PDF document niet leesbaar

Vragen/antwoorden betreffende overige vragen, die niet passen in bovenstaande forums.

Danny.
Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Locatie: Vlaams Brabant

16 jul 2018, 10:18

Hellokes iedereen, ik heb volgend eigenaardig probleem, namelijk het openen van een PDF document.

Het is een PDF document als verslag van een jeugdkamp, onze dochter heeft geen probleem om dit te openen, en stuurt ons dit dan ook door, nog steeds als PDF document, maar dan kan ik dat wel openen.

Ik krijg via FP volgend bericht

Afbeelding

En als ik op dat document klik, dan krijg ik volgend bericht te zien

Afbeelding

Aan de rechterkant van deze melding kan ik ook volgend verwijzing zien

Afbeelding

Dus de link naar dat document, hier wel niet volledig zichtbaar, maar met kopiëren en plakken kan ik dan wel dat PDF document lezen.

Wat is er bij mij verkeerd?

Groetjes

Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

23 jul 2018, 23:49

Op mijn laptop is Acrobat Reader DC  gezet. De gratis versie.
Wellicht kan dat je helpen om een .pdf mee te lezen(afdrukken).
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg

Danny.
Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Locatie: Vlaams Brabant

24 jul 2018, 06:42

Boeffer, bedankt voor dit antwoord, maar misschien heb jij mijn uitleg niet goed begrepen, of heb ik het verkeerd vermeld.

Ik kan wel dat PDF document lezen (zie tweede deel van mijn uitleg) maar niet als ik op die link klik, ik moet eerst de voluit geschreven link kopiëren en dan gaat het wel.

Maar wel bedankt.

Groetjes

Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender