Nieuwe matras kopen maar wat met de oude?

Vragen/antwoorden betreffende overige vragen, die niet passen in bovenstaande forums.
MaLoReg

10 jul 2018, 08:18

Zou een nieuwe 1 persoonsmatras willen aanschaffen maar het probleem is dat ik niet weet of men de gebruikte ook meeneemt. Ik ben namelijk niet in de mogelijkheid om deze 2 verdiepingen naar beneden te doen noch om ze zelf ergens te déponeren. Kennen jullie zaken die bij nieuwe aankoop de oude meenemen?

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

10 jul 2018, 08:38

Normaal gezien nemen ze de oude matras mee, was toch zo in ons geval.
MaLoReg

10 jul 2018, 08:42

P V Je zegt "bij ons namen ze die mee" maar waar heb je die gekocht?
Ook wat raad vragen welke matras het beste is voor een pijnlijke rug!

voorn
Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Locatie: Antwerpen

10 jul 2018, 09:11

Ik koop altijd bij de 1000 matrassen op de Bist in Wilrijk.
Die nemen de oude altijd mee
MaLoReg

10 jul 2018, 09:12

Dat is goed om weten en dank daarvoor. 

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

10 jul 2018, 10:09

MaLoReg schreef:P V Je zegt "bij ons namen ze die mee" maar waar heb je die gekocht?
Ook wat raad vragen welke matras het beste is voor een pijnlijke rug!
bij T&T uit Ternat maar hebben ook een winkel in Wijnegem. Wij hebben daar een hele goede service gekregen.

Code: Selecteer alles

http://www.ttdesign-slaapmatrassen.be/

doggy
Lid geworden op: 08 aug 2006, 16:02

10 jul 2018, 11:14

Wij wonen te ver van Antwerpen, dus het heeft geen zin om te zeggen vanwaar ons nieuwe matras komt, maar ze hebben de oude ook terug meegenomen. 
U kan het best toch maar eens vragen in elke winkel waar ge binnen gaat, maar ik denk dat ze dat overal meenemen.
Gr.
MaLoReg

10 jul 2018, 11:47

Heb nu enkele firma's aangeschreven (ook tt design) en we zullen zien wat er uit de bus komt.
Vermelding gedaan dat ik 2 gebroken ruggewervels heb en confortabel wil slapen.
We zullen zien wat er uit de bus komt. Eentje kan ik al afschrijven want die vroegen 75 euro voor oude matras op te halen en niet enkel dat maar ze namen de oude niet meteen mee (dus waar zou ik met die oude moeten blijven???)

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

10 jul 2018, 11:53

MaLoReg schreef:Heb nu enkele firma's aangeschreven (ook tt design) en we zullen zien wat er uit de bus komt.
Vermelding gedaan dat ik 2 gebroken ruggewervels heb en confortabel wil slapen.
We zullen zien wat er uit de bus komt. Eentje kan ik al afschrijven want die vroegen 75 euro voor oude matras op te halen en niet enkel dat maar ze namen de oude niet meteen mee (dus waar zou ik met die oude moeten blijven???)
Die laatste moet je dan zeker niet nemen wat dat zijn lelijke afhaalders.
MaLoReg

10 jul 2018, 17:20

Kreeg antwoord van 1000 matrassen-Wilrijk:
Revor anatomic kashmir 1500 Visco gel; 1.000 euro! Geen solden.
Tja......heb geen idee waar ze het over hebben?????Weet enkel dat ik een boxspring matras nodig heb die goed is voor mijn (zere) rug -ik ken der niks van enbovendien zeggen ze erbij dat ik voor eind van de week moet beslissen omdat de levering in verlof gaat alsook dat zij geen soldenprijzen toepassen.
Daar (lig ik dan hahaha.) zit dan! (gaan uittesten kan niet moet alles per internet doen.

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

10 jul 2018, 18:13

Succes! Ik zit ook met dat dilemma: nieuw bed, nieuw matras eenpersoons...
Nieuw hoofdkussen nog zoiets...
MaLoReg

10 jul 2018, 18:18

Hahahahaha dan zijn we al met 2. 

dafke
Lid geworden op: 23 feb 2005, 12:43
Locatie: maaskant

11 jul 2018, 06:33

Wie de oude matras niet meeneemt zal mij ook geen nieuwe verkopen! Dat kunt ge toch op voorhand bespreken

wardje
Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Locatie: oostrozebeke

11 jul 2018, 06:46

We hebben ook een 14 tal dagen geleden een nieuwe gekocht , de oude was 10 jaar nog wel niet versleten (was een veren matras), maar de vrouw heeft een dubbele hernia aan de rug ,vandaar een nieuwe.
Ze zouden de oude meenemen geen probleem (ze demonteren ze naar ik hoor).
Maar mijn vrouw vond dat jammer en heeft ze op een gratis site aangeboden, nog geen kwartier later hadden we 5 kandidaten, één uur later was ze al de deur uit. :)
De verkoper was ook tevreden ,had er dan geen werk meer aan om ze te demonteren , en zo iedereen happy :D
MaLoReg

11 jul 2018, 07:37

 Dat is wel een goed idee Wardje maar niet voor Antwerpen want dan krijg je allerlei tuig over de vloer.