoop en zelf te maken ook nog.
In elk geval kan mijn ervaring mogelijk ook anderen helpen want wat je niet weet kun je ook niet gebruiken en het is geen medische behandeling of reclame dat gemaakt wordt, er wordt enkel kennis en ervaring doorgegeven.
Paracelsus stelde dat verzuring van het lichaam aan de basis ligt van alle ziektes en daar zou hij nog weleens gelijk in kunnen hebben/krijgen vooral als je bekijkt hoeveel suiker een mens tegenwoordig via voeding binnenkrijgt, overal zit suiker in, zelfs in ham waardoor het lichaam steeds verder verzuurd en tegenwoordig ook de geest....

lea***
Lid geworden op: 09 nov 2017, 20:54

30 jul 2018, 06:39

Ice,

Ben je ook al wakker meisje?

Ik heb nog nooit gehoord van Bonviva noch van alkalisch water!

Hoe maak je alkalisch water en hoe gebruik je dat?

Ik heb ook artrose maar behalve in 1 knie heb ik geen pijn.

Nu en dan doe ik een kuur met een voedingssupplement,

ben de naam even kwijt.

Was alles ok in de buurt van je zoon zijn huis?

Zonnige maandag gewenst.

Groetjes,

lea***

lea***
Lid geworden op: 09 nov 2017, 20:54

30 jul 2018, 06:41

Zou Bonviva op voorschrift zijn?

lea***
Lid geworden op: 09 nov 2017, 20:54

30 jul 2018, 08:49

Het voedingssupplement dat ik soms neem heet "glucosamine"!

flowerlady
Lid geworden op: 18 sep 2006, 23:23
Locatie: in ons mooie Haspengouw

30 jul 2018, 08:57

Aan Lea 
bonviva  is alleen voor botontkalking ,of osteoporose  en wordt alleen voorgeschreven  en terugbetaald met goedkeuring van medisch adviseur ,anders peperduur .Als ik mij goed herinner prijs voor een pilletje voor dosis van 3 maanden  196 €   doos met 3 pillen 1 per maand  ook zelfde prijs 
vriendelijke groetjes
Medion Akoya ,Windows 10,avg- avg firewall
ram:6 gb hd 1 thb.64 bits ,telenet

lea***
Lid geworden op: 09 nov 2017, 20:54

30 jul 2018, 09:02

Amaaiii flowerlady, zo duur die spuiten, het is niet eerlijk.

Heb je nu nog pijn?

Groetjes van lea***

flowerlady
Lid geworden op: 18 sep 2006, 23:23
Locatie: in ons mooie Haspengouw

08 aug 2018, 10:00

Hoi Lea

nee hoor ,zelfs nooit pijn gehad van botontkalking ,je zal daar alleen maar pijn van hebben als je wervels spontaan gaan breken !!! of je loopt gemakkelijker andere breuken op
die bonviva pillen of spuiten zijn duur maar met goedkeuring van adviseur van ziekenfonds  maar enkele euros ,maar vermits ik bot heb bijgewonnen met minstens 10 jaar medicatie ,ben ik nu uit de gevarenzone rood ,naar de iets betere zone oranje gegaan :dus krijg ik ze niet meer terugbetaald ,alhoewel in november nog been gebroken !!!!
die glucosamine die jij neemt ,neem ik ook al jaren :maar met chondroitine erbij  ,en die komt van  Kruidvat !!!!!
De bruine potten van voedingssupplementen  en van hetzelfde rek neem ik ook de vit en mineralen  voor 60 plussers ,maar meer in de winter af en toe een kuurtje . glucosamine +chondroitine is niet voor het bot ,maar voor de slijtage in de gewrichten tegen te gaan . groetjes FL
vriendelijke groetjes
Medion Akoya ,Windows 10,avg- avg firewall
ram:6 gb hd 1 thb.64 bits ,telenet

lea***
Lid geworden op: 09 nov 2017, 20:54

08 aug 2018, 13:33

flowerlady,

Heb jij bot bijgewonnen door die spuiten van bonviva?

Bij mijn glucosamine zit er ook chondroitine, ben nu tijdelijk gestopt
omdat die grote pillen nu nog te zwaar zijn voor mijn maag.
Ik koop die ook bij het kruidvat.

Op dit moment neem ik supradeyn vitaminen om gauw
terug de oude te worden na mijn maagoperatie!

Groetjes,

angel22
Lid geworden op: 10 jun 2012, 12:54

06 okt 2018, 17:24

wij hebben positieve ervaring met ATROMAL
fijne dag verder

angel22
Lid geworden op: 10 jun 2012, 12:54

08 okt 2018, 23:26

En vitamine D
fijne dag verder