N-VA puinhoop

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)
dejules

27 aug 2018, 08:04

wd schreef:Jules

Ik lees nu Uw epistel wel ge moet gewoon blijven verder trainen misschien kom je ooit uit je
negatieve spiraal, en je bent nog vergeten de ambtenarij erbij te sleuren.
Negen personeelsleden van de gemeente Heusden-Zolder hebben samen 365.000 euro gekregen voor de opvolging van de renovatie van het ophaalgebouw op de mijnsite. De bedragen variëren van 3.700 euro per persoon tot 80.000 euro en zijn onterecht uitgekeerd. Dat blijkt uit een onderzoek van Audit Vlaanderen, zo schrijft Het Belang van Limburg. Bruno Buyse, onafhankelijk raadslid, ex-schepen en ex-N-VA’er, diende twee jaar geleden een klacht in bij Audit Vlaanderen. Hij wilde laten uitzoeken of de extra vergoedingen die leden van het managementteam kregen, wel wettelijk waren. “Uit het onderzoek dat intussen afgerond is, blijkt dat de vergoedingen onterecht zijn”, zegt Buyse. Hij wil dat de gemeente zo snel mogelijk actie onderneemt. “Als het gemeentebestuur dat geld niet terugvraagt, dan roep ik de burgers op om naar de rechtbank te stappen.”De aanleiding voor de omstreden vergoedingen was de renovatie van het ophaalgebouw op de mijnsite, een project van 16 miljoen euro. Die werken konden ook opgevolgd worden door externen, maar uiteindelijk werd beslist om als besparingsmaatregel het gemeentepersoneel in te zetten. De extra vergoedingen die ze daarvoor kregen, blijken nu dus niet rechtsgeldig.

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/he ... ~a905d93a/

petrol
Lid geworden op: 29 jan 2018, 08:06

27 aug 2018, 12:10

wd schreef:Maar mensen toch wat heb ik spijt dat ik nog eens geprobeerd heb eens iets te schrijven hier in het Forum
Men bekomt een horde teksten terug die mij als oude mens zelfs geen moer kan schelen zelfs de moeite
niet doe om heel deze rimram te lezen.Mijn schrijven was een simpele tekst, en ik verwachte een heel simpele tekst terug.
Met gedeeltelijk gelijk op dit punt of ongelijk op deze punten meer verwachte ik niet.
Het kan mij zelfs niets schelen wie er de verkiezingen zal winnen.
Stel nogmaals vast dat dit het forum niet meer is van vroeger zo dus zal ik voor de zoveelste keer mij
afzijdig houden van dit forum en het zou nu wel definitief kunnen zijn .
Spijtig maar met al die alweters en afbrekers die ofwel zo geboren zijn ofwel ervoor gestudeerd hebben verziekt men dit forum.

groeten aan iedereen
Groot gelijk gast.En weet je,als in de volgende regering het NVA niet meer mee in de regering zit zal alles veeeeeeel beter worden.Dan zijn we weer in het aards paradijs.

Joepie go go !!!
dejules

27 aug 2018, 12:49

petrol schreef:En weet je,als in de volgende regering het NVA niet meer mee in de regering zit zal alles veeeeeeel beter worden.
Om ons land terug op de rails de krijgen zal je de ambtenarij moeten uitkleden zoals Nederland nl tot 40%BBP.
Wij zitten op 53% dwz 13% te veel. Dan spreken wij over 55 miljard € dat wij structureel bij de leegoperij moeten gaan cutten. En honderdduizenden leeglopers die dan getrieerd worden naar de private sector waardoor daar geen krapte meer is. Zelfs het re-activeren van de honderdduizenden leeglopers die op jonge leeftijd met vervroegd pensioen zijn gegaan moet op de regeringstafel komen om ze te activeren naar een echte job.
Met De Wever, De Roover, Peumans, Bracke, Becaus, Zuhal, Vuye, Wouters, Weuts, Van Overtveldt, Francken, etc is dat niet mogelijk want die gaan nooit in hun eigen statutaire voeten schieten.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

27 aug 2018, 13:31

De Wever, De Roover, Peumans, Bracke, Becaus, Zuhal, Vuye, Wouters, Weuts, Van Overtveldt, Francken etc, Wie van hen heeft er een vaste benoeming, julio?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
dejules

27 aug 2018, 14:05

Wil. schreef:De Wever, De Roover, Peumans, Bracke, Becaus, Zuhal, Vuye, Wouters, Weuts, Van Overtveldt, Francken etc, Wie van hen heeft er een vaste benoeming, julio?
U wilt beweren dat deze leeglopers bedrijven uit de grond hebben gestampt of in het bedrijfsleven hebben gewerkt?
Kwam U die mensen tegen in uw ambtenarenhol?

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

27 aug 2018, 14:33

Eén van je leugens: ze zijn niet statutair, integendeel, ze zijn tijdelijk benoemd en kunnen snel weer de baan moeten ruimen.

Bespreek dit leugenprobleem ook eens met je therapeut, misschien sla je dan twee vliegen in één klap: frustratie uit het verleden wegwerken en pathologisch liegen. Spoedig herstel gewenst.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Polmar
Lid geworden op: 23 feb 2004, 16:51

27 aug 2018, 14:39

Kritiek op NV-a, is de laatste maanden erger en erger aan het worden, men is schijnbaar vergeten wat de traditionele partijen hebben gepresteerd en gefoefeld en gestolen, nu nog alle dagen, het is een ziekte die "politicum erectalis" noemt en niet te genezen valt! Zie het laatste geval in de limburg, ze geven elkaar onterechte premie's, 350.000€ ongeveer, maar toch is een NV-a'-er er mee op de proppen gekomen om dit aan te klagen. Spijtig dat Bracke er bij hoort, eigenlijk had hij bij de rooien moeten gaan, als het over centen gaat!!

polmar
Apple Imac Mojave

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

27 aug 2018, 15:41

Afbeelding
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.