Regeltjes hier, regeltjes daar, maar ...

Vragen/antwoorden betreffende overige vragen, die niet passen in bovenstaande forums.

procman4
Lid geworden op: 29 jun 2009, 11:47
Contacteer:

21 jul 2018, 00:58

Regeltjes hier, regeltjes daar, maar    ....

Gelden die dan niet voor de moderators zelf ? Of zijn ze er alleen maar voor de gewone gebruiker(s) ? 
Afbeelding 

Hier de regel : 
Afbeelding

En WIE houdt er zich niet aan ? Inderdaad ! Zie maar.
Afbeelding

Moderator zijn is een wellicht geen makkelijke taak. Je kan bloot staan. Aan kritiek bedoel ik.
Maar je staat toch letterlijk in je hemdje, als je jezelf niet houdt aan de regels die je aan de gewone gebruiker oplegt.

Jammer ; en het enige excuus dat je kan inroepen is : "Ik heb het zo druk, met vermaningen, met terechtwijzingen, met verwijdering van berichten, met "bannen", ... enz.  Kortom, aan het toepassen van ... (*)
En daarom heb ik die wensen dan maar in blok, wat vroeger geplaatst, dan eigenlijk toegestaan is.
 

Op deze nationale feestdag kan gezegd worden : "Alle Belgen zijn gelijk voor de wet, maar sommigen zijn wat gelijker dan anderen".

(*) Hop hop hop, nu snel naar de Disclaimer, art. 8 zal wel iets bruikbaars opleveren om ...


procman4 

fregat
Lid geworden op: 05 jan 2011, 18:04
Locatie: Waasland

21 jul 2018, 06:12

U bent een " wakkere " gebruiker ! Aan alle " toekomstige " jarigen ....Gelukkige verjaardag ! 8)
Doe wel en zie niet om !

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

21 jul 2018, 08:46

Je zou ook van jou kunnen zeggen Procman dat je niets anders te doen hebt dan te zagen. Als je je kan bezig houden met zo'n futuliteiten zou ik durven beweren dat jij echt wel een luxeprobleem hebt. 
Ik snap trouwens jouw probleem niet maar dat zal wel aan mij liggen omdat ik te simpel ben en het graag gemakkelijk en gezellig hou.

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

23 jul 2018, 19:42

misschien gaat moderator even op vakantie en wil ze niemand vergeten

Paca
Lid geworden op: 28 sep 2006, 01:58
Locatie: Suzhou

24 jul 2018, 17:51

Ben zelf een moderator op een wapenforum en heb met de OP eens een goede scheet gelachen ... euh neen zit nu niet in mijn eigen stank :roll:

Er zijn altijd wel "empécheurs de tourner en rond". In het Nederlands noem ik dat "de zeikerds".
Ga met uw god!