ultralage-emissiezone

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)
Ice

27 jul 2018, 08:22

https://www.hln.be/wetenschap-planeet/m ... a649c082f/

De belangrijkste milieugerelateerde oorzaak van vroegtijdige sterfte is deze crapuleuze, zelfverklaarde superministers/regering van collaborateurs die hun volk blauw doen betalen om niet meer te mogen autorijden. Onder het MOM van luchtkwaliteit en zelfs de 'vraag' van steeds meer mensen?!!!
Wie kunnen die leugenaars dat nog wijsmaken?!
De eerste stad die dit invoert, zou overspoeld moeten worden door álle protest chauffeurs met liefst de oudste en vuilste diesels.

Ik moet nog gaan geloven dat nva een vuile collaborateur partij is die de vlamingen/belgen haat en voor de terechte straf van hun verraad en heulen met de vijand/duitsers nu wraak neemt op elke vlaming/belg.  :evil:

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

27 jul 2018, 10:07

De enigen die nog in de steden zullen kunnen rijden, zijn de rijken met hun Tesla.
Het gepeupel wordt in het openbaar vervoer gejaagd, als beesten op elkaar gepakt en met het risiko elk moment overvallen, betast of in elkaar te worden geslagen door het schorem dat in onze straten heerst.
Ondank is 's werelds loon

vercingetorix
Lid geworden op: 28 okt 2008, 10:42
Locatie: harelbeke

27 jul 2018, 12:06

Al jàren geleden heb ik in een weekblad gelezen dat de technologie om op waterstof te rijden klaar was.
De uitstoot ? Nul, rien de knots ! Water is de vervuilende uitstoot van deze motor en als je het opvangt giet je het weer in je tank. Rijden maar en zonder luchtvervuiling dit keer.
Werd hierin geïnvesteerd door onze zo verschrikkelijk om het milieu bekommerd zijnde politiekers ?
Ge ziet dat van hier : accijnzen en nog eens accijnzen die ze niet kunnen opleggen op het verbruik van water.
Ge kunt u toch niet voorstellen zeker dat iedereen gratis zal rondrijden ?
De technologie voor rijden op waterstof is klaar om te gebruiken, al jaren. Maar, Dehaene indachtig, het probleem wordt aangepakt wanneer het zich stelt.
De sheiks, kampioenen in mensenrechten, zouden zonder inkomen vallen en er zouden bijgevolg géén pakjes meer op te rapen zijn. Dus : de vervuiler, wij dus, betaalt, of hij nu wel of niet wil vervuilen, hij betaalt.
Typische demokratie van de correcte politiek.
wat baet den uyl een bril
als de caers niet branden wil
Ice

27 jul 2018, 13:00

Zo doet de politiek dat toch al járen omdat er dan ook ferme sommen aan hun klauwen blijven plakken.
Jaren geleden stond belziek reeds gelijk met colombia wat betreft corruptie...we steken er intussen al vér bovenuit.

Alles is door wetenschappelijke en technologische ontwikkelingen mogelijk geworden om diensten aan de bevolking GRATIS aan te bieden: energie, brandstof etc.....alleen: dan kan er door machtsmisbruik geen controle en chantage gepleegd worden op de bevolking voor ondermeer basisbehoeften, dan zijn ze hun macht kwijt en kan de politiek zich niet meer verrijken en onze vrijheden en rechten ontnemen.
Met drogredenen zoals veiligheid, milieu etc...schuiven ze dan zelfs onbeschaamd de schuld voor hún misdaden van wanbeleid in onze schoenen zodat we zonder morren in het gareel blijven lopen en gepluimd kunnen worden.
Bovendien minachten ze de massa en gunnen ze hen het licht in de ogen niet, de elite verwijst naar de massa als 'menselijk afval'...tja, dan weet je het wel, zeker?

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

27 jul 2018, 16:33

Werd hierin geïnvesteerd door onze zo verschrikkelijk om het milieu bekommerd zijnde politiekers ?
Ze zijn alleen bekommert om hun eigen,zelfs als ik jong was,en ver voor de technologie die er nu bestaat, sprak men al van een motor de "op water" zou kunnen rijden,maar afgevoerd onder druk van de saoudies.
Ook voor de eeuwig durende energie wordt er melding gemaakt,maar ook afgevoerd ,omdat het zo gezegd niet mogelijk was en men toch dat kleine beetje mankeerde waardoor het toestel stil viel.
Lees ik nu, na een tip van Ice, dat dat al 130 jaar bestaat,men vind er nu alles over op internet, en ook nog ander systemen,waarom hoort men daar zo weinig van, waarom maakt men wel elektrische wagens, die moeten aangedreven worden door batterijen, of door een waterstof werkende krachtbron?
Moest ik (veel) geld hebben ik zou met de Quantum energie motor een Auto (motor) bouwen die altijd blijft rijden,
Waar zitten die techneuten, ingenieurs ,en investeerders om daar eens werk van te maken.?????
En dat is niet alleen voor de auto,ook vliegtuigen , boten maar ook voor al de gezinnen,weg met die zonnepanelen, en windmolens, gascentrales en kerncentrales,en uiteraard ook voor de electriek  maatschappijen :D
De wereld en het milieu zou er wel bij varen..........
http://worldunity.me/tesla-neemt-vraak- ... gie-motor/
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

zotspook
Lid geworden op: 25 aug 2005, 15:14
Locatie: limburg

27 jul 2018, 22:30

Alle ministers eens met de fiets of te voet sturen naar hun vergaderingen in Brussel, of met de trein, bus of tram, in plaats van met die dure vervuilende auto's met chauffeur.  Dat is een begin.
Ook ik wil is graag komen kennis maken met het seniorennet ik ben al zelf over de vijftig tja een oud spook he ! of wat dacht je en ik werk ook bij senioren en heb altijd veel interesse ervoor gehad

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

29 jul 2018, 11:50

Ondertussen rijdt mijn stinkdiezel in Roemenië rond met een paar schapen of geiten op de achterbank. Ik heb de koper laten beloven dat hij er alleen mocht mee rijden als het geen oostenwind was want anders komt die lucht naar hier is heb ik die wagen voor den drol weggedaan.
De zon is gratis voor iedereen
Ice

29 jul 2018, 14:23

Idefix schreef:Ondertussen rijdt mijn stinkdiezel in Roemenië rond met een paar schapen of geiten op de achterbank. Ik heb de koper laten beloven dat hij er alleen mocht mee rijden als het geen oostenwind was want anders komt die lucht naar hier is heb ik die wagen voor den drol weggedaan.
nee hoor, je stinkdiesel is weer terug met twee roemenen die daarmee naar tomorrowland komen om smartphones te pikken nadat ze pepperspray sproeiden... :evil:

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

29 jul 2018, 17:40

Die vuile diesel zal het probleem niet zijn,maar deze 16 grote schepen vervuilen al in 2014 meer dan de auto's.
En wat met de vliegtuigen.......en dat moet dan allemaal opgelost worden tegen 2030...is dat een grap?
Telt dat LES in Antwerpen dan niet voor de zeeschepen.....
https://www.nrc.nl/nieuws/2014/09/10/de ... 01-a558324
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

29 jul 2018, 18:45

Ice schreef:
Idefix schreef:Ondertussen rijdt mijn stinkdiezel in Roemenië rond met een paar schapen of geiten op de achterbank. Ik heb de koper laten beloven dat hij er alleen mocht mee rijden als het geen oostenwind was want anders komt die lucht naar hier is heb ik die wagen voor den drol weggedaan.
nee hoor, je stinkdiesel is weer terug met twee roemenen die daarmee naar tomorrowland komen om smartphones te pikken nadat ze pepperspray sproeiden... :evil:
Hebt ge uw part niet gekregen??????? :lol: :lol: :lol:
De zon is gratis voor iedereen

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

29 jul 2018, 21:22

Wat die blauwe van de nva willen bereiken is eenvoudig, arbeiders op de fiets, bedrijfswagen 's morgensvroeg op de weg en daarna is het aan de salariswagens.

carnac2009
Lid geworden op: 25 aug 2009, 10:24
Locatie: Roeselare

01 aug 2018, 18:07

vercingetorix schreef:Al jàren geleden heb ik in een weekblad gelezen dat de technologie om op waterstof te rijden klaar was.
De uitstoot ? Nul, rien de knots ! Water is de vervuilende uitstoot van deze motor en als je het opvangt giet je het weer in je tank. Rijden maar en zonder luchtvervuiling dit keer.
Werd hierin geïnvesteerd door onze zo verschrikkelijk om het milieu bekommerd zijnde politiekers ?
Ge ziet dat van hier : accijnzen en nog eens accijnzen die ze niet kunnen opleggen op het verbruik van water.
Ge kunt u toch niet voorstellen zeker dat iedereen gratis zal rondrijden ?
De technologie voor rijden op waterstof is klaar om te gebruiken, al jaren. Maar, Dehaene indachtig, het probleem wordt aangepakt wanneer het zich stelt.
De sheiks, kampioenen in mensenrechten, zouden zonder inkomen vallen en er zouden bijgevolg géén pakjes meer op te rapen zijn. Dus : de vervuiler, wij dus, betaalt, of hij nu wel of niet wil vervuilen, hij betaalt.
Typische demokratie van de correcte politiek.

Heb wel belangstelling voor zo'n prive-motor in elkaar te knutselen. :)
Wat zou de gevolgen zijn moest ik die met tijd daadwerkelijk zou gebruiken.??
allez garagisten, wie????  :D kassa,kassa :D t word hoogtijd om de koe bij zijn hoornen te nemen

carnac2009
Lid geworden op: 25 aug 2009, 10:24
Locatie: Roeselare

02 aug 2018, 10:35

Heb ondertussen al gezien dat er in Nederland al zo'n wagen bestaat klaar voor de markt.
Het is dan toch een onwil om die toe te laten voor verkoop. En wij dan maar klagen .
Ice

02 aug 2018, 12:13

Idefix schreef:
Ice schreef:
Idefix schreef:Ondertussen rijdt mijn stinkdiezel in Roemenië rond met een paar schapen of geiten op de achterbank. Ik heb de koper laten beloven dat hij er alleen mocht mee rijden als het geen oostenwind was want anders komt die lucht naar hier is heb ik die wagen voor den drol weggedaan.
nee hoor, je stinkdiesel is weer terug met twee roemenen die daarmee naar tomorrowland komen om smartphones te pikken nadat ze pepperspray sproeiden... :evil:
Hebt ge uw part niet gekregen??????? :lol: :lol: :lol:
Mijn part van wát????

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

03 aug 2018, 11:05

Ice schreef:
Idefix schreef:Ondertussen rijdt mijn stinkdiezel in Roemenië rond met een paar schapen of geiten op de achterbank. Ik heb de koper laten beloven dat hij er alleen mocht mee rijden als het geen oostenwind was want anders komt die lucht naar hier is heb ik die wagen voor den drol weggedaan.
nee hoor, je stinkdiesel is weer terug met twee roemenen die daarmee naar tomorrowland komen om smartphones te pikken nadat ze pepperspray sproeiden... :evil:
Verdorie, dan is het mijn schuld dat die gasten hun smartPhone gepikt is???????????? :lol:
De zon is gratis voor iedereen